Paljonko olet maksanut arkilaukustasi?
Ja siis nimenomaan maksettu hinta, ei ovh jos on ostettu alennuksesta tai käytettynä (tai saatu).
Aloitan: Omani on 395e
Kommentit (271)
Mulla on kaksi käsilaukkua, kai ne on molemmat arki-sellaisia. Isompi harmaa tais olla niin. 60€ ja pienempi musta nahkainen alle neljä kymppiä.
Neljä (4) euroa. Kirpparilta.
Aitoa, mustaa nahkaa.
Ei kulahtanut tai kulumia.
(Merkki 'ari-laukku' eli olisiko suomalaista valmistusta).
Vierailija kirjoitti:
Hintako on laukun tärkein ominaisuus?
Minulla on vain halpoja laukkuja: konjakinvärinen Tous, 175 € ja musta marc’ o polo, 215 €.
Humble brag.
Mulla on arkilaukkuina: Michael Kors, Furla ×3 ,Burberry, Longchamp×3. Juhlalaukut: Dior, Marc Jacobs ja Michael Kors clutch. Kaikki saatu lahjana mieheltä ja aikuiselta pojalta.
Pienempi arkilaukku 1090 eur, hinta näyttää nykyään olevan 4500 eur! :o
Isompi arkilaukku 450 eur, ja sen hinta näyttää nykyään olevan 995 eur.
Hyvät kaupat olen siis kahdesta kestävästä laukusta tehnyt :))
Eniten käytetty reilun satasen maksanut pip studion granny bag. 😁 Ihanan iso ja värikäs.
kaksi n. 1200 e laukkua joita vaihtelen.
Onko näin suuri osa ihmisistä niitä, jotka ovat valmiita maksamaan järjettömiä hintoja laukusta, vai vastaavatko tähän ketjuun pääasiassa juuri ne laukkuhullut?
Vierailija kirjoitti:
400. Michael Kors, käytän sitä päivittäin.
Sama. Sain uuden nyt joululahjaksi mieheltä.
Ihana reppu. Käy sekä töihin että salillekin. Hinta 70€ ja risat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
750€, nykyään tuo taitaa maksaa jo noin 900€.
Mulberry? ap
Juu, musta Bayswater. Ihana laukku ❤️
Minä olen sen saanut lahjaksi, minusta se on tavattoman ruma, panin kiertoon. Onneksi mies ostaa noita niin paljon, ettei muista, mitä on ostanut.
Olipa läpinäkyvä kommentti. Pärjäile.
Vierailija kirjoitti:
Onko näin suuri osa ihmisistä niitä, jotka ovat valmiita maksamaan järjettömiä hintoja laukusta, vai vastaavatko tähän ketjuun pääasiassa juuri ne laukkuhullut?
Mikä sulle on järjetön hinta, on toiselle kahviraha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
750€, nykyään tuo taitaa maksaa jo noin 900€.
Mulberry? ap
Juu, musta Bayswater. Ihana laukku ❤️
Minä olen sen saanut lahjaksi, minusta se on tavattoman ruma, panin kiertoon. Onneksi mies ostaa noita niin paljon, ettei muista, mitä on ostanut.
Olipa läpinäkyvä kommentti. Pärjäile.
Täh??
15€ -1000€ tulee vaihdeltua laukkuja
Ostan aina vain aitoa nahkaa.
Toinen 90 € (hinnasta huolimatta aitoa nahkaa, luki tiedoissa ja sen voi haistaa laukusta)
Toinen varmaan pari satkua. En muista. Aitoa nahkaa siis sekin, jos ette jo tajunneet.
Kolmas on kiikarissa😍
Noin 500€ ja kyseessä on Marc Jacobsin laukku. Itsellä on se filosofia, että juhlalaukkuun en satsaa, kun käytän sitä niin harvoin. Sen sijaan arkilaukku on mukana aina, miksi en siis satsaisi siihen.
Tuo taitaa olla kallein yksittäinen asuste jonka olen koskaan ostanut. Tosi tyytyväinen olen ollut, ja on kestänyt hyvin.
🇺🇦🇮🇱
Suoraan sanoen v*tuttaa naiset joilla yli 5 erilaista (merkki)laukkua. Kertoo ettei henkinen hyvinvointi ole oikein kunnossa kun raahataan jatkuvasti jotain Korsseja tai Vuttoneita kotiin. Minä lähden mielummin lomamatkalle niillä rahoilla.
Minulla on useampia laukkuja, suurin osa kirpputorilta n. 5 €. Lisäksi on pari uutena ostettua max 40 € laukkua. En osta kalliimpia, sillä en ole huomannut hinnan ja laadun käyvän käsi kädessä, päinvastoin.