Jatkuva mielipaha suhteessa
Mikä voisi olla taustalla kun toinen ihminen vannoo ja anelee aina suhteen jatkumista. Mutta viikon sisällä aiheuttaa taas uutta mielipahaa ja käyttää niitä viikon aikana tekemiään "hyviä asioita" mitä normaalistikin parisuhteeseen kuuluu minua vastaan ikään kuin olisin hänelle velkaa jotain. Persoonallisuushäiriö? Tämä on siis kaava mikä toistuu ja yrittää tosissaan saada takas kun milloin aina katkaisen yhteyden vain ilmeisesti esittämällä. Tiedän siis että minun pitäisi pysyä lujana jne. I know. Mutta on ollut vain niin erikoista seurata tämän miehen puuhia että olen ymmälläni. Ihan siis osittain varmaan mielenkiinnostakin kun en tajua mitä tuollaisen ihmisen päässä liikkuu joka anelee suhteen jatkumista vain aiheuttaakseen mielipahaa. Emme asu yhdessä joten ei sinällään ole mitään hätätilannetta että täytyisi johonkin lähteä.. Enkä ole muuttamassakaan IKINÄ. Mutta mielenkiintoista kun toinen tulee kutsumatta itku silmässä ovelle, lupaa tätä ja tuota, ja sit viikon päästä selvästi nauttii että on onnistunut taas vedättämään. Onko narsismia vai mitä tämä on? Olen myös miettinyt onko mies psykopaatti. Ja miten tälläisestä pääsee eroon?!?!
Kommentit (51)
Viestisi 38 viimeistään paljastaa ettet haluakaan erota miehestä, nautit vaan siitä että roikkuu perässäsi, uskottelet itsellesi että haluat selvittää miehen diagnoosin. Olen samaa mieltä kuin joku edellinen että kaikki ystäväsi ovat jo kyllästyneet tähän vatvontaasi, ja tulit tänne vatvomaan.
Ap pettää itseään. Kyse ei ole pelosta erotilanteessa vaan ap on jäänyt leikkimään erotilanteessa kissahiirileikkiä, yäk.
"Tiedän siis että minun pitäisi pysyä lujana jne. I know. Mutta on ollut vain niin erikoista seurata tämän miehen puuhia että olen ymmälläni. Ihan siis osittain varmaan mielenkiinnostakin kun en tajua mitä tuollaisen ihmisen päässä liikkuu joka anelee suhteen jatkumista vain aiheuttaakseen mielipahaa."
Et ei oo ollenkaan yksinkertaista huokailee ap kuin Jalna-sarjoissa. Onhan se hyvin simppeliä, oi tampio.
Vierailija kirjoitti:
Ap pettää itseään. Kyse ei ole pelosta erotilanteessa vaan ap on jäänyt leikkimään erotilanteessa kissahiirileikkiä, yäk.
"Tiedän siis että minun pitäisi pysyä lujana jne. I know. Mutta on ollut vain niin erikoista seurata tämän miehen puuhia että olen ymmälläni. Ihan siis osittain varmaan mielenkiinnostakin kun en tajua mitä tuollaisen ihmisen päässä liikkuu joka anelee suhteen jatkumista vain aiheuttaakseen mielipahaa."
Et ei oo ollenkaan yksinkertaista huokailee ap kuin Jalna-sarjoissa. Onhan se hyvin simppeliä, oi tampio.
En pelkää kyseistä miestä todellakaan eikä kyse olekaan sellaisesta erotilanteesta jossa mielestäni täytyisi ihan lähestymiskieltoa hakea tai poliiseja soittaa.. En ole tähän jäänyt mitään leikkimään, olen tavallaan toivonut että mies tajuaisi itse ja haluaisi itse lähteä kun vaikka selitän hänelle juurta jaksaen niin ei hän ymmärrä. En ole osannut olla tarpeeksi ilkeä varmaan sitten. On oikeasti aika perseestä erota ja jatkaa matkaa ilman että toinen antaa jatkaa sitä. En vain tiedä miten tälläisen kanssa menetellä ILMAN että tämä menee likaiseksi..
Huolehdi, että ovesta pöllähtää aina kauhea paskanhaju, kun sen hänelle avaat - jos siis avaat.
Näyttele "kehitysvammaista" aina, jos päätät yleensä kommunikoida hänen kanssaan (mitä ei suositella), tai ole oikein tylsä niin ettei sussa ole mitään manipuloijaa kiinnostavaa, kun et edes tajua mitä nerokasta hän sanoo. Voit puhua ihan puuta heinää hänen puheensa päälle, etkä koskaan vastaa kysymyksiin vaan höpiset vain omiasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että tyyppi yksinkertaisesti nauttii manipuloinnin ja vallan tunteesta. On hauska seurata miten jengille voi valehdelle ummet ja lammet ja ne kerta toisensa jälkeen antaa anteeksi. Sitten voikin myöhemmin taas "näpäyttää" uhria että enpäs aiokaan muuttua, olitpas hölmö kun uskoit. Ei kannata jäädä ihmettelemään miehen peliä sen enempää, mies vain käyttää uteliaisuuttasi hyväkseen ja ennemmin tai myöhemmin tulee vielä oikeasti paha mieli. Mitä tulee välien katkeamiseen, älä ala selittelemään yhtään mitään, pistät vain täyden radiohiljaisuuden päälle etkä suostu mihinkään yhteydenpitoon.
Olen tämänkin tehnyt. Mies innostuu tuosta vain lisää
Mitä tarkoitat sillä, että "innostuu vaan lisää"?
Älä vastaa soittoihin äläkä viesteihin enää ikinä, blokkaa numero, blokkaa somessa, älä avaa ovea, jos kyttää oven takana niin soita poliisit.
Blokkaa,blokkaa ja blokkaa koko tyyppi..ei luulisi olevan vaikeata jos OIKEASTI haluaa tyypistä eroon ja Ap ei kuulosta siltä,että OIKEASTI haluaisi tyypistä erota.
Ap vois kotiasuna pukeutua miesten kerrastoon ja töhriä naamansa kananmunariitteellä ja hieroa grilliruokaa rintamukseen. Kerraston haaroihin hierot näkyvästi sinappia. Hampaisiin voisi hieroa appelsiininkuorta ja tuhkakupista töhkää. Sitten vaan juttelemaan parisuhteen jatkumisesta miehen kanssa kun se ovi ilmeisesti pitää aukaista. Olisko miehellä sitten enemmän itsekuria (tai inhoa) lopetella suhde.
Myös kaverin seksitaitojen ja "koon" vähättely on varma tapa saada mies suuttumaan ja häipymään, jos niin pitkälle olette vain päätyneet. Saat samalla kostosi.
Ei ole väärin eikä kohtuutonta vaan jättää tyyppiä rappuun ja olla avaamatta ovea, kun mies yrittää kutsua itsensä kylään. Kyllä se osaa mennä toiseenkin suuntaan, kun on itse sinne oven taakse hankkiutunut. Ei tarvitse toistaa, ettet halua olla tekemisissä, sanoit jo, miehen oma vika, että on kun ei ymmäräisi. Lakkaa huolehtimasta siitä, että on "rumasti" tehty. Se ihminen on rajaton, koettelee muitten ihmisten rajoja noin, liittyy useaan persoonallisuushäiriöihin. Opiskele lisää vaikka netistä, älä kantapään kautta.
Ymmärrän nyt miksi tämän miehen ex muutti toiseen kaupunkiin. -ap