"Parempaa" tarjottavaa saunailtaan
Hirveä ongelma. Olemme kutsuneet uudehkon tuttavapariskunnan saunomaan/ viettämään meille iltaa. Pariskunta omistaa ravintolan jaterassi tekevät itse aina kotona mielettömän hyvää ruokaa. Ehdotuksia mitä heille tarjoaisimme? Perus pizzat, piirakat jne. ei nyt vaan käy.
Kommentit (34)
Tapaspöytä! Pimientos de padron-paprikoita, jotain makkaraa, juustoa yms :)
Halpaa olutta ja makkaraa. Ei aina herkkuja.
Raclette tai juustofondue. Molemmat hyviä ja helppoja illanistujaisruokia. Jokainen voi huolehtia omasta annoksestaan itse.
Hanhenmaksapalleroita ja shampanjaa.
parinvaihtoa kirjoitti:
Tarjoat itseäsi ja miestäsi.
Repesin xD
hk sinine lenkki ja muussi uunisa
Paista paistinpannulla lihapitoista makkaraa. Sinappia, kurkkua ja tomaattia. Jos ei kelpaa, eivät ole aitoja ystäviä.
200g makaroonilaatikkoa per nassu.
Taiteellinen suklaaputous suklaapyllystä ja klassista musiikkia stereoista.
Erilaisia makkaroita, lämmintä hapankaalia, jotain salaattia ja leipää. Kyllä ravintoloitsijatkin voi tykätä rennommasta tarjoilusta eikä tarvitse stressata jostain pari heinää ristissä lautasella-tyylistä.
Vierailija kirjoitti:
Extra raikkaat voikkoset.
Kyllä, raikkaat voileivät.
Vierailija kirjoitti:
Hirveä ongelma. Olemme kutsuneet uudehkon tuttavapariskunnan saunomaan/ viettämään meille iltaa. Pariskunta omistaa ravintolan jaterassi tekevät itse aina kotona mielettömän hyvää ruokaa. Ehdotuksia mitä heille tarjoaisimme? Perus pizzat, piirakat jne. ei nyt vaan käy.
Miksi ihmeessä ottaa stressiä tuollaisesta asiasta? Pitääkö uusille tuttavuuksille vetää jotain roolia ja esittää hienompaa kuin onkaan? Se, että he ovat ravintola-alalla ja harrastavat ruoanlaittoa tuskin tarkoittaa sitä, että heillä olisi teitä ja tarjottavianne kohtaan jotain elämää suurempia odotuksia. Kannattaa tehdä sellaista ruokaa, jota on ennenkin tehnyt ja jonka tietää varmuudella osaavansa valmistaa.
^