Sisareni luulee, että olen suuttunut siitä, että en saanut kutsua hänen häihinsä
Minun mielestäni aikuinen ihminen kutsuu häihinsä kenet tahtoo. Siskoni kuitenkin lähettää nauravilla hymiöillä täydennettyjä viestejä, jossa kysyy että onko kivaa, kun minua ei ole kutsuttu. Minulla ei ole oikeasti lainkaan kiinnostusta koko häihin, mutta silti siskoni ahdistelee minua viesteillä ja naureskelee minun loukkaantumiselle vanhempieni kanssa, vaikka en ole edes loukkaantunut.
Kommentit (31)
No vastaat sille hymiöiden kera, että on kiva. Kun kerran kysyy.
Laita viesti, että tuut sitten seuraaviin häihin.
Surullista on, että jossain ehkä olemassa lapsi, jolla on lapsellinen ja tunnevammainen äiti.
Ap et nyt ole ilmeisesti osannut esittää oikein rooliasi sisaresi elämän teatterissa. Ainoa syy pysyä yhteyksissä on se että laps(i)en lähipiirissä olisi yksi normaali aikuinen.
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni aikuinen ihminen kutsuu häihinsä kenet tahtoo. Siskoni kuitenkin lähettää nauravilla hymiöillä täydennettyjä viestejä, jossa kysyy että onko kivaa, kun minua ei ole kutsuttu. Minulla ei ole oikeasti lainkaan kiinnostusta koko häihin, mutta silti siskoni ahdistelee minua viesteillä ja naureskelee minun loukkaantumiselle vanhempieni kanssa, vaikka en ole edes loukkaantunut.
Sitten kun siskosi eroaa, niin muista lähetellä nauruhymiöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuullostaa hyvin erikoiselta! Kenen sisko on noin lapsellinen ja kenen vanhemmat menevät mukaan tuollaiseen? Onko muita sisaruksia ja saivatko he kutsua.
Vanhempani hyväksyvät sen, että en saanut kutsua, koska kerran kieltäydyin mukamas huonosta syystä hoitamasta siskoni lapsia. Syy oli se, että varotusaika oli pieni lapsen hoitoon ja olin kännissä, kun soittivat, että minun pitäisi tulla hoitamaan lapsia. En tietenkäån olisi juonut, jos olisin tiennyt, että saisin kutsun lapsenvahdiksi.
Ainiin ja 4 muuta sisarta saivat kutsun.
No jopas on perhe?? En kyllä isommin haluaisi olla tekemisissä tällaisten kanssa.
Vastaa että hei oikeasti lopeta, noloa nuo sun onko kivaa teiniviestit, ihan tyhmää. Sun häät on ihan sama mulle, tuun jos haluat ja olen tulematta jos et halua, noloa sun ahdistelu kun mua ei oikeasti kiinnosta sun häät tai muu elämä. Sori mutta näin se vaan menee.
Vierailija kirjoitti:
Vastaa että hei oikeasti lopeta, noloa nuo sun onko kivaa teiniviestit, ihan tyhmää. Sun häät on ihan sama mulle, tuun jos haluat ja olen tulematta jos et halua, noloa sun ahdistelu kun mua ei oikeasti kiinnosta sun häät tai muu elämä. Sori mutta näin se vaan menee.
Mun mielestä ei näin, itse en vastaisi yhtään mitään.
Itse puhuisin asiasta julkisesti. Esim. forwardoisin viestiketjun ryhmään, jossa on vanhemmat ja sisarukset.
Jotta kaikilla olisi varmasti sama tieto siitä miten keskustelut ovat edenneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ei näin, itse en vastaisi yhtään mitään.
Miksi et vastaisi yhtään mitään?
Pata kattilaa soimaa, musta kylki kummallakin eli taitaapi olla syytä niin sysissä kuin sepässäkin. Jos et ole loukkaantunut, niin miksi ylipäänsä tulit palstalle vakuuttelemaan sitä? Vai oletko taas ... hm-hm?
Kai sä vastaat jotain? Onnea hääpäivään! En ole loukkaantunut, saat kutsua häihisi kenet tahdot ja mieluummin niitä ihmisiä, joita kiinnostaa. Minulla olisi ollut tylsää niin olen helpottunut, kiitos. Ei tarvitse teeskennellä juhlien vuoksi, että oltaisiin toisillemme merkityksellisiä ihmisiä.