Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ellen Jokikunnaksen hiukset!

Vierailija
15.01.2018 |

Siis en oo koskaan kellään nähnyt tollasta. Ihan kuin joku Lego- kypärä olis isketty päähän. Oon nähnyt eläessäni jo paljon, mutta miten kukaan haluaa pitää tollasta kampausta? Silmätkin piilossa puolittain...???:(

Kommentit (90)

Vierailija
41/90 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tullut mieleen, että ton otsatukan takana on jotain minkä haluaa pitää piilossa. Esim. Roikkuvat luomet, kaljuksi nypityt kulmat, otsarypyt, arpi.

En jaksa nyt nähdä googlettamisen vaivaa selvittääkseni, milloin Ellen otsatukan leikkasi, mutta itsellä kyllä tuli mieleen, että onkohan tullut leikatuksi eräässä väkivaltaisessa parisuhteessa. Jos silloin on akuutisti pitänyt saada piiloon jotakin sellaista, mikä ei meikillä häivyty.

Ei hyvää päivää että voitte olla sekaisin!

Vierailija
42/90 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hä? Ihanan näköinen nainen!! T. Nainen 35 v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/90 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis en oo koskaan kellään nähnyt tollasta. Ihan kuin joku Lego- kypärä olis isketty päähän. Oon nähnyt eläessäni jo paljon, mutta miten kukaan haluaa pitää tollasta kampausta? Silmätkin piilossa puolittain...???:(

No onko tää sit yhtään sen parempi?

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/7/77/Ellen_Jokikun…

Vierailija
44/90 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtis leikkaamaan korkeaa otsaa matalaksi otsaksi

Vierailija
45/90 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tukka rumentaa. Ei uskoisi, että kyseessä on entinen missi.

Ei ole mikään missi. Kisoihin joskus osallistui, mutta ei sijoittunut.

No mitä "missi" sinusta tarkoittaa, pelkkää miss Suomea vai? Kyllä finalisti on minusta missi.

Vierailija
46/90 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruukki?? Siltä se ainakin näyttää.

Tai onko otsassa jotain ongelmaa, arpi tai ihottumaa? Hurjan näköinen kuitenkin.

Vierailija
47/90 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onko tää sit yhtään sen parempi?

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/7/77/Ellen_Jokikun…

On. Paras oli se kuohkea kiharapilvi.

Vierailija
48/90 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että lisäkkeestä on kyse, kun vertaa aiempiin kuviin. Jos hän pitää tukastaan tuollaisena niin mikä siinä. Tupakoinnin voisi kyllä lopettaa, ainakin näyttää siltä että röökiä sauhuttaa reippaasti.

Vierailija
49/90 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Ellenillä on ollut tuo sama hiustyyli jo vuosia. Itseäni häiritsisi, jos mulla ois noin pitkä otsatukka mutta muitten hiukset ei kylllä häiritse alkuunkaan. Ellen tykkää hiuksistaan, joten lopettakaa se taivastelu. 

Vierailija
50/90 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellen on ruma ja ärsyttävä

Vierailija
51/90 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se otsis on kyllä todella häiritsevä kun silmät näkyy vain osittain, koko ajan sellanen fiilis, että haluis vaan siirtää sen pois silmiltä kun hänen naamansa pärähtää ruutuun. Luulis, että häntä itseäänkin ahdistaa kun silmillä roikkuu musta verho? Varmaan häiritsevää keskustella kasvokkain ihmisen kanssa jonka silmiä et edes kunnolla näe, vähän sama kun yrität keskustella jonkun aurinkolasipäisen kanssa.

Vierailija
52/90 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Glitterissä myytiin noita otsiksia jo vuosia sitten. Sieltä glitterin hyllyltä ellenin otsis on peräisin.

Vierailija
53/90 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma nainen, kulunut röökimuija, irtotukka ei naamaa pelasta. Pitäisi vetää peruukki naaman päälle.

Vierailija
54/90 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä näköisiä mammojen "omat valloittavat hiukset ovat" ?

Vierailija
55/90 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina tulee tuosta Ellenin etutukasta (ja muista vastaavista) mieleen vaan, että siinä menee kaikki kulmakarvojen nyppiminen ja meikkaus aivan hukkaan, kun ei niitä koskaan näy. Tai ehkä joku ei jaksa siistiäkään kulmiaan, ja siksi pitää tommosta ylipitkää, tuuheaa otsista (en usko että Ellen kuitenkaan näin tekee). Siis eikö se tukka oo superkuumakin jatkuvasti hiostamassa otsalla? Häiritsee myös vähän jutella ihmisen kanssa, jonka kasvoista peittyy puolet tukkaan. Tekisi koko ajan itse mieli nepata ne etuhiukset pinnillä päälaelle tai johonkin sivuun.

Vierailija
56/90 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo Ellen kaunis ja naisellinen, mutta on kyllä ikäistään vanhemman näköinen. Ei enää pakkeli peitä ryppyjä. Nuorempana poltti kuin korsteeni.. liekkö jatkaa edelleen.

Eikä sillä, että saahan sitä ikääntyä ja se saa näkyä.

Vierailija
57/90 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen se Kaksplussalla joskus pyörinyt pottapää. Ihan peruukilta näyttää.

Vierailija
58/90 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se otsis on kyllä todella häiritsevä kun silmät näkyy vain osittain, koko ajan sellanen fiilis, että haluis vaan siirtää sen pois silmiltä kun hänen naamansa pärähtää ruutuun. Luulis, että häntä itseäänkin ahdistaa kun silmillä roikkuu musta verho? Varmaan häiritsevää keskustella kasvokkain ihmisen kanssa jonka silmiä et edes kunnolla näe, vähän sama kun yrität keskustella jonkun aurinkolasipäisen kanssa.

Kyllä mä näen Ellenin silmät ihan kokonaan ja silmillähän toi tukka ei roiku, kulmakarvat toki peittyy mutta nehän eivät ole silmät, vai kuinka 🤔 Toisin on sitten siinä kuvassa, jota joku väitti paremmaksi kun toinen silmä melkein peittyy sivuotsiksen alle, mutta tämähän ei sinua häiritse? 😉

Vierailija
59/90 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just siks AP. Se kiinnittää huomion, kuten huomaat!

Mä olen siinä mielessä tyypillinen mies, etten ole koskaan kiinnittänyt huomiota naisten kampauksiin, paitsi ehkä jos olen rakastunut. En edes Elleniin, mutta nyt kun katsoin niin onhan hänellä persoonallinen tyyli, mutta väliäkös tuolla?

Vierailija
60/90 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

KETÄ KIINNOSTAA JONKUN VENTOVIERAAN KUONTALO?? EIKÖ TEILLÄ OLE OMIA HIUKSIA??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi