Melanooma ei ollutkaan musta röpsyinen luomi vaan tämmönen punanen finni!
Se vaan on niin että kannattaisi näin talven tullen kun ei enää ole rusketuskaan riesana syynätä itsestään luomet ja muut ihomuutokset. Mitä jos ihan lääkärillä ihopuolella kerran elämässään kävisi. Mellu Melanooma ei aina tosiaankaan ole tyypillisen näköinen
https://www.metropoli.net/terveys-uutiset/varo-melanooma-voi-nayttaa-my…
Kommentit (184)
Millainen vain ihomuutos voi olla melanooma. Onneksi siihen ei enää kuole.
Et voinut suoraan linkittää tuohon artikkeliin, vaan piti laittaa kiertotien kautta, jotta Metropoli saa lisää klikkauksia?
Metropolihan se Suomen suurimpana viihdesaittina varmaan saa / tarvitsee kälysiä klikkauksia.
Äidilläni oli melanooma. Leikattiin. Terveyskeskuslääkäri vaan kaivoi tosi syvältä tuli paha arpi. No hetki säilyi.
Melanooma kyllä tasan tarkkaan tappaa. On vielä todella viheliäinen kun levittää etäpesäkkeitäään ja sitten on jo maksassa ja keuhkoissa eikä mitään tehtävissä.
Ymmärtäisivätpä nämä tyhmät nuoret ihmiset ettei auringossa SAA maata - ei ne suojavoiteet auta.
Itse mä käyn joka vuosi ihotautilekurilla, luomia on mutta ei edes paljon jos vertaan vaikkapa kaveriini.
Tiesittekö että lekuri katsoo kaikki luomet, siis KAIKKI, samaan hintaan. Siis yksityinen, ja maksaa n. 80e. Halpa hinta elämästä.
No älä mee arvauskeskuskseen yksityinen maksaa 80e ja takas saat myös kelalta
Kannattaa muistaa että melis ei välttis tule luomeen vaan itsenäisesti.
Olis pitänyt ottaa nimet ylös niiltä lääkäreiltä, jota mustan röpyisen luomeni nähdessään ovat sanoneet, ettei se ole melanoomaa. Samanlaisen luomen kuvia on aina, kun puhutaan melanoomasta.
Ei, en ole auringonottaja, en edes rusketu koskaan. Olen lapsena palanut joka ikinen kesä ihan punaiseksi
Hetkinen, onko sinule sitten tullut melanooma vai miksi tuommoista suunnittelet - siis lekureitten nimien keräämistä.
Ei tullut se viesti. Siis..miksi sä haluat lääkäreitten nimet...oliko sulla melanooma siis
Vähän pelottaa sunnuntaina ois erikoislääkäri mehiläisessä asian tiimoilta klo 12.00
Mitä tarkoitat nimien keräämisellä en oikein ymmärrä mistä keskustellaa, VASTAA
Itsellä ollut melanooma joka kyllä oli luomeen kehittynyt sinimusta.