Sisareni luulee, että olen suuttunut siitä, että en saanut kutsua hänen häihinsä
Minun mielestäni aikuinen ihminen kutsuu häihinsä kenet tahtoo. Siskoni kuitenkin lähettää nauravilla hymiöillä täydennettyjä viestejä, jossa kysyy että onko kivaa, kun minua ei ole kutsuttu. Minulla ei ole oikeasti lainkaan kiinnostusta koko häihin, mutta silti siskoni ahdistelee minua viesteillä ja naureskelee minun loukkaantumiselle vanhempieni kanssa, vaikka en ole edes loukkaantunut.
Kommentit (31)
Kuullostaa hyvin erikoiselta! Kenen sisko on noin lapsellinen ja kenen vanhemmat menevät mukaan tuollaiseen? Onko muita sisaruksia ja saivatko he kutsua.
Luulen, että siskosi on loukkaantunut siitä että et ole loukkaantunut:)
Vierailija kirjoitti:
ignore
En varmasti, kun selittää kaikille sukulaisilleni "loukkaantumisesta". Voisin kyllä mennä kuokkimaan häihin ja erityisesti nauttia juomapöydän antimista😂
Juuri tuommoinen sisko on minullakin. Luulevat nämä tämmöiset, että maailma pyörii heidän ympärillään.
Kuka edes haluaisi noin ilkeän kanssa olla/ tehdä yhtään mitään?
Vierailija kirjoitti:
Kuullostaa hyvin erikoiselta! Kenen sisko on noin lapsellinen ja kenen vanhemmat menevät mukaan tuollaiseen? Onko muita sisaruksia ja saivatko he kutsua.
Vanhempani hyväksyvät sen, että en saanut kutsua, koska kerran kieltäydyin mukamas huonosta syystä hoitamasta siskoni lapsia. Syy oli se, että varotusaika oli pieni lapsen hoitoon ja olin kännissä, kun soittivat, että minun pitäisi tulla hoitamaan lapsia. En tietenkäån olisi juonut, jos olisin tiennyt, että saisin kutsun lapsenvahdiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhempani hyväksyvät sen, että en saanut kutsua, koska kerran kieltäydyin mukamas huonosta syystä hoitamasta siskoni lapsia. Syy oli se, että varotusaika oli pieni lapsen hoitoon ja olin kännissä, kun soittivat, että minun pitäisi tulla hoitamaan lapsia. En tietenkäån olisi juonut, jos olisin tiennyt, että saisin kutsun lapsenvahdiksi.
Ainiin ja 4 muuta sisarta saivat kutsun.
Vastaat vain, että et ole loukkaantunut, häitä tulee ja menee, ja toivotat mukavaa juhlapäivää. Sitten annat asian olla. Kuokkimalla tms. toiminnalla nolaat vain itsesi.
Vastaat vaan, että ei hätää. Sinua ei kyseiset häät erityisesti kiinnosta joten kaikki hyvin osaltasi. Ja sitten unohdat koko jutun.
Tuo lastenhoito juttu oli kyllä aika rimanalitus siskoltasi, aika tyhmä pitää olla jos kuvittelee että muut voi pomppia hänen pillinsä mukaan ilman että on edes etukäteen sovittu.
Kuka tuollaisen pöllöpään häihin edes haluaisi? Tee sinä päivänä jotain todella kivaa ja erityistä ja postaa someen kuva.
Aikamoista draamailua siskosi ja vanhempiesi osalta, en jaksaisi tuollaista ahdistamista. Jos vielä viestittelisi niin vastaisin että häntä ei ole kutsuttu elämääni ollenkaan.
Jos pääset käsiksi siskosi häämekkoon (tai hääruokiin), tee sille jotain. Tuollaisella kusipäällä ei ole oikeutta onnistuneisiin häihin!
Vastaa sille, että ei sinua haittaa vaikket osallistu häihin, mutta jos siskolla on siitä noin huono omatunto niin lupaat osallistua sitten siskon seuraaviin häihin.
Jos olisin joku kutsutuista ja kuulisin, että yhdelle sisarelle tehdään noin, jättäisin menemättä häihin.
Vierailija kirjoitti:
Vastaa sille, että ei sinua haittaa vaikket osallistu häihin, mutta jos siskolla on siitä noin huono omatunto niin lupaat osallistua sitten siskon seuraaviin häihin.
Tää on hyvä😂😂😂😂 tee just näin kun tässä ehdotetaan👍
Mitä? Onko siskosi ihan terve päästäsi? Mulla on kolme siskoa, joista yksi meinasi jättää kaksoissiskonsa kutsumatta häihinsä jonkun typerän riidan takia. Ja riita siis oikeasti oli tyyliin "Tiina kertoi ensin Ritvalle oman talon ostosta eikä mulle"
Onneksi tuli järkiinsä. Mä olin lähinnä sitä mieltä ettei noin lapsellinen voi mennä naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo!
-4/5
Olisipa oikeasti provo, mutta ei. Ap
ignore