Ellen Jokikunnaksen hiukset!
Siis en oo koskaan kellään nähnyt tollasta. Ihan kuin joku Lego- kypärä olis isketty päähän. Oon nähnyt eläessäni jo paljon, mutta miten kukaan haluaa pitää tollasta kampausta? Silmätkin piilossa puolittain...???:(
Kommentit (90)
Sillä on ollut se tukkamalli jo ainakin 10 vuotta. Sinänsä ihmeellistä, kun julkkikset nykyään vaihtelevat väriä ja mallia parin kuukauden välein. Paitsi tietty nää vanhan liiton julkut kuten Danny ja Marion.
Miten se näkee yhtään mitään? Johan tuo on jo käytännön syistä aivan typerä.
Näyttää peruukilta.
Ei silti, näpsäkän näköinen nainen. Ja jos hänellä on oma tukka, olen kateellinen, kun itselläni on niin ohut tukka että en voi leikata otsista.
Ps. Mikä vikaa on korkeassa otsassa..?
Metallisydän bloggaaja n vaimolla samanlaiset.. Onkohan Ellenin kanssa sama kampaaja jossa käyvät??
Mitä vanhempi nainen, sitä huonommin "latinohiukset" sopivat. Esimerkkeinä CSI Miamin Yelina tai CSI New Yorkin hahmo, jota näyttelee Melina Kanakaredes.
Tukan alta löytynee oikea Ellen. Ehkä hän haluaa pysyä enimmäkseen tunnistamattomana. Iso otsis litistää entisestään leveitä kasvoja, mikä ei ole kovinkaan onnistunut valinta.
Hitsi ei oo Ellen muistanu kysyä ap:n mielipidettä.
Näyttää ihan peruukilta.
Eikö Ellenin sisko olekin ollut TVOF:ssa? Jos se oven availija on se ollut, niin ei ole kaksinen tukka hänelläkään. Lienee siis sukuvika.
Mä en nyt ymmärrä tätä haloota Ellenin otsatukasta. Jenni Vartiaisellakin on ollut samanlainen paksu otsatukka.
Tämä näyttää paremmalta
https://static-sls.smf.aws.sanomacloud.net/menaiset.fi/s3fs-public/styl…
Ennen kauhisteltiin isoa otsaa, nyt otsatukkaa. Hyvältä näyttää otsis, vaikkei tuollaista nyt tällä hetkellä kovin monella muulla julkimolla olekaan.
Mun mielestä tukka rumentaa. Ei uskoisi, että kyseessä on entinen missi.
Otsatukka silmillä kuin kyntöruunalla. Vaikka onkin terveen näköinen, niin saksia kaipaa. Minä en siedä itselläni hiuksia edes otsalla, saati sitten silmillä.
Mulla on tullut mieleen, että ton otsatukan takana on jotain minkä haluaa pitää piilossa. Esim. Roikkuvat luomet, kaljuksi nypityt kulmat, otsarypyt, arpi.
Muuta syytä noin paksulle ja pitkälle otsapötkylälle ei kertakaikkiaan voi olla. Jotain kamalampaa( ellenin mielestä) kätkeytyy alle. Uskokaa pois.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tukka rumentaa. Ei uskoisi, että kyseessä on entinen missi.
Ei ole mikään missi. Kisoihin joskus osallistui, mutta ei sijoittunut.
aika ruma akka
tämähän on se vosu jonka piti mennä karibialle ja sieltä mieshuooora viikoksi kaveriksi, säälittävää puuhaa
mutta kun naiset ne vanhenee vaan nopeesti
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tullut mieleen, että ton otsatukan takana on jotain minkä haluaa pitää piilossa. Esim. Roikkuvat luomet, kaljuksi nypityt kulmat, otsarypyt, arpi.
En jaksa nyt nähdä googlettamisen vaivaa selvittääkseni, milloin Ellen otsatukan leikkasi, mutta itsellä kyllä tuli mieleen, että onkohan tullut leikatuksi eräässä väkivaltaisessa parisuhteessa. Jos silloin on akuutisti pitänyt saada piiloon jotakin sellaista, mikä ei meikillä häivyty.
Blondaisi hiuksensa niin olisi seksikäs. Tumma tukka naisella on aina turn-off.