Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikinuoren näköiset, juotteko kahvia?

Vierailija
14.01.2018 |

Oletteko kukaan ajatelleet miten kofeiini vaikuttaa ihon kuntoon ja ikääntymiseen?

En pysty lopettamaan kahvin juontia, se rentouttaa ja tuo hyvän pöhinän. Olen kyllä lopettanut sen juomisen useita kertoja. Ajattelin vaan että vaikuttaako se johonkin negatiivisesti, esim. ihon kimmoisuuteen ja aiheuttaako aknea(?).

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin pohjautuu ajatus siitä, että kahvi vanhettaisi ulkonäköä?

Jos haluaa säilyttää ihon nuoren näköisenä kannattaa syödä paljon kasviksia ja riittävästi rasvaa. Välttää tupakkaa ja alkoholia. Pysyä poissa auringosta ja käyttää uv-säteilyltä suojaavaa aurinkorasvaa.

Niin ja vettä pitää juoda riittävästi.

22/33 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit ratkaisee!

Tupakka ja aurinko vanhentaa myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa säilyttää ihon nuoren näköisenä kannattaa syödä paljon kasviksia ja riittävästi rasvaa. Välttää tupakkaa ja alkoholia. Pysyä poissa auringosta ja käyttää uv-säteilyltä suojaavaa aurinkorasvaa.

Elintavat vaikuttaa. Mutta mä tupakoin ja käytän alkoholia. Aikuisena en ole koskaan ottanut aurinkoa. Se on turhake.

47v.

Vierailija
24/33 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2628 kirjoitti:

Geenit ratkaisee!

Tupakka ja aurinko vanhentaa myös.

Totta, myös geenit vaikuttaa. Vanhempani ja sisarukset ovat myös nuorekkaita.

47v.

Vierailija
25/33 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon reilusti kahvia (enkä vettä juuri ollenkaan) ja rakastan auringossa olemista. Mulla on todella kollagenipitoinen ihotyyppi joten vasta pari ryppyä silmäkulmissa eikä "buldoginposkiakaan", kaula ja decolté sileät ja rypyttömät.

n57v

Vierailija
26/33 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kk 40-vuotispäivään.

Papereita kysytty Alkossa 2018. Juon kahvia ja käytän noin 8-14 annosta slkoa viikossa . Tosin aloitin alkon vasta kolmivitosena. Ei ryppyjä mutta pienrä ihon löystymistä havaittu ... arvioidaan noin 10 v nuoremmaksi.

Vierailija
27/33 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon max. kolme kupillista päivässä. Alkoholia juon vain pari kertaa vuodessa ja se näkyy kyllä kasvoissa heti seuraavana päivänä vaikka kyse vain muutamasta annoksesta.

Vierailija
28/33 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1-2 mukillista päivässä. Hyvä vaan jos kuivattaa. Mulla on niin rasvainen iho. Iän myötä rasvaisuus hiuksissa ja naamassa on vähän vähentynyt. Kesäaika on kamalaa ihon rasvaisuuden takia. Eipä ole paljo ryppyjä. Joku ilo siitä.

47v.

Entä paino ....pituus??

Jos on 165cm ja 100 kg tietenkin rypyt näkyy vähemmän kun iho piukeana läskistä

T. Nelikympoinen ja 17-vuotiaasra lähtien 165cm ja 56kg

Vierailija
29/33 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös sokeri, nopeat hiilarit ja kaikenlaiset myrkyt (lisäaineet) -> kehon happamoituminen vanhentaa. Lukekaa kehon ph-tasapainosta ja ravinnon ja elintapojen vaikuttamisesta. Itse en tykkää kahvista ja juon 2-3 kupillista vihreää teetä päivässä sekä oon karpannut viimeiset 10v. Olen 32v ja arvioidaan 25v:ksi korkentaan. En myöskään ota aurinkoa, juon paljon vettä ja syön hyviä rasvoja.

Vierailija
30/33 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvi uuvuttaa lisämunuaiset

Vierailija
31/33 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1-2 mukillista päivässä. Hyvä vaan jos kuivattaa. Mulla on niin rasvainen iho. Iän myötä rasvaisuus hiuksissa ja naamassa on vähän vähentynyt. Kesäaika on kamalaa ihon rasvaisuuden takia. Eipä ole paljo ryppyjä. Joku ilo siitä.

47v.

Entä paino ....pituus??

Jos on 165cm ja 100 kg tietenkin rypyt näkyy vähemmän kun iho piukeana läskistä

T. Nelikympoinen ja 17-vuotiaasra lähtien 165cm ja 56kg

Vastaan omasta puolestani, en ole ed.  -  mulla ei ole kyse lihavuudestakaan.

t # 25 joka on 38v lähtien painanut n 63 kg (pituus 164cm), sitä ennen n 8 kg vähemmän.

Vierailija
32/33 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 45, aina luullaan reilu kolmekymppiseksi. En ole koskaan juonut kahvia. Luulen, nyt kun kysyit, että kahvi vanhentaa. Iho ilmeisesti venyy ja veltostuu kahvin vaikutuksesta.

Vierailija
33/33 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanha pitää olla, että saa vastata? Itse olen kohta 35 ja juon kahvia 3+ kuppia päivässä, joka päivä. Myös muut kofeiinipitoiset juomat maistuvat. Minulta kysytään papereita säännöllisesti ja eri tilanteissa on yritetty myydä lastenlippuakin. Yleensä arvioidaan juuri opinnot aloittaneeksi opiskelijaksi (mikä ei aina ole positiivista, koska olisin mielelläni uskottava omanikäisenä). Luulen, että geenit, tupakoimattomuus, päivittäinen suojakerroin ainakin kasvoilla ja auringonottamisen välttäminen ovat pääsyy. Suvussa monia samanlaisia, paljon vanhempiakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi