Ellen Jokikunnaksen hiukset!
Siis en oo koskaan kellään nähnyt tollasta. Ihan kuin joku Lego- kypärä olis isketty päähän. Oon nähnyt eläessäni jo paljon, mutta miten kukaan haluaa pitää tollasta kampausta? Silmätkin piilossa puolittain...???:(
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KETÄ KIINNOSTAA JONKUN VENTOVIERAAN KUONTALO?? EIKÖ TEILLÄ OLE OMIA HIUKSIA??
Ei ketään kiinnostakaan. Ellen on tainnut pissiä vaan parin av-mamman muroihin pahemman kerran, vienyt varmaan miehen nokan edestä ja nyt koitetaan nälviä takaisin huonolla menestyksellä ;)
Elleniä ei kiinnosta "tavismiehet", joten tuskin on vienyt mammojen miehiä.
Mun teoria on se, että Ellen on jollain tavalla pilannut kulmakarvansa (ehkä nyppinyt ja tatuoinut?) ja siksi pitää tuollaista otsatukkaa.
Minusta hän on ihan sievä.
Mua naurattaa tämmösessä tukka-asiassa tuo aloituksen "olen nähnyt elämässä paljon.."
Ketjun pituuden perusteella voisi olettaa, että Ellenin hiukset ovat saaneet Nobelin palkinnon tai jotain.
Ei häiritse pelkkä pituus, vaan tuo kaarevuus. Kulmikas leikkaus olisi ryhdikkäämpi. Tuo pottamalli on apea eikä sovi tuohon kasvomalliin. Itse rouva voi olla oikein mukava. En tunne enkä ole katsonut tv-ohjelmia.
Yrittää peittää pitkällä otsatukalla raskausvatsaansa, Huoh...,
Meillä mammoilla on kaikilla paksut, kiiltävät, laineilevat kutrit ja siksi voimme esittää näkemyksiämme kenen tahansa kuontalosta.
P.s. Ellen vaikuttaa ihmiseltä, jonka seurassa on hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ne täällä taas arvostelee toista naista. Ootte ite rumia ku mitkä ;)
Eli jonkun hiuksista ei enää saa sanoa mielipidettään (ilman että olet siis itse ruma)?
Tulee mieleen se Armi Toivasen putous hahmo Sanna Raipe Helminen
Vierailija kirjoitti:
Tukan alta löytynee oikea Ellen. Ehkä hän haluaa pysyä enimmäkseen tunnistamattomana. Iso otsis litistää entisestään leveitä kasvoja, mikä ei ole kovinkaan onnistunut valinta.
Annapa kuva omasta pärstästäsi ja hiusmallistasi, niin arvostellaan.
Vai että ihan "litistää" ja vielä "leveitä kasvoja", oletko ihan tosissasi vai sokea? Vai vain tyhmä?
Senkin kateelliset naudat. :-)
Vierailija kirjoitti:
Ps. Mikä vikaa on korkeassa otsassa..?
Samaa olen ihmetellyt. Matala gorillaotsa ei näytä erityisen älykkäältä, vaikkei minulla mitään apinoita vastaan olekaan.
Lisäke se on. Ei liiku. Luonnoton.
Haha, ai se blondi käkkäräpää?? No ei todellakaan ole Ida Jokikunnas vaan joku toinen Ida. Ellenin sisko Ida on ihan käsittämättöömän kaunis. Seuraan sen blogia ja en tajua miten joku voi niin kaunistua koko ajan. Harmi kun Ellen ei ota tyylivinkkejä siskoltaan sillon varmasti luopuisi hiuskypärästä!
Kaunishan hän on. MInusta on vähän liikaa tukkaa, meinaa koko nainen siihen hukkua. Tuollaisen otsiksen kanssa sopisi sitten että muu tukka oli lyhyt tai ainakin sen voisi pitää ponnarilla tai nutturalla. Mutta omansahan on.
https://img.ilcdn.fi/trU1KlWyAaNjEUvhpkHrv2dHkyI=/full-fit-in/1024x/img…
Wau löysin tuommoisen kuvan hiustyylistä vuodelta 2007. Kyllä on niin paljon kivempi ja kevyempi. Tuommoinen sivujakaus ja ohennettu malli sopii tosi hyvin.
Ei ketään kiinnostakaan. Ellen on tainnut pissiä vaan parin av-mamman muroihin pahemman kerran, vienyt varmaan miehen nokan edestä ja nyt koitetaan nälviä takaisin huonolla menestyksellä ;)