kari aihinen, parempi kokki kuin kukaan nainen maailmassa
elvistelee ja puhuu sitä turkuhtavaa supermies-slangiaan tänään tv:ssä. Cheffien chef, kitchenin kovin jäbä isäntä kolli. Arvatkaa katsonko. En.
Miksi opettaa ihmisille kotiruuan tekoa, jos ei valmista itsekään kotona ruokaa, vaan se on sitten sen vaimon tehtävä. Vai miten se menikään.
Kommentit (10)
No minä katson että "miten kauhisteltavan kauheassa kunnossa" jakson perheen ruokavalio on. Kohta alkaa!
En katso, hyi mikä letti!,menis parturiin leikkaamaan olemattomat ohuet haivenet.
No ei ole naiset kummoisia kokkeja sitten.. Rosterin sapuskat on ainakin ihan pashaa.
Kyllä Kaarina Hazard on paljon parempi. Tekee niin hyvää ruokaa, ettei malta mllään itse olla syömättä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Kaarina Hazard on paljon parempi. Tekee niin hyvää ruokaa, ettei malta mllään itse olla syömättä.
Edellisen kirjoitti 66 prosenttia -"kerhoon" kuuluva suomalaismies.
Vierailija kirjoitti:
elvistelee ja puhuu sitä turkuhtavaa supermies-slangiaan tänään tv:ssä. Cheffien chef, kitchenin kovin jäbä isäntä kolli. Arvatkaa katsonko. En.
Miksi opettaa ihmisille kotiruuan tekoa, jos ei valmista itsekään kotona ruokaa, vaan se on sitten sen vaimon tehtävä. Vai miten se menikään.
Kuule, en minäkään tuo töitä kotiin joten mies kokkaa meillä. Kun tekee työkseen ruokaa, ei halua vapaalla edes nähdä keittiötä
naiskokki
Somikieli sinu kolusa 10, onea ole voitto.