Paljonko olet maksanut arkilaukustasi?
Ja siis nimenomaan maksettu hinta, ei ovh jos on ostettu alennuksesta tai käytettynä (tai saatu).
Aloitan: Omani on 395e
Kommentit (271)
Olisko ollu 280 tai 380
En enään muista
Reppu 19.90 ja läppärilaukku n.30e.
Kaikkiaan taisi maksaa vähän yli 1600 e. Sisälsi lennot kahdelle Hongkongiin, viikon asumiset 4 tähden hotellissa, syömiset ja sen laukun, ostohinta 295 e.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
750€, nykyään tuo taitaa maksaa jo noin 900€.
Mulberry? ap
Juu, musta Bayswater. Ihana laukku ❤️
Minä olen sen saanut lahjaksi, minusta se on tavattoman ruma, panin kiertoon. Onneksi mies ostaa noita niin paljon, ettei muista, mitä on ostanut.
Olisko ollut joku 50 euroa, en tarkkaan tiedä kun sain lahjaksi. Muuta laukkua ei tällä hetkellä käytössä.
Laukku maksoi 12 euroa, on juuri sopivan iso/pieni/kätevä otettavaksi lentokoneeseen.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkiaan taisi maksaa vähän yli 1600 e. Sisälsi lennot kahdelle Hongkongiin, viikon asumiset 4 tähden hotellissa, syömiset ja sen laukun, ostohinta 295 e.
Pelkästään sen laukun hakemisenko takia te menitte Hongkongin viikoksi hotelliin ja syömään vai miksi ihmeessä lasket nuo matkakulut mukaan?
40€ alessa, merkitön musta nahkalaukku. On palvellut mua päivittäin jo kuusi vuotta, vähitellen alkaa kyllä kulahtaa, mutta ajaa silti asiansa. Olen yrittänyt etsiä uutta tilalle jo pari vuotta, mutten vaan löydä mieleistäni. Pitäisi olla iso, ilman logoja ja maksaa max. 200€.
En mitään. Isä osti sen mulle 2,5v sitten, kun aloitin yliopiston, että tässä kulkee läppäri ja kirjat.
Reppu Prismasta 25e ja musta käsilaukku Sunny Beachilta 2,5e. Hyvin palvelleet jo monta vuotta.
5e (nahkainen reppu euromarketista joskus 2005)
Edullisin jota käytän on noin 1€
Kallein jota käytön maksoi 120€
2€, ostin kirpparilta. Musta laukku paksua kangasta, punainen vuori joka vähän näkyy. Välillä käytän myös reppua, sen ostin uutena kauan sitten, oisko ollut 15€ tai niillä main.
Hintako on laukun tärkein ominaisuus?
Minulla on vain halpoja laukkuja: konjakinvärinen Tous, 175 € ja musta marc’ o polo, 215 €.
400. Michael Kors, käytän sitä päivittäin.