Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ellen Jokikunnaksen hiukset!

Vierailija
15.01.2018 |

Siis en oo koskaan kellään nähnyt tollasta. Ihan kuin joku Lego- kypärä olis isketty päähän. Oon nähnyt eläessäni jo paljon, mutta miten kukaan haluaa pitää tollasta kampausta? Silmätkin piilossa puolittain...???:(

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blondaisi hiuksensa niin olisi seksikäs. Tumma tukka naisella on aina turn-off.

Vierailija
22/90 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on ollut se tukkamalli jo ainakin 10 vuotta. Sinänsä ihmeellistä, kun julkkikset nykyään vaihtelevat väriä ja mallia parin kuukauden välein. Paitsi tietty nää vanhan liiton julkut kuten Danny ja Marion.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se näkee yhtään mitään? Johan tuo on jo käytännön syistä aivan typerä.

Vierailija
24/90 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruukki pää

Vierailija
25/90 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää peruukilta.

Ei silti, näpsäkän näköinen nainen. Ja jos hänellä on oma tukka, olen kateellinen, kun itselläni on niin ohut tukka että en voi leikata otsista.

Ps. Mikä vikaa on korkeassa otsassa..?

Vierailija
26/90 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metallisydän bloggaaja n vaimolla samanlaiset.. Onkohan Ellenin kanssa sama kampaaja jossa käyvät??

Vierailija
27/90 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vanhempi nainen, sitä huonommin "latinohiukset" sopivat. Esimerkkeinä CSI Miamin Yelina tai CSI New Yorkin hahmo, jota näyttelee Melina Kanakaredes.

Vierailija
28/90 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukan alta löytynee oikea Ellen. Ehkä hän haluaa pysyä enimmäkseen tunnistamattomana. Iso otsis litistää entisestään leveitä kasvoja, mikä ei ole kovinkaan onnistunut valinta.

Vierailija
29/90 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolo tukka.

Vierailija
30/90 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi ei oo Ellen muistanu kysyä ap:n mielipidettä.

Vierailija
31/90 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää ihan peruukilta.

Eikö Ellenin sisko olekin ollut TVOF:ssa? Jos se oven availija on se ollut, niin ei ole kaksinen tukka hänelläkään. Lienee siis sukuvika.

Vierailija
32/90 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nyt ymmärrä tätä haloota Ellenin otsatukasta. Jenni Vartiaisellakin on ollut samanlainen paksu otsatukka.

Vierailija
33/90 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
34/90 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kauhisteltiin isoa otsaa, nyt otsatukkaa. Hyvältä näyttää otsis, vaikkei tuollaista nyt tällä hetkellä kovin monella muulla julkimolla olekaan.

Vierailija
35/90 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tukka rumentaa. Ei uskoisi, että kyseessä on entinen missi.

Vierailija
36/90 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsatukka silmillä kuin kyntöruunalla. Vaikka onkin terveen näköinen, niin saksia kaipaa. Minä en siedä itselläni hiuksia edes otsalla, saati sitten silmillä.

Vierailija
37/90 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tullut mieleen, että ton otsatukan takana on jotain minkä haluaa pitää piilossa. Esim. Roikkuvat luomet, kaljuksi nypityt kulmat, otsarypyt, arpi.

Muuta syytä noin paksulle ja pitkälle otsapötkylälle ei kertakaikkiaan voi olla. Jotain kamalampaa( ellenin mielestä) kätkeytyy alle. Uskokaa pois.

Vierailija
38/90 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tukka rumentaa. Ei uskoisi, että kyseessä on entinen missi.

Ei ole mikään missi. Kisoihin joskus osallistui, mutta ei sijoittunut.

Vierailija
39/90 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika ruma akka

tämähän on se vosu jonka piti mennä karibialle ja sieltä mieshuooora viikoksi kaveriksi, säälittävää puuhaa

mutta kun naiset ne vanhenee vaan nopeesti

Vierailija
40/90 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tullut mieleen, että ton otsatukan takana on jotain minkä haluaa pitää piilossa. Esim. Roikkuvat luomet, kaljuksi nypityt kulmat, otsarypyt, arpi.

En jaksa nyt nähdä googlettamisen vaivaa selvittääkseni, milloin Ellen otsatukan leikkasi, mutta itsellä kyllä tuli mieleen, että onkohan tullut leikatuksi eräässä väkivaltaisessa parisuhteessa. Jos silloin on akuutisti pitänyt saada piiloon jotakin sellaista, mikä ei meikillä häivyty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme