Mistä sinä unelmoit?
Kommentit (21)
Unelmoin että saisin omakseni miehen jota rakastan <3 jos en häntä saa, en huoli ketään muutakaan :)
Unelmoin siitä, että olisin normaalipainoinen eikä kukaan enää tuijottaisi minua painoni vuoksi.
Siitä että tämä ahdistus loppuisi. No, kyllähän se joskus varmaan loppuukin palatakseen myöhemmin takaisin. Psyykkiset sairaudet on jotain ihan helvetillistä.
Että joltain kaukaiselta sukulaiselta pätkähtäisi yllättävä rahakas perintö, voisin ottaa loparit töistä ja tsillailla.
hemmetisti rahaa että voisi lopettaa työt ja muuttaa jonnekin muualle aina kun alkaa kyllästyttää
Siitä, että saisin vakkaritöitä omalta kotialueelta ja päästäisiin miehen kanssa talonrakennuspuuhiin!
Että saisin joskus PTSD:n haltuun niin että pelko, ahdistus ja traumat ei enää kummittelisi ja pystyisin elämään normaalia elämää
Että lapset kasvaisi aikuisiksi ja alkaisivat pärjäämään omillaan. Sitten voin hollätä tyntekoa, Itse en juuri muuta kaipaa, kuin lämpimän paikan jossa nukkua ja ruokaa sen verran että pitää nälän loitolla.Tämä kivireen vetäminen riittää.
Unelmoin upean timanttisesta naisesta,jonka kanssa voisin perustaa perheen ja kasvattaa maailmaa valloittavia ja kunnioittavia lapsia.
Unelmissani matkustan ympäri maailmaa ja näen omin silmin kaiken sen ihmeellisen, mitä nyt toljotan ruudusta. Kokisin kaikki extreme-harrastukset ja minua muuten vaan kiinnostavat asiat. Elämäni olisi yhtä jatkuvaa ilotulista. Kuitenkin rinnallani kulkisi rakas ihminen aina ja ikuisesti, jonka kanssa saisin jakaa tämän kaiken.
Siinä mitä "unelmoimisella" tarkoitetaan on pieniä painotuseroja.
Uskon että pääsen taivaaseen. Rukoilen mm. terveyttä itselleni ja muille.
Unelmoin ehkä siitä, että tapaisin yhden ihmisen.
Että murehtisin vähemmän tulevaa ja että osaisin olla onnellinen juuri tässä hetkessä.
Että olisi rahaa niin paljon ettei tarvitse mennä töihin.
Aiemmin unelmoin miehestä ja perheestä, mutta koska en saanut niitä, en tiedä enää mistä unelmoida.
Unelmoin, että olisin saanut sen kokoisen perinnön, että kk-tuloni siitä olisivat noin 5000e/kk nettona käteen ja että mulla ois joku mieleinen asunto tai talo hyvällä paikalla... unelmoin sielunkumppanista jakamaan elämääni ja että voisimme matkustella yhdessä ja nauttia reissuista, koska edellisen kumppanin kanssa reissuista ei voinut nauttia.
Taloudellinen riippumattomuus.
Hyvästit työelämän ankeudelle.
Elämäntyyli pitkin maailmaa matkustelevana seikkailijana.
Kanvainvälinen kaunotar kumppaniksi.
Aloilleen asettuminen johonkin lämpimämpään.
Iso perhe isossa talossa.
Onnellinen loppuelämä suvun arvostettuna ja rakastettuna patriarkkana.
1 000 000 000 000 000 000 000 € rahaa näin alkuun.