Miksi ekstroverttien on niin vaikeaa huomioida introvertit?
Luulisi että normaaliälyinen ihminen tajuaisi, että kun esim koulun kahvilassa istun yksin nurkkapöydässä kuulokkeet korvilla, en kaipaa juttuseuraa!
Kommentit (10)
Ekstrovertit ovat tutkitusti tyhmiä ja introvertit älykkäitä.
Kyllähän ekstrovertit huomioivat introvertit kiusaamalla.
Kaikista täytyä aina arvossa minun mielessä
Miksi introverttien on niin vaikeaa huomioida ekstrovertit?
Vierailija kirjoitti:
Luulisi että normaaliälyinen ihminen tajuaisi, että kun esim koulun kahvilassa istun yksin nurkkapöydässä kuulokkeet korvilla, en kaipaa juttuseuraa!
Normaaliälyinen ihminen tajuaisi vaikka mitä.
Jaa-a, kyllä minä ainakin joskus kaipaan juttuseuraa vaikka olisikin kuulokkeet korvilla. En ainakaan itse introverttiydestäni huolimatta halua olla AINA yksin. Joskus toki toivoisin että saisin olla vain rauhassa mutta eihän se joka tulee juttelemaan voi sitä tietää.
Vierailija kirjoitti:
No pysyisit sitten kotona!
Vierailija kirjoitti:
Sinä kykenet varmaan normaaliälyisenä ihmisenä itse kertomaan sille toiselle että et kaipaa nyt seuraa.
Introverttiys ei ole epäsosiaalisuutta tai antisosiaalisuutta. Jokainen joka juttelee oma-aloitteisesti toisille ei ole ekstrovertti. Useimmat ihmiset itse asiassa ovat jotain ekstro- ja introvertin väliltä. Joka kerta yhtä typeriä nämä ihmiset verttiys-leimaamiset ja syyttelyt.
Koska nyt vaan kuuluu tapoihin ainakin normaalit kohteliaisyydet. Introverttien huomioimiseen en ala.