Paljonko olet maksanut arkilaukustasi?
Ja siis nimenomaan maksettu hinta, ei ovh jos on ostettu alennuksesta tai käytettynä (tai saatu).
Aloitan: Omani on 395e
Kommentit (271)
Vierailija kirjoitti:
Suoraan sanoen v*tuttaa naiset joilla yli 5 erilaista (merkki)laukkua. Kertoo ettei henkinen hyvinvointi ole oikein kunnossa kun raahataan jatkuvasti jotain Korsseja tai Vuttoneita kotiin. Minä lähden mielummin lomamatkalle niillä rahoilla.
Jotkut voi ostaa 5 merkkilaukkua JA lähteä sen lisäksi matkoille. Kuvittele!
Ale-Guess ja Stockmannin oma merkki jotain 79 euroa, Furla 295€ ja Taiga Colors alesta muistaakseni 150€ paikkeilla
Vierailija kirjoitti:
Suoraan sanoen v*tuttaa naiset joilla yli 5 erilaista (merkki)laukkua. Kertoo ettei henkinen hyvinvointi ole oikein kunnossa kun raahataan jatkuvasti jotain Korsseja tai Vuttoneita kotiin. Minä lähden mielummin lomamatkalle niillä rahoilla.
Minä ostan niitä laukkuja lomamatkoilla. Teen pitkiä viikonloppureissuja Euroopan kaupunkeihin ja Usasta on tullut ostettua merkkilaukkuja edulliseen hintaan. Suomesta en ole ostanut laukkua yli 20 vuoteen.
En penniäkään. Kyseessä on äidin vanha laukku ja kauppakassi on myös äidin perintöä. Nykyisin käytän oikeastaan vain tuota yhtä käsilaukkua, vaikka kyllä niitä muutamia muitakin on jossain kaapissa. Ymmärrän sen, jos joku haluaa että on erilaisia laukkuja eri vaatetuksen kaveriksi, mutta merkkilaukkuja en ymmärrä ollenkaan. Ihan yhtä kauniin laukun saa halvallakin ja se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut voi ostaa 5 merkkilaukkua JA lähteä sen lisäksi matkoille. Kuvittele!
Keskituloisen olisi silti fiksumpaa käyttää rahansa muuhun kuin laukkuihin.
Minulla on kaksi arkilaukkua tai laukkua ylipäätään. LV Speedy 35 maksoi 5v sitten 530e ja Calvin Kleinin musta olkahihnainen "salkku" 179e viime vuonna. Muuten käytä kånkenin reppua tai Marimekon nahkaista tasku pussukkaa. Siinä ne.
3 euroa... juuri ostin kirpparilta.
Tällä hetkellä käytössä olevasta arkilaukusta joku 900e, sain alella kun ovh jotain 1300
Vierailija kirjoitti:
Minun mies maksaa minulle vähintään 3-4 merkkilaukkua vuodessa, ja maksaa myös lomamatkat, joten siinä sinulle v-tutusta kerrakseen :)
30 euroa, käytetty marimekon Urbaani-olkalaukku. Oli ihan käyttämättömän näköinen, ostin torista.
Muutama tonnin luiska ja Gucci ja prada löytyy. Pyhälaukkuna kalliimpi Hermes
Noin 150 euroa. Nahkaa, paikallista käsityötä.
Satasen, Cambridge Satchelin nahkalaukku, kestää vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mies maksaa minulle vähintään 3-4 merkkilaukkua vuodessa, ja maksaa myös lomamatkat, joten siinä sinulle v-tutusta kerrakseen :)
Pistän paremmaksi. Italialainen anoppini tuo yleensä tuliaisiksi merkkilaukun. Kaikki laukut ovat olleet ihania, ja ne on minulla ihan arkikäytössä paitsi tietysti pienet juhlalaukut.
Vakikäytössä kolme: musta mokkainen olkalaukku n. 40 € (ale -65 %), nahkainen viininpunainen läppäri-käsilaukku n. 70 € (ale -50 %) ja nahkainen kohokuvioitu punainen n. 100 € (normaali hinta).
Arkilaukkuina on 2x Michael Kors, 3x Coccinelle ja yksi Furla. Kaikki ovat 300-500 euron luokkaa, mutta olen ostanut ne jotain 50%:n alennuksesta. En koskaan osta täydellä hintaa. Max 260 euroa olen maksanut arkilaukusta.