Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikinuoren näköiset, juotteko kahvia?

Vierailija
14.01.2018 |

Oletteko kukaan ajatelleet miten kofeiini vaikuttaa ihon kuntoon ja ikääntymiseen?

En pysty lopettamaan kahvin juontia, se rentouttaa ja tuo hyvän pöhinän. Olen kyllä lopettanut sen juomisen useita kertoja. Ajattelin vaan että vaikuttaako se johonkin negatiivisesti, esim. ihon kimmoisuuteen ja aiheuttaako aknea(?).

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan juonut kahvia. Olin kyllä 20 vuotta Pepsi Maxin suurkuluttaja.

Vierailija
2/33 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa kunhan ei ole pääasiallinen ruuan ja nesteen lähde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se kai jonkin verran kuivattaa. Ei niin paljon kuin alkoholi, mutta kuitenkin. Pitää muistaa juoda aina myös vettä.

En välitä, kahvia menee 4-5 kuppia päivässä. Ikinuori oon! N50

Vierailija
4/33 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin kahvinjuonnin "vasta" 35-vuotiaana, olen nyt 45v. Ei kahvi vanhenna!

Vierailija
5/33 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans nuoren näköinen cokis lightin suurkuluttaja. Pari muutakin kokilght addiktia tiedän ja ovat nuoren näköisiä myös.

Vierailija
6/33 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon kyllä. Tänä vuonna kysytty kaupassa paperit, ikää 37.

Vierailija
7/33 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kahvinjuontia vaseliinia naamaan.

Vierailija
8/33 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvilla on myönteisiä kognitiivisia vaikutuksia.

Vierailija
9/33 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan juonut kahvia. Yläasteella muistaakseni köksässä piti maistaa ja sen jälkeen en ole kahviin koskenut. Hajukin oksettaa.

Vierailija
10/33 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kysyttiin papereita nelikymppisenä. Juonut kahvia n. 10 vuotiaasta lähtien.

Vierailija
11/33 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juonut 55 vuotta kahvia. Ei ryppyjä vieläkään, mutta en ole auringossa koskaan enkä käytä alkoholia. Ne on pahempia kuin kahvi.

Vierailija
12/33 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon, joskus vähän enemmän, joskus taas vähemmän. Nuorekkuuteni salaisuus ei ole mikään muu kuin hyvät geenit. Kaikki naiset molemmilta puolilta sukua ovat ns. hyvin säilyneitä. Mulla ei vielä nelikymppisenäkään ole rypyn ryppyä ja olen luonnostaan hoikka. En nyt tietysti enää mistään kaksikymppisestä mene, mutta kolmikymppisestä ehkä helpostikin. Ei mulla tosin ole mitään erityistä hinkua näyttää ikäistäni nuoremmalta, mutta kauniista ikääntymisestä olen tyytyväinen.

Vierailija
13/33 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo kahvia ja näytän vähän nuoremmalta. Vaikuttaisiko pepsi max, jota juon?

Vierailija
14/33 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo, eikä juo kukaan suvustani.

Kaikki on nuoren näköisiä, ja ns. luonnostaan laihoja, mutta itse olen sitä mieltä, että kahvi tekee lihavaksi, koska melkein kaikki tuntemani kahvin juojat ovat lihavia.

Ainakin tutkitusti kahvi imuttaa kehosta hyaluronia, ja sitä kautta tekee vanhan näköiseksi, joten on sillä vaikutusta.

Vierailija
15/33 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon vihreää teetä ja olen muiden mielestä babyface. 👩🏼

Vierailija
16/33 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kofeiinitonta kahvia ja teetä pari kuppia päivittäin. 

Vierailija
17/33 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku aika sitten tapasin vanhoja ystäviä vuosien takaa. Kaikki hämmästelivät kuinka en ole vanhentunut yhtään. Itse taas päinvastoin yllätyin vähän kuinka paljon ystäväni olivat vanhentuneet. Tajusin kuinka nopeasti aika on mennyt.

Juon kahvia todella paljon päivittäin.

Vierailija
18/33 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kahvilla on negatiivisia vaikutuksia ulkonäköön. Olen aina juonut pari kuppia päivässä ja minua on sanottu ikäistäni nuoremman näköiseksi, papereita kysytty viimeksi 43-vuotiaana.

Vierailija
19/33 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-2 mukillista päivässä. Hyvä vaan jos kuivattaa. Mulla on niin rasvainen iho. Iän myötä rasvaisuus hiuksissa ja naamassa on vähän vähentynyt. Kesäaika on kamalaa ihon rasvaisuuden takia. Eipä ole paljo ryppyjä. Joku ilo siitä.

47v.

Vierailija
20/33 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin kahvilla on negatiivisia vaikutuksia ulkonäköön. Olen aina juonut pari kuppia päivässä ja minua on sanottu ikäistäni nuoremman näköiseksi, papereita kysytty viimeksi 43-vuotiaana.

Minulta kysyttiin viimeksi 42-43v. En muista tarkkaan.

47v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan