Onko paikalla joku joka voi ketoa mulle LOSTIN juonipaljastuksen tässä ketjussa?
Kommentit (12)
kerro mulle mikä on homman nimi? kuka se nainen oli joka kidutti sayidia? kuka on se " tuuli" mitä ne pelkää?
kerro niin paljon kuin jakst tai laita linkki suomenkiel. selostukseen?=
:) KIITOS!
AP
se nainen oli kans joskus haaksirikkoutunu saarelle ja sil oli vauva ja mies jotka sairastus ja kuoli ni se nainen jäi yksin saarelle asumaan
Vierailija:
kerro mulle mikä on homman nimi? kuka se nainen oli joka kidutti sayidia? kuka on se " tuuli" mitä ne pelkää?kerro niin paljon kuin jakst tai laita linkki suomenkiel. selostukseen?=
:) KIITOS!
AP
Se kiduttajanainen oli Daniel, ei niin hullu kuin miltä aluksi vaikutti. Hän asuu yksin, oli tappanut tutkijakaverinsa heidän sairastuttuaan. Sairaus alkaa kuumeella, muuta ei ole selvinnyt.
Saarella asuu muitakin, tutkijoita tms. Eivät pidä haaksirikkoutuneista, lapsista kylläkin. Jokos lautta rakennettiin ja lähdettiin seilaamaan? Eipä päässyt lautta pitkälle, samassa rytäkässä Othessit nappasivat Waltin. Muutenkin ovat kiinnostuneita lapsista.
Kakkoskaudella löytyy sitten haaksirikkoutuneen koneen takaosan selviytyjät joita oli muistaakseni jäljellä enää 5. Mukana heissä oli mm. tämän mustan naisen mies, jota tämä nainen ei missään vaiheessa uskonut kuolleeksi.
Kerronko lisää?
6, kiitos!
ketä on otherssit?
ketä on tutkijat?
onko siinä jotain yliluonnollista?
kaveri antoi mulle vinkiksi että seuraa numeroita ja takaumat antavat vinkkejä ratkaisuun? mitä tarkoitti tällä?
kerro kaikki jos jaksat :)
ap
mut vielä ei ainakaan oo selvinny mitä tapahtuu jos ne ei pistä sitä koodia
Olen katsonut toisen tuotantokauden 12 ekaa jaksoa ja eipä siinä paljoa tapahdu, vaikka jotai jännää aina jokaisessa jaksossa.
Se ranskalainen nainen on joku joka olit tullut saarelle useita vuosia sitten ja saarella jo asuvat ihmiset (näistä vissiin lisää vasta seuraavassa tuotantokaudessa) vei sen lapsen ja pari miestä sen retkueesta tapettiin tai kuoli johonkin tautiin.
En tiedä missä vaiheessa suomen Lost on, mutta tulevaisuudessa se pitkä hoikka nainen (en muista nimeä) kuolee ja sitä ennen kuolee sen velikin.
(Nimet on vähän huonosso muistissa kun on aika kauan kun katsoin tuota sarjaa)
Se vanhempi kalju mies löytää luukun ja ne räjäyttää sen oven ja sieltä löytyy yks äijä, joka on useita vuosia ollut sielä painamassa joitain nappi reilun tunnin välein kun sille on sanottu, että joitain kauheeta tapahtuu jos se ei paina sitä nappia. No, kun tää Lostin porukka menee sinne niin se äijä lähtee karkuun ja niille jää se napin painamis homma.
Sawer, Michael ja sen poika ja se kiinalaisukko lähtee saarelta lautalla, mutta se lautta hajoaa ja ne saarella jo asuvat tyypit vie sen pojan. Nää muut äijät ajelehtii takas saarella ja löytävän koneen toisenpään selvityneet tyypit, joita on kourallinen mm. sen tummaihoisen naisen mies.
Se mikä sielä liikkuu on jotain mustaa savua ja sen syy ei ole vielä selvinnyt.
Mitäs muuta..
Onko se vaalea tyttö jo saanut sen lapsen? No, se ranskalainen nainen vie sen, mutta nää saa sen takaisin.
Charlie taistelee huumeongelmansa kanssa kun saarelta löytyy lentokone, jossa heroiinilasti.
Tää iso lihava mies on lottomiljonääri ja voitti sen loton samalla numerosarjalla, mikä löytyy mm. sen luukun (joka vie maanalle) rungosta.
Kysy jotain, en muista nyt tarkemmin.
Niin, Danielilla oli myös tyttö joka kidnapattiin. Kun Clairen muisti alkaa palaamaan kidnappauksen jälkeen, hän muistaa labrasta tumman tytön joka auttoi hänet pakoon.
Katen rikosrekisteri sai ilmeisesti alkunsa kun hän tappoi äitiään hakkaavan isäpuolen. Hänen äitinsä ilmiantoi hänet. Poliisia karkuun ajaessaan hänellä oli mukana mies, jota hän ilmeisesti rakasti, mutta ajoi kolarin ja mies kuoli...
Jatkanko?
Numeroita...? En ole kiinnittänyt juuri numeroihin huomiota, paitsi just se että tän paksun pojan mielisairaalassaoloaikana jonkun hullun hokemat numerot se pisti lottokuponkiin ja voitti muistaakseni jotain 156 miljoonaa ja sen jälkeen sen ympärillä alkoi tapahtuu onnettomuuksia, esim. isoisä kuoli ja hautajaisissa iski pappiin salama ym. ym. Ne samat numerot oli sen luukun ovessa ja samoja numeroita piti painaa aina siel maan sisällä olevissa kammioissa 108 minuutin välein.
Joo, Shanon kuolee AnnaLucian (tumma poliisityttö koneen takaosasta) ampumaan luotiin. Juuri tätä ennen se arabi oli tunnustanut rakkautensa tätä kohtaan. Sen tytön veli (ei oikeasti ollut verisiteitä, kävivät peiton allakin) kuoli vähän aikasemmin, kun salakuljettajien vanha kone tippui jyrkänteeltä veli kyydissään.
Tossa sarjassa on varmaan paljon rivienvälistä luettavaa. Mun enkku ei ole kauheen hyvää joten paljon jää varmaan ymmärtämättäkin.
Viimesimmässä jaksossa muuten selvisi että tällä mustalla naisella oli joku sairaus, elinaikaa vuoden verran. Ilmeisesti saarella se on voinut paremmin. Muutkin ovat tervehtyneet, esim. Sun jonka ei pitänyt saada koskaan lapsia on raskaana.
t.2 ja 6..
Siis 2 ei malta olla hiljaa vaan kertoo vielä että takautumissa näkyy taustalla kuinka näiden haaksirikkoutuneiden elämät on koskettaneet toisiaan ennen haaksirikkoa. Esim. kun Shanonin veli oli poliisiasemalla setvimässä siskonsa asiaa, samaan aikaan sinne tuotiin rimpuileva Sawyer jne.
Muuten, kun laitoin googleen hakusanaksi LOST, niin sinne tuli linkki suomi24 keskustelupalstalle josta näyttäisi löytyvän vaikka mitä juonipaljastuksia!
joka läks ehtiin jossain vaiheessa sitä sen poikaa Walttia jonka ne Otherssit nappas sielt lautalta...
Katella ja Jackilla alkaa oleen viimein säpinää.. Kate pussaa sitä Jackkii jossain vaihees ja täs viimisimmäs jaksos ne sit istuu kaksin notskilla ja sit kate sanoo et " oon pahoillani et pussasin sua" ja sit tää jack niinku kattoo sitä ja sanoo et " minä en" Sit se Micheal ryntää soihtu käes sielt mettäst ja kaatuu niitten eteen..
Ja must alkaa tuntuun et jotain ihmejuttuu tos on ku se Hurley ja Libby on ilmeisesti aikasemmin ollu samas mielisairaalas ja ny ne onkin tuol saarel. Ja mistä ihmeestä se ruokalasti niille putos? Ja kuka halvattu on se " Henry" jota ne pitää siel Hatchis vankina?
Mielenkiintoinen sarja :)
Kysy pois.