Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2-vuotias yritettiin siepata

Vierailija
31.01.2025 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yks tuttu kertoi että aikoinaan poikansa sieppasi joku nainen mutta tuttuni sai naisen  kiinni ja lapsensa takaisin, on pelottava kokemus tuollainen.

Vierailija
2/14 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulunkylän asemalla Helsingissä. Viittaako tuo polkkatukka tässä tapauksessa mt-ongelmaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain harhaisella narkilla lapsi jota ei tapaa ja saanut äkkiä päähänsä että "tuo on mun muksu!"

Vierailija
4/14 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun yks tuttu kertoi että aikoinaan poikansa sieppasi joku nainen mutta tuttuni sai naisen  kiinni ja lapsensa takaisin, on pelottava kokemus tuollainen.

Nainen voi olla yhtä vahva kuin toinen nainen, mutta kun sieppaaja on mies miehillä on yleensä enemmän fyysistä voimaa. Kamalia tapauksia.

Vierailija
5/14 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkäpä varanne, kun tuollainen liikkuu. Voi olla narkki kiristäjä tai pedofiili.

Vierailija
6/14 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku yrittäisi mun lapsen siepata niin pelottavaa olisi sekin mitä tekisin  sille  sieppaajalle.

Vierailija
7/14 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisit voinut vähän paremman otsikon tehdä tästä, kuten kertoa tämän tapahtuneen Oulunkylässä ja sen että tekijä oli tuntematon. Toivottavasti joku muu tekee toisen ketjun tästä paremmalla otsikolla.

Vierailija
8/14 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oulunkylän asemalla Helsingissä. Viittaako tuo polkkatukka tässä tapauksessa mt-ongelmaan?

Niin. Muutenhan lapsen kaappaaminen on ihan tervepäisen hommaa. Polkkatukka se on, joka kertoo mielenterveysongelmista.

Vierailija
9/14 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisit voinut vähän paremman otsikon tehdä tästä, kuten kertoa tämän tapahtuneen Oulunkylässä ja sen että tekijä oli tuntematon. Toivottavasti joku muu tekee toisen ketjun tästä paremmalla otsikolla.

Asia selviää kyllä linkistä, jonka aloittaja on laittanut.

Eri

Vierailija
10/14 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Juuri polkkatukka on se ongelma. Muuten ihan mukava ja fiksu tyyppi 

Vierailija
11/14 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulunkylässä on alkanut pyöriä erikoisia ihmiseläjiä sen jälkeen, kun ratikka rupesi kulkemaan itäkeskukseen. On ollut aiemmin niin rauhallista, ostarillakaan ei pyöri epämääräistä porukkaa, kun ei ole alkoa.

Vierailija
12/14 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku yrittäisi mun lapsen siepata niin pelottavaa olisi sekin mitä tekisin  sille  sieppaajalle.

Näin varmasti jokainen äiti ajattelee.

Vierailija
13/14 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä?

Vierailija
14/14 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska sulla on kirves valmiina lastenvaunuissa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi