Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ketään aikuista ihmistä voi oikeasti kiinnostaa, hiihtääkö joku sekunnin nopeammin kuin toinen, tai saako joku pallon potkittua

Vierailija
14.01.2018 |

maalin usemman kerran kuin toinen.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä, joiden rahat on kiinni tuossa leikissä, niitä kiinnostaa.

Vierailija
2/29 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset ihmiset, jotka mättävät perunalastuja ja juovat kaljaa, ovat kiinnostuneita toisten urheilusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tylsempää katsottavaa kuin hiihtokisat.

Mieluummin katson kun maali kuivuu.

Vierailija
4/29 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse urheillut nuorena ja tiedän kuinka paljon vaatii huippu-urheilusuoritus. Siinä on takana paljon asioita jotka eivät ikinä avaudu saamattomille tietokoneen ruudun takana istuville valittajille.

Vierailija
5/29 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Formulat, lätkä, futis: maailman epäkiinnostavimmat puuduttavimmat lajit.

Vierailija
6/29 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin nyt vaan kiinnostaa. Ärsyttääkö?

Vierailija
7/29 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilu tarjoaa saman kuin hyvä elokuva. Draamaa, komiikkaa, jännitystä, kauneutta ja suuria tunteita.

Vierailija
8/29 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Urheilu tarjoaa saman kuin hyvä elokuva. Draamaa, komiikkaa, jännitystä, kauneutta ja suuria tunteita.

Tavallinen liikenneympyräkin on jännittävämpää seurattavaa kuin formulakisat.

Vierailija
9/29 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä urheilusta ovat vähiten kiinnostuneita ne jotka ovat olleet aina liian laiskoja tehdäkseen itse mitään vaativaa liikuntasuoritusta. Siksi eivät voi arvostaa asiaa josta eivät mitään ymmärrä.

Vierailija
10/29 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tylsempää katsottavaa kuin hiihtokisat.

Mieluummin katson kun maali kuivuu.

Melkein samaa mieltä, mutta se, että hiihtämiseen lisätään vielä ampuminen, tekee ampumahiihdosta vieläkin tylsemmän. Hiihdellään, sitten yritetään osua aseella kohteeseen : O Ihan järkyttävän tylsää!

Vierailija
11/29 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään urheilulaji ei ole tylsä sen jälkeen kun osaa katsoa riittävästi lajiteknisiä asioita. Esimerkiksi seiväshypyssä on paljon muutakin kuin rima ja patja.

Vierailija
12/29 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on meillä geeneissä. Nopeimmat ja vahvimmat (sekä kauniimmat) ovat päässeet lisääntymään. Joskus ennen älykkäimmätkin vaikka sen kanssa nykyään tekeekin tiukkaa. Sossu has leveled the playing field.

Joku osaa tehdä jotain jota itse ei osaa ja on vielä meiltäpäin kaiken lisäksi.

Vierailija
13/29 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilukilpailut eivät sinänsä ole niin kiinnostavia, mutta ne inhimilliset tarinat urheilun takana eli miten urheilijoista on tullut urheilijoita, kaikki se mieletön harjoittelu, mitä kaikkea heille on tapahtunut muuten, esim. erilaiset vastoinkäymiset, oikeastaan kaikki se mikä ei edes välttämättä näy varsinaisesti siinä urheilukilpailussa, on ihan kiinnostavaa.

Vierailija
14/29 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joitakin nyt vaan kiinnostaa. Ärsyttääkö?

Joo, koska tylsien nälkävuoden pituisten urheilusessioisen aikana mistään ei näy eikä kuulu mitään muuta kuin sitä saakelin urheilua.

Tänäänkään ei nähty Miss Marplea.

Varmaan sivakointimittelöt esti.

Vierailija
15/29 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallinen liikenneympyräkin on jännittävämpää seurattavaa kuin formulakisat.

Et selvästikään ymmärrä mitään kyseisestä lajista.

Vierailija
16/29 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä urheilusta ovat vähiten kiinnostuneita ne jotka ovat olleet aina liian laiskoja tehdäkseen itse mitään vaativaa liikuntasuoritusta. Siksi eivät voi arvostaa asiaa josta eivät mitään ymmärrä.

...tai sitten näillä ihmisillä on sellainen asia kuin oma elämä, jonka puitteissa voi tehdä itselleen mielekkäitä asioita sen sijaan, että passiivisena seuraisi kun jotkut maksetut urheilijat suorittavat omaa lajiaan.

Vierailija
17/29 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse urheillut nuorena ja tiedän kuinka paljon vaatii huippu-urheilusuoritus. Siinä on takana paljon asioita jotka eivät ikinä avaudu saamattomille tietokoneen ruudun takana istuville valittajille.

Entä sitten? Ei se hiihtämisen katselu silti ole yhtään sen mielenkiintoisempaa, koska eiväthän ne muut jutut siinä kisan aikana näy. Ei elokuvan juonikaan muutu sillä hyväksi, että tietää näyttelijöiden uran ja siviilielämän.

Vierailija
18/29 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin!

Ne jotka tekee itse, ei tuhlaa aikaansa töllöttämällä kun toiset tekee.

Vierailija
19/29 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No läskit av-mammat tuskin ymmärtävät mitään urheilusta tai mistään muustakaan.

Vierailija
20/29 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin!

Ne jotka tekee itse, ei tuhlaa aikaansa töllöttämällä kun toiset tekee.

Minä ainakin tykkään katsella kaikkia muitakin lajeja ja seurata muiden osaamista ja itsensä voittamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi