Miten tuon Teemu Selänteen Emil-poika on noin lyhyt?
Siis ihan neutraalisti nyt vaan ihmettelen asiaa. Ei muutenkaan isänsä näköinen. Eihän Teemukaan mikään pitkä ole, mutta poika on olkapäähän asti ja äitinsä pituinen, tämän päivän Iltalehdessä kuva. Erikoista, miten noi geenit voi mennä noin, että jää noin pieneksi, vaikka Sirpakin ihan keskimittaiselta näyttää.
Kommentit (271)
Kuten englanniksi sanovat: "The angle of the eyes".
Sirpa kerran päissään kertoi minulle itkuisena että eipä hänen ja Paul:in juttua olisi koskaan tapahtunut, koska nyt hänen on nähtävä sen jälkiseuraamukset päivittäin. Tarkoittikohan juuri tätä?
Mun mielestä Eemil ja Liisa-vainaa ovat todella samannäköisiä. Että ihan ovat kyllä samaa lihaa ja verta koko Selänteiden kööri.
Onko pituus tärkeämpää nykyisin kuin ennen? Kysyn ihan vakavissani.
Geenit on mielenkiintoinen juttu, mies 171cm ja minä 168cm, lapsemme 173cm ja 185cm, saa nähdä kasvavatko vielä...
Itse muistelen katsoneeni, että Emil on lapsista ainut jolla on ruskeat silmät.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ruskeat vaan siniset.
Vierailija kirjoitti:
Komea poika siis on eikä pituudella ole merkitystä, kuhan ihmettelen. Kyllä pojasta yleensä äitiään pidempi tulee...
Kyllä miehen pitää olla miehen pituinen, ei lyhyttä voi pitää miehenä. Vähintään 180 senttiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ruskeat vaan siniset.
No ainakin tummemmat kuin sisaruksillaan.
Kääpiö ?
Nuhanenä ?
Viisas - ei, koska ei partaa.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla sekä perheen parhaimman näköisin että myös älykkäin. Vanhemmilla ja veljillään instatilit (en tiedä onko siskollaankin) mutta itsellään ei ole. Kertoo mielestäni vain positiivisia asioita ihmisestä, kun ei moiset huomionhakukanavat kiinnosta.
Ei osaa kirjoittaa.. kenties.
Dämäri.
Eihän se näytä yhtään tuolta Paul Kariyalta? Oletteko sokeita? Täysin erilaiset kasvonpiirteet.
paul kariyan sukujuuret on japanissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
paul kariya
Lopultakin joku uskalsi kirjoittaa tuon. Matalalla olevat tuuheat kulmakarvat paljastavat, eikö ole intiaanivertakin Kariyassa.
Korjaan: japanilaisverta, muistin väärin ja nyt tsekkasin.
Vierailija kirjoitti:
Siis ihan neutraalisti nyt vaan ihmettelen asiaa. Ei muutenkaan isänsä näköinen. Eihän Teemukaan mikään pitkä ole, mutta poika on olkapäähän asti ja äitinsä pituinen, tämän päivän Iltalehdessä kuva. Erikoista, miten noi geenit voi mennä noin, että jää noin pieneksi, vaikka Sirpakin ihan keskimittaiselta näyttää.
Syrjähypyn tuote?
Onko jossain kuvaa Teemun narkomaani-veljestä? Sen perusteella mitä elokuvassa vilahti, niin Eemilillä näyttäisi olevan samaa näköä hänen kanssaan. Hän oli lyhyempikin kuin Teemu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syrjähypyn tuote?
Jos on perinnöllistä. Kuten isänsä.
Juuri katsoin Seiskan sivulta. Toihan on varmaan alle 170-senttinen toi yks poika. Veera varmaan pidempi!
Lopultakin joku uskalsi kirjoittaa tuon. Matalalla olevat tuuheat kulmakarvat paljastavat, eikö ole intiaanivertakin Kariyassa.