Miten ketään aikuista ihmistä voi oikeasti kiinnostaa, hiihtääkö joku sekunnin nopeammin kuin toinen, tai saako joku pallon potkittua
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
No läskit av-mammat tuskin ymmärtävät mitään urheilusta tai mistään muustakaan.
Miksi pitäisi ymmärtää jostain hiihdosta jotain? Millä tavalla elämäni on huonompaa, jos en tiedä siitä mitään?
Vierailija kirjoitti:
maalin usemman kerran kuin toinen.
Komppaan.
Lisään tähän vielä autot, jotka ajavat ympyrää. Ei luoja..
Mua ei nykyään enää kiinnosta urheilu yhtään, koska siellä naiset urheilevat alusvaatteisillaan ja talviurheilijoidenkin (naisten) asut tehdään läpinäkyviksi. Hohhoijaa. Siinä taas nähdään, mikä on se perimmäinen penkkiurheilun tarkoitus. Vähä-älyiset toljottavat räkätippa nenänpäässään.
Palaan penkkiurheilun pariin sitten, kun miehet jalkapalloilevat stringeissä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei voi olla kiinnostavaa seurata huippu-urheilusuorituksia jo sellaisenaan? Kun siihen lisätään vielä kilpailuasetelma jossa voi jännittää ja jopa veikata oman suosikkinsa menestystä, enemmän ihmetyttää kuinka se jotakin ei voi kiinnostaa?
Esim. Jalkapallossa Neymar jr. hinta, jolla hänen nykyinen seuransa luopuisi hänestä, on tuoreen tiedon mukaan 700miljoonaa euroa, niin kyllä se pallonpotkiminen taitaa maailmassa melko montaa ihmistä kiinnostaa ja itse ymmärrän hyvin miksi.
Minulle ei ole oikein koskaan ole auennut, mikä on se hyöty, jonka nämä pelaajat tuottavat? Siis kuka heidän palkkansa maksaa ja mitä nämä ihmiset sillä rahalla itselleen saavat? Enkä tarkoita nyt seuroja, vaan sitä rahan alkuperäistä lähdettä. Eli kuka niille seuroille tuo niin paljon rahaa, että jostain Neymarista voidaan maksaa tuollaisia määriä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joitakin nyt vaan kiinnostaa. Ärsyttääkö?
Joo, koska tylsien nälkävuoden pituisten urheilusessioisen aikana mistään ei näy eikä kuulu mitään muuta kuin sitä saakelin urheilua.
Tänäänkään ei nähty Miss Marplea.
Varmaan sivakointimittelöt esti.
Miss Marplen katsominen ja yleinen televisioriippuvuus vasta onkin älyllisyyden merkki! Voisitko AP listata sallitut kiinnostuksen aiheet niin tiedetään vastaisuudessa?
Miten ketään voi kiinnostaa esim. kirjojen lukeminen, käsityöt, treenaaminen, maalaus, matkustelu, autot jne jne.
Ihmisiä kiinnostaa eri asiat. Itse tykkään seurata urheilua, mutta ei voisi vähempää kiinnostaa esim. viinien tuntemus ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei voi olla kiinnostavaa seurata huippu-urheilusuorituksia jo sellaisenaan? Kun siihen lisätään vielä kilpailuasetelma jossa voi jännittää ja jopa veikata oman suosikkinsa menestystä, enemmän ihmetyttää kuinka se jotakin ei voi kiinnostaa?
Esim. Jalkapallossa Neymar jr. hinta, jolla hänen nykyinen seuransa luopuisi hänestä, on tuoreen tiedon mukaan 700miljoonaa euroa, niin kyllä se pallonpotkiminen taitaa maailmassa melko montaa ihmistä kiinnostaa ja itse ymmärrän hyvin miksi.
Minulle ei ole oikein koskaan ole auennut, mikä on se hyöty, jonka nämä pelaajat tuottavat? Siis kuka heidän palkkansa maksaa ja mitä nämä ihmiset sillä rahalla itselleen saavat? Enkä tarkoita nyt seuroja, vaan sitä rahan alkuperäistä lähdettä. Eli kuka niille seuroille tuo niin paljon rahaa, että jostain Neymarista voidaan maksaa tuollaisia määriä?
Sinäkin maksat heidän palkkaansa.
Valtaosan rahasta urheiluun tuovat sponsorit. Neymarin paidassa lentoyhtiön logo josta lentoyhtiö on maksanut sekä Neymarille, että seuralle melkoisesti. Lentoyhtiö taas saa rahansa kuluttajalta joka ostaa sen palveluja.
Kun Neymarin paidassa on lentoyhtiön logo, sen on todettu vaikuttavan siihen, minkä lentoyhtiön kuluttaja valitsee ja sen täytyy toimia, koska sponsorointi kassat kasvavat jatkuvasti.
F1 piireissä monelle tallille tuli valtavia taloudellisia ongelmia taannoin, kun tupakan mainonta kiellettiin useissa maissa.
Yksi tulonlähde seuroille on myös lipunmyynti otteluihin. Valioliigatason stadion vetää sen lähemmäs 100 tuhatta katsojaa ja jos keskimääräinen lipunhinta loppuottelut huomioiden on vaikkapa 100€ tuo yksi ottelu kassaan sen 10 miljoonaa€ ja kun otteluita pelataan kaudessa kymmenittäin, kyllä sitä rahaa liikkuu senkin puolesta.