Ikinuoren näköiset, juotteko kahvia?
Oletteko kukaan ajatelleet miten kofeiini vaikuttaa ihon kuntoon ja ikääntymiseen?
En pysty lopettamaan kahvin juontia, se rentouttaa ja tuo hyvän pöhinän. Olen kyllä lopettanut sen juomisen useita kertoja. Ajattelin vaan että vaikuttaako se johonkin negatiivisesti, esim. ihon kimmoisuuteen ja aiheuttaako aknea(?).
Kommentit (33)
Ei haittaa kunhan ei ole pääasiallinen ruuan ja nesteen lähde.
Kyllähän se kai jonkin verran kuivattaa. Ei niin paljon kuin alkoholi, mutta kuitenkin. Pitää muistaa juoda aina myös vettä.
En välitä, kahvia menee 4-5 kuppia päivässä. Ikinuori oon! N50
Aloitin kahvinjuonnin "vasta" 35-vuotiaana, olen nyt 45v. Ei kahvi vanhenna!
Täällä kans nuoren näköinen cokis lightin suurkuluttaja. Pari muutakin kokilght addiktia tiedän ja ovat nuoren näköisiä myös.
Juon kyllä. Tänä vuonna kysytty kaupassa paperit, ikää 37.
Ennen kahvinjuontia vaseliinia naamaan.
Kahvilla on myönteisiä kognitiivisia vaikutuksia.
En ole koskaan juonut kahvia. Yläasteella muistaakseni köksässä piti maistaa ja sen jälkeen en ole kahviin koskenut. Hajukin oksettaa.
Viimeksi kysyttiin papereita nelikymppisenä. Juonut kahvia n. 10 vuotiaasta lähtien.
Olen juonut 55 vuotta kahvia. Ei ryppyjä vieläkään, mutta en ole auringossa koskaan enkä käytä alkoholia. Ne on pahempia kuin kahvi.
Juon, joskus vähän enemmän, joskus taas vähemmän. Nuorekkuuteni salaisuus ei ole mikään muu kuin hyvät geenit. Kaikki naiset molemmilta puolilta sukua ovat ns. hyvin säilyneitä. Mulla ei vielä nelikymppisenäkään ole rypyn ryppyä ja olen luonnostaan hoikka. En nyt tietysti enää mistään kaksikymppisestä mene, mutta kolmikymppisestä ehkä helpostikin. Ei mulla tosin ole mitään erityistä hinkua näyttää ikäistäni nuoremmalta, mutta kauniista ikääntymisestä olen tyytyväinen.
En juo kahvia ja näytän vähän nuoremmalta. Vaikuttaisiko pepsi max, jota juon?
En juo, eikä juo kukaan suvustani.
Kaikki on nuoren näköisiä, ja ns. luonnostaan laihoja, mutta itse olen sitä mieltä, että kahvi tekee lihavaksi, koska melkein kaikki tuntemani kahvin juojat ovat lihavia.
Ainakin tutkitusti kahvi imuttaa kehosta hyaluronia, ja sitä kautta tekee vanhan näköiseksi, joten on sillä vaikutusta.
Juon vihreää teetä ja olen muiden mielestä babyface. 👩🏼
Kofeiinitonta kahvia ja teetä pari kuppia päivittäin.
Joku aika sitten tapasin vanhoja ystäviä vuosien takaa. Kaikki hämmästelivät kuinka en ole vanhentunut yhtään. Itse taas päinvastoin yllätyin vähän kuinka paljon ystäväni olivat vanhentuneet. Tajusin kuinka nopeasti aika on mennyt.
Juon kahvia todella paljon päivittäin.
Tuskin kahvilla on negatiivisia vaikutuksia ulkonäköön. Olen aina juonut pari kuppia päivässä ja minua on sanottu ikäistäni nuoremman näköiseksi, papereita kysytty viimeksi 43-vuotiaana.
1-2 mukillista päivässä. Hyvä vaan jos kuivattaa. Mulla on niin rasvainen iho. Iän myötä rasvaisuus hiuksissa ja naamassa on vähän vähentynyt. Kesäaika on kamalaa ihon rasvaisuuden takia. Eipä ole paljo ryppyjä. Joku ilo siitä.
47v.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kahvilla on negatiivisia vaikutuksia ulkonäköön. Olen aina juonut pari kuppia päivässä ja minua on sanottu ikäistäni nuoremman näköiseksi, papereita kysytty viimeksi 43-vuotiaana.
Minulta kysyttiin viimeksi 42-43v. En muista tarkkaan.
47v.
En ole koskaan juonut kahvia. Olin kyllä 20 vuotta Pepsi Maxin suurkuluttaja.