Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkuva mielipaha suhteessa

Vierailija
15.01.2018 |

Mikä voisi olla taustalla kun toinen ihminen vannoo ja anelee aina suhteen jatkumista. Mutta viikon sisällä aiheuttaa taas uutta mielipahaa ja käyttää niitä viikon aikana tekemiään "hyviä asioita" mitä normaalistikin parisuhteeseen kuuluu minua vastaan ikään kuin olisin hänelle velkaa jotain. Persoonallisuushäiriö? Tämä on siis kaava mikä toistuu ja yrittää tosissaan saada takas kun milloin aina katkaisen yhteyden vain ilmeisesti esittämällä. Tiedän siis että minun pitäisi pysyä lujana jne. I know. Mutta on ollut vain niin erikoista seurata tämän miehen puuhia että olen ymmälläni. Ihan siis osittain varmaan mielenkiinnostakin kun en tajua mitä tuollaisen ihmisen päässä liikkuu joka anelee suhteen jatkumista vain aiheuttaakseen mielipahaa. Emme asu yhdessä joten ei sinällään ole mitään hätätilannetta että täytyisi johonkin lähteä.. Enkä ole muuttamassakaan IKINÄ. Mutta mielenkiintoista kun toinen tulee kutsumatta itku silmässä ovelle, lupaa tätä ja tuota, ja sit viikon päästä selvästi nauttii että on onnistunut taas vedättämään. Onko narsismia vai mitä tämä on? Olen myös miettinyt onko mies psykopaatti. Ja miten tälläisestä pääsee eroon?!?!

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa jatkaa suhdetta ja lyödä päätään seinään vieläkin kovempaa.

Oikeasti, oletko tyhmä?

Siis eihän tätä suhdetta kannata jatkaa!! Enkä ole tyhmä. Tajuan tilanteen. Miten tuollaisesta oikeasti pääsee eroon? Olen miettinyt että teen jotain anteeksi antamatonta että suuttuu niin pahasti että häviää :D

Minusta tuo on juurise oikea tapa toimia. Jos kerran torjunnasta vain innostuu, niin kun loukkaat häntä oikeasti, niin eiköhän tule paha mieli ja sitten sitä ei kiinnosta enää yrittää. Toimii.

En usko että toimii. Mies tulisi huutamaan "miksi teit näin vaikka mä olin sulle vaan hyvä". Onnistuisi manipuloimaan niin että ap oikeasti alkaisi olemaan pahoillaan ja lopulta anelisi miestä jäämään vaikka ei haluaisi. Eli ei kannata hommata lisää draamaa, sota siitä vaan tulisi.

Vierailija
22/51 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti, oletko tyhmä?

Siis eihän tätä suhdetta kannata jatkaa!! Enkä ole tyhmä. Tajuan tilanteen. Miten tuollaisesta oikeasti pääsee eroon? Olen miettinyt että teen jotain anteeksi antamatonta että suuttuu niin pahasti että häviää :D

Minusta tuo on juurise oikea tapa toimia. Jos kerran torjunnasta vain innostuu, niin kun loukkaat häntä oikeasti, niin eiköhän tule paha mieli ja sitten sitä ei kiinnosta enää yrittää. Toimii.

En usko että toimii. Mies tulisi huutamaan "miksi teit näin vaikka mä olin sulle vaan hyvä". Onnistuisi manipuloimaan niin että ap oikeasti alkaisi olemaan pahoillaan ja lopulta anelisi miestä jäämään vaikka ei haluaisi. Eli ei kannata hommata lisää draamaa, sota siitä vaan tulisi.

Ei välttämättä. Tämäkin kommentti kertoo vain sinusta, (niin kuin minunkin minusta), mua ei tuossa eikä monessa muussakaan tilanteessa saisi hetkahtamaankaan siitä, ettämä muka olisin aiheuttanut hänelle mitään ongelmia, joita heppu ei ansaitse. Eli ihan kylmän viileästi oisin sitten vaan, että söy what ja oliks muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minne se mies tulee selittelemään, sun kotiinko? Miksi sä avaat oven? Helpoin tapa päästä ihmisistä eroon on se ettei ole heidän kanssaan tekemisissä.

Vierailija
24/51 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On narsismia juurikin, manipulointia. Juokse.

Vierailija
25/51 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minne se mies tulee selittelemään, sun kotiinko? Miksi sä avaat oven? Helpoin tapa päästä ihmisistä eroon on se ettei ole heidän kanssaan tekemisissä.

*facepalm*

..ja mitenköhän tuohon tilanteeseen päästään....?

Vierailija
26/51 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä sinä vielä tuollaisessa suhteessa teet? Hukkaat vaan omaa aikaasi. Viimeistään tässä vaiheessa kannattaisi jatkaa omaa elämää ja jättää hyypiö nyyhkimään. Vallankäyttöä se on tuokin jatkuva itku. Tietysti mahdotonta sanoa, että oletko kohdellut ukkoa jotenkin huonosti, mutta jatkuva itku ja ulina ei ole normaalin miehen käytöstä. Suosittelen miehen jättämistä.

Vierailija
27/51 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti, oletko tyhmä?

Olet sä  tyhmä.Ainoa mikä sun pitää tehdä  on sanoa että sun puolesta tää oli tässä, anteekspyytely ei auta koska vastapuolen sanat ja teot ovat ristiriidassa, neuvotteluvaraa ei ole goodbye.

Sitten vaan kovetat itsesi ja pidät siitä kii.Jos meinaa iskeä epätoivo, käyt kriisikeskuksessa purkamassa tuntojasi pari kertaa ettet anna tuon otuksen ryömiä takas.

Toisen suuttuttaminen typerällä touhulla vain että se jättäis on lapsellista ja alentaa sut samalle tasolle kuin se on.Varmasti sä  haluat olla tässä se aikuisempi, eikö vain?

Siis olen tämän sanonut ja tehnyt sen sata kertaa.. Varmasti vaikea ymmärtää koska yleensä normaalisti ihminen jättääkin toisen rauhaan tuon jälkeen.

Siis tunkeutuuko se väkisin sun kotiin tai työpaikalle? Silloin soitetaan poliisi. Tai jos kadulla roikkuu perässä eikä päästä menemään, voi huutaa apua tai pyytää ohikulkijaa soittamaan poliisi. Jos sä aina päästät sen kotiisi ja juttelet sen kanssa, tietenkin se sinne tulee.

Vierailija
28/51 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha sinua on neuvoa. Et ole selvästikään valmis lopettamaan suhdetta, vaan haluat roikkua lapsellisesti tyypissä parasta toivoen. Ajattelet, että saat rakkaudellasi muutettua hänet ja vaikka mitä naurettavaa skeidaa. Olet varmasti saanut jo ystäväsikin kyllästymään juttuihisi ja asioiden vatkaamiseen, joten päätit tulla tänne.

Vierailija
29/51 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä sinä vielä tuollaisessa suhteessa teet? Hukkaat vaan omaa aikaasi. Viimeistään tässä vaiheessa kannattaisi jatkaa omaa elämää ja jättää hyypiö nyyhkimään. Vallankäyttöä se on tuokin jatkuva itku. Tietysti mahdotonta sanoa, että oletko kohdellut ukkoa jotenkin huonosti, mutta jatkuva itku ja ulina ei ole normaalin miehen käytöstä. Suosittelen miehen jättämistä.

Ei ap pysty, hän on heikko ja itsetunto on miinuksella. Hänellä ei ole mitään muuta elämää kuin mies.

Vierailija
30/51 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ap pysty, hän on heikko ja itsetunto on miinuksella. Hänellä ei ole mitään muuta elämää kuin mies.

Nyt turpa kiinni, puhut taas itsestäsi.

31/51 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis olen tämän sanonut ja tehnyt sen sata kertaa.. Varmasti vaikea ymmärtää koska yleensä normaalisti ihminen jättääkin toisen rauhaan tuon jälkeen.

Siis tunkeutuuko se väkisin sun kotiin tai työpaikalle? Silloin soitetaan poliisi. Tai jos kadulla roikkuu perässä eikä päästä menemään, voi huutaa apua tai pyytää ohikulkijaa soittamaan poliisi. Jos sä aina päästät sen kotiisi ja juttelet sen kanssa, tietenkin se sinne tulee.

Niin, jäin kyllä ihmettelemään miten ap ei pysty estämään tätä henkilöä olemaan yhteydessä? Jos estää henkilön kännykässä, whatsapissa, facebookissa jne niin jäljelle jää tuo naamatusten tapahtuva yhteydenotto. Jos ei päästä henkilöä kotiinsa eikä muutenkaan ole missään tekemisissä, niin silloinhan yhteydenotot lakkaavat. Henkilö tosin saattaa yrittää edelleen ottaa yhteyttä, mutta sillä ei ole merkitystä kun viestit eivät koskan saavu perille. Jos tilanne menee siihen että toinen kyttää oven ulkopuolella niin virkavalta paikalle poistamaan henkilö lähistöltä.

Jos ei ole valmis tähän, niin turha odottaa että toinen osapuoli lopettaa yhteydenottojaan kun hän saa jatkuvasti palautetta niihin. Ehkä en vain käsittänyt mistä tässä on kyse.

Vierailija
32/51 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt turpa kiinni, puhut taas itsestäsi.

Ap on empaattinen ihminen ja ei haluaisi uskoa toisesta pahaa, näin ainakin uskon. Olisko läheisriippuvuutta?

Samaa mieltä olen, että tee jotakin mikä suututtaa miehen ja jättää rauhaan, koska kuvittelee että hän on hylännyt sinut eikä toisinpäin.

Vierailija
33/51 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*facepalm*

Ootsä tyhmä, tai hidas? Tossa oli varsin toimiva ohje sun "hankalaan" tilanteeseen. Et ole tekemisissä. Olet jo laittanut estot päälle eri viestimissä, eikö niin? Niin ainakin jokainen järkevä ihminen tekee jos oikeasti haluaa eroon ei-toivotusta seurasta. Enää jää kotiovi ja sen esto tehdään siten, ettei avata ovea. Daa? Selkiskö :D

Vierailija
34/51 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti, oletko tyhmä?

Olet sä  tyhmä.Ainoa mikä sun pitää tehdä  on sanoa että sun puolesta tää oli tässä, anteekspyytely ei auta koska vastapuolen sanat ja teot ovat ristiriidassa, neuvotteluvaraa ei ole goodbye.

Sitten vaan kovetat itsesi ja pidät siitä kii.Jos meinaa iskeä epätoivo, käyt kriisikeskuksessa purkamassa tuntojasi pari kertaa ettet anna tuon otuksen ryömiä takas.

Toisen suuttuttaminen typerällä touhulla vain että se jättäis on lapsellista ja alentaa sut samalle tasolle kuin se on.Varmasti sä  haluat olla tässä se aikuisempi, eikö vain?

Kuule, jos tyyppi ei jätä rauhaan se syyllistyy vainoamiseen. Niistä pääsee kyllä  eroon olemalla vastaamatta, vaihtamalla puhelinnumeron salaiseksi ja uhkaamalla poliisilla. Toimi  ainakin minulla.

Mikä  on tekosyysi että olet jättänyt nämä tekemättä? Nyt lopetat sen syiden latelemisen ja pystytät ne rajat sekä pidät niistä kiinni, vaikka itsetuntoasi kuinka hivelisi toisen ruikutus.Lopeta itsellesi  valehteleminen.

No eipä paljon itsetuntoa hivele mies joka kaikin tavoin vain syö sitä. Olen ollut vastaamatta puhelimeen mutta hän tulee kotiini. En ole halunnut alkaa noin radikaaliksi että poliiseilla uhkaisin. Suhteessa ei kuitenkaan ole esim fyysistä väkivaltaa niin tuntuisi hurjalta minun makuuni.

Vierailija
35/51 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha sinua on neuvoa. Et ole selvästikään valmis lopettamaan suhdetta, vaan haluat roikkua lapsellisesti tyypissä parasta toivoen. Ajattelet, että saat rakkaudellasi muutettua hänet ja vaikka mitä naurettavaa skeidaa. Olet varmasti saanut jo ystäväsikin kyllästymään juttuihisi ja asioiden vatkaamiseen, joten päätit tulla tänne.

Olen yrittänyt yli puoli vuotta päästä hänestä ja välillä on pysynyt poissa pari viikkoa ja olen ollut onnellinen. Kun hän tulee on se kuin raskas varjo laskeutuisi. Hän todella osaa manipuloida. Vedellä tunteista.. Se ettei ole tekemisissä ei ole aiheuttanut kuin tämän oravanpyörän.

Vierailija
36/51 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittänyt yli puoli vuotta päästä hänestä ja välillä on pysynyt poissa pari viikkoa ja olen ollut onnellinen. Kun hän tulee on se kuin raskas varjo laskeutuisi. Hän todella osaa manipuloida. Vedellä tunteista.. Se ettei ole tekemisissä ei ole aiheuttanut kuin tämän oravanpyörän.

Niin ja sä avaat oven? Seliseli valivali.

Vierailija
37/51 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen varma ettei sinulla olisi edes hyvää neuvoa. Olen yrittänyt lukea persoonallisuushäiriöistä ja etsiä hyvää tapaa erota kyseisestä henkilöstä. Olen päätynyt itse tulokseen että tälle henkilölle on liian kova pala tulla jätetyksi vaan hänen täytyy tuntea olevansa kontrollissa.. Tätä yritän seuraavaksi. Nyt ymmärrän kun "uhreja" syytetään eikä uskota. Onneksi olen aika fiksu nainen että edes olen nähnyt tämän miehen läpi. Uskokaa pois, olisi voinut käydä toisin. Sen verran hyvä valehtelija kyseessä. Mutta kiitos kaikille vastauksista. Pidän vain etäisyyttä ja toivon että joskus ei enää hänestä kuulu.

Vierailija
38/51 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*facepalm*

Ootsä tyhmä, tai hidas? Tossa oli varsin toimiva ohje sun "hankalaan" tilanteeseen. Et ole tekemisissä. Olet jo laittanut estot päälle eri viestimissä, eikö niin? Niin ainakin jokainen järkevä ihminen tekee jos oikeasti haluaa eroon ei-toivotusta seurasta. Enää jää kotiovi ja sen esto tehdään siten, ettei avata ovea. Daa? Selkiskö :D

Ei ole minun kirjoittama viesti. -ap

P.s. On hassua miten ihmiset olettavat että erotilanteet ihmisten kanssa joissa on jotain pielessä on noin yksinkertaisia. Ja narsistia tai psykopaattia on vaikea tunnistaa koska ovat usein varsin hurmaavia. Sinä taidat olla itse melko yksinkertainen mutta kiitos silti vastauksesta.

Vierailija
39/51 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot sille, ettei tule oven taakse ja jos tulee niin soitat poliisit. Ja sitten soitat kun tulee. Tämänkin infon laitat viestillä, jonka säilytät tai otat kuvakaappauksen jatkotoimenpiteitä eli lähestymiskieltoa varten. Kaiken tämän kerrot jollekin luotettavalle läheiselle. Sitten kerrot vielä miehelle, että olet nämä toimenpiteet tehnyt. Älä kuitenkaan kerro, kenelle olet kertonut, ettei mies sitten häiriköi häntä.

Jos ei tuohon lopu niin on todellakin lähestymiskiellon paikka.

Vierailija
40/51 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä kukaan itke kun nimenomaan mies ei ole koko elämäni ja toivoisin että saisin jatkaa rauhassa ilman häntä. Sen verran on hyvä itsetunto että tiedän arvoni. Mies ei kuulu minun jokapäiväiseen elämääni/arkeeni. Jokuhan ihmisessä on pielessä joka loukkaa toista ja vaatii silti olla toisen elämässä. Mutta juu minun heikkouttanihan se on :D