Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kannattaa tuoda naista iskettäessä esiin se, että mulla on ISO?

Vierailija
14.01.2018 |

Pitkä ja paksu. Mittoja en kehtaa edes sanoa, kun ette uskoisi kuitenkaan.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sen koon tuntee halaillessa?

En siis epäile, mutta näin miehenä tuntuu että melkoinen meedio saa olla jos sen halatessa pystyy päättelemään..

Vierailija
22/39 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kiinnosta peniksen koko lainkaan, sillä ei ole minkäänlaista vaikutusta siihen, haluanko seksiä jonkun miehen kanssa vai en. Ihan muut jutut vaikuttavat kemiaan ha siihen, onkp seksi hyvää vai huonoa. Peniksen koosta åuhuminen tai vihjailu olisi järkyttävä turn off. Sellaisella tiedolla isketään vain muita miehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koosta puhuttaessa aina nousee (lähinnä miesten toimesta) pituus esiin. "Mulla on yli 20 senttinen" jne. Kun oikeasti sillä pituudella ei ole mitään merkitystä - paksuus on se, mikä ratkaisee, tuntuuko kulli isolta vai pieneltä. Voi tulla yllätyksenä, mutta se emätin ei tunne yhtään mitään sieltä sisältä - ainoastaan pari eka senttiä ovat tuntevia. Se pimppi ei siis mistään tiedä, onko sitä patukkaa sielä 5 vai 15 senttiä. Paitsi että sitten vihlaisee ja sattuu, jos kohdunkaulaa survoo.

Eli pitkän kynäkullin omistajat huomio! Se on pelkkä miinus, ei plussa. Paksu tappi on paljon parempi kuin pitkä, ohut kulli.

Et sitten edes aloitusviestiäni jaksanut lukea... Ja totta kai pituudella on merkitystä. Asia on niin läpeensä tutkittu, että ei sitä anekdoottisin todistein muuksi väitetä. 

Ap

Ei ole mitään hyltyä pituudesta. Emättimen perällä ei ole alueita joista nainen saisu nautintoa. Naisella penistä vastaa tuntoaistiltaan klitoris joka on emättimen vieressä ulkopuolella. Siitä rulee orkku. Jos on oikein paksu penis niin se saattaa onnistua stimuloimaan klitorista sisältäpäinkin ja silloin voi saada orkun yhdynnässä.

Vierailija
24/39 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koosta puhuttaessa aina nousee (lähinnä miesten toimesta) pituus esiin. "Mulla on yli 20 senttinen" jne. Kun oikeasti sillä pituudella ei ole mitään merkitystä - paksuus on se, mikä ratkaisee, tuntuuko kulli isolta vai pieneltä. Voi tulla yllätyksenä, mutta se emätin ei tunne yhtään mitään sieltä sisältä - ainoastaan pari eka senttiä ovat tuntevia. Se pimppi ei siis mistään tiedä, onko sitä patukkaa sielä 5 vai 15 senttiä. Paitsi että sitten vihlaisee ja sattuu, jos kohdunkaulaa survoo.

Eli pitkän kynäkullin omistajat huomio! Se on pelkkä miinus, ei plussa. Paksu tappi on paljon parempi kuin pitkä, ohut kulli.

Et sitten edes aloitusviestiäni jaksanut lukea... Ja totta kai pituudella on merkitystä. Asia on niin läpeensä tutkittu, että ei sitä anekdoottisin todistein muuksi väitetä. 

Ap

Ei ole mitään hyltyä pituudesta. Emättimen perällä ei ole alueita joista nainen saisu nautintoa. Naisella penistä vastaa tuntoaistiltaan klitoris joka on emättimen vieressä ulkopuolella. Siitä rulee orkku. Jos on oikein paksu penis niin se saattaa onnistua stimuloimaan klitorista sisältäpäinkin ja silloin voi saada orkun yhdynnässä.

Ihan varmasti on pituudesta hyötyä. Tutkittu juttu. Toisen naiset saavat pillun takaseinän painamisesta ja täynnä-olosta kohdunkaulaorkkuja, jossa koko kohtu supistelee lantionpohjan lihasten kanssa. Orkku on kokonaisvaltaisempi. Lisäksi kalun pitkä liike stimuloin lyhyttä paremmin g-pisteen aluetta ja emätintä.  Ison pitkän männän liikkeet ovat ihan eri kuin lyhyen.  Jos kalu on vielä paksu ja kuutiotilavuutta kunnolla, niin sitä suurempi vaikutus joka suhteessa.

Kalun pituudella ja varsinkin paksuudella on siten merkitystä.  Mutta näilläkään ei ole mitään merkitystä, jos mies ei saa naistaan ensin tarpeeksi kiimaiseksi.  Silloin iso kalu vielä naiselta loputkin fiilikset.  Isolla kalulla ei naida kuin vastaanottavaista ja halukasta naista. Miestä helpottavat pikapanot on bannassa.

Vierailija
25/39 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa tuota dataa ison peniksen vaikutuksesta.

http://www.penissizedebate.com/page18_penis-length.htm

Vierailija
26/39 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulat kauniisti naiselle Emilian 90-luvun hittibiisiä mukaillen, että I'm a big big boy with a big big toi samalla silmiin tuijotellen. Johan lohkee. Karaokebaarissa ainakin.

Vierailija
27/39 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

*toy. Tai käy kai se toikin jos katsot samalla haaroväliisi :D

Vierailija
28/39 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miten tuntee halaillessa? Kun miehellä rupeaa seisomaan haluttavaa naista syleillessä.

Vierailija
29/39 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa tuota dataa ison peniksen vaikutuksesta.

http://www.penissizedebate.com/page18_penis-length.htm

Näytti olevan mies tuo sivuston perustaja.

Luin enkä mitenkään päässyt käsittämään, että perus 15-senttinen ei olisi ihan riittävä.

Itse en haluaisi pitkää ja ohutta missään tapauksessa.

Mitähän ap tarkoittaa, iso? Pitkä? Paksu? Sekä että?

En ole jätti-isoa kokeillut, en tiedä, kiinnostaisikokaan. Saattaisi sattua. Enemmän kiinnostaisi mies, joka haluaisi tuottaa minulle nautintoa. Sillä ei ole mitään tekemistä peniksen koon kanssa.

Onko sitten naisia, jotka hakevat vain isoa?? En tiedä.

Vierailija
30/39 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minua näin naisena iso (jopa mahdollisimman) kiinnostaa, jos olen pelkän seksin perässä liikkeellä. Ja arvostaisin, jos tämä tuotaisiin mun tietooni ja ehdottomasti edesauttaisi mahdollisuuttasi päästä buduaariini pelehtimään. MUTTA. Ennen seikan tietooni saattamista minun pitäisi olla jo kiinnostunut sinusta ja harkitsemassa tuota vaihtoehtoa. Muussa tapauksessa menet asioiden edelle ja vaikutat vaan juntilta. 

Vierailija
31/39 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin tuon penis debate sivuston ja oli todellista höpönlöpöä. Kammottavia kuvia myös. Ja naisia, jotka oli olleet eri mieltä, pilkattiin ja dissattiin.

Mutta ap:n kysymykseen. Samaa mieltä siinä edellisen kanssa, että jos ottaa genitaalinsa heti puheeksi niin ilta loppuu siihen.

Vierailija
32/39 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika huonoja neuvoja annoitte. Olen pettynyt teihin, naiset.

Ap

Olet typerä munankokoprovoilija tai oikeasti pihalla. Kun naiset kertoo, mitä ajattelevat turhaudut, koska he eivät ajattele niinkuin olet päättänyt heidän ajattelevan.

Et kykene oppimaan mitään, koska oikeasti et etsi uutta tietoa tai ajatuksia, vaan haluat vain pönkitystä omillesi.

Korjaa tätä, ja menestyksesi naisten kanssa paranee enemmän kuin yksikään munankokotietoisku voi saa aikaan.

Vierailija
33/39 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kokemuksen rintaäänellä sanoa, että mitä jos ap opettelisi ensin naisen tyydyttämisen jollain muulla kuin kalulla. Se on kumminkin miehellä se olleellisin taito parisuhteessa. Saa myös varautua siihen, ettei siitä isosta kalusta ole aina hyötyä, monesti haittaa. Iso kalu ei myöskään ole mikään taikakalu, vaan naiminen vaatii aina naiselle riittävän pitkän esileikin ja himon naida. Muuten ei seksistä ei ole  toivoakaan.  Siksi sitä isoa kalua ei kannata hehkuttaa, kun se ei ole sen väärti.  Oikein käytettynä varmaan kiva lisä.

Vierailija
34/39 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei AP!

Kyllä ehdottomasti iso kulli on sellainen asia, joka kannattaa tuoda ensitreffeillä ilmi! Itse suosittelen seuraavaa menettelyä:

1. Pukeudu mahdollisimman kireisiin ja etumuksen muodot paljastaviin housuihin. Lisäksi nouse pöydän äärestä mahdollisimman usein (esim vessaan) ja viipyilevästi, että nainen ehtii varmasti huomata pullottavan etumuksesi.

2. Livauta asia keskusteluun sopivan tilaisuuden tullen sopivien kiertoilmausten ja piiloviestien kautta, asiasta suoraan puhuminen saa sinut näyttämään itsekeskeiseltä rehvastelijalta. Hyvä esimerkki voisi olla:

Nainen: "Kylläpäs ulkona sataa isoja lumihiutaleita ja on kova tuuli!"

Sinä: "Kas, molemmat mainitsemasi adjektiivit kuvastavat minua tosi hyvin!"

Näillä nikseillä olen itse monasti onnistunut naisen jo ensitreffeillä kaatamaan, eikun kokeilemaan :)!

Vierailija
35/39 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

setäxy kirjoitti:

Voin kokemuksen rintaäänellä sanoa, että mitä jos ap opettelisi ensin naisen tyydyttämisen jollain muulla kuin kalulla. Se on kumminkin miehellä se olleellisin taito parisuhteessa. Saa myös varautua siihen, ettei siitä isosta kalusta ole aina hyötyä, monesti haittaa. Iso kalu ei myöskään ole mikään taikakalu, vaan naiminen vaatii aina naiselle riittävän pitkän esileikin ja himon naida. Muuten ei seksistä ei ole  toivoakaan.  Siksi sitä isoa kalua ei kannata hehkuttaa, kun se ei ole sen väärti.  Oikein käytettynä varmaan kiva lisä.

En allekirjoita tätä. Ei isosta kullista ole "monesti haittaa", päinvastoin! Miten siitä voisi olla haittaa, että tuntee täyttyvänsä ääriään myöten? En myöskään tarvitse aina pitkää esileikkiä, höpönlöö. Joskus kiimoissaan pikapano on just parasta. Mulla on kuitenkin ollut parikin pitkää suhdetta aidosti isomunaisten miesten kanssa joten tiedän mistä puhun.

Mikään taikakalu se ei tietenkään ole, mutta jos mies ei ymmärrä oraaliseksin, naisen nautinnon yms. päälle ollenkaan, ei sillä kullin koolla ole mitään merkitystä. Muutoin iso on just ihana.

Nainen 36v

Vierailija
36/39 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei AP!

Kyllä ehdottomasti iso kulli on sellainen asia, joka kannattaa tuoda ensitreffeillä ilmi! Itse suosittelen seuraavaa menettelyä:

1. Pukeudu mahdollisimman kireisiin ja etumuksen muodot paljastaviin housuihin. Lisäksi nouse pöydän äärestä mahdollisimman usein (esim vessaan) ja viipyilevästi, että nainen ehtii varmasti huomata pullottavan etumuksesi.

2. Livauta asia keskusteluun sopivan tilaisuuden tullen sopivien kiertoilmausten ja piiloviestien kautta, asiasta suoraan puhuminen saa sinut näyttämään itsekeskeiseltä rehvastelijalta. Hyvä esimerkki voisi olla:

Näillä nikseillä olen itse monasti onnistunut naisen jo ensitreffeillä kaatamaan, eikun kokeilemaan :)!

Vinkkisi kuulostavat toimivilta ja aion tuota kokeilla jo ensi treffeillä :)

Haluaisin vielä tietää että kun olet näin päässyt naisen kanssa sänkyyn, niin missä asennoissa olette harrastaneet seksiä ja onko nainen myös antanut suikkaria vai kenties jopa peppupanoa? Oletteko käyttäneet mitään seksileluja?

Vierailija
37/39 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei AP!

Vinkkisi kuulostavat toimivilta ja aion tuota kokeilla jo ensi treffeillä :)

Haluaisin vielä tietää että kun olet näin päässyt naisen kanssa sänkyyn, niin missä asennoissa olette harrastaneet seksiä ja onko nainen myös antanut suikkaria vai kenties jopa peppupanoa? Oletteko käyttäneet mitään seksileluja?

Seksiasennot on vaihdellut tosi paljon, mutta itse tykkään eniten panna takaapäin ja työntää anaalitappia samalla naisen peppuun. Toinen hyvä on myös nk. "piledriver", missä pillu pystyssä olevaa naista porataan ylhäältä päin. Naiset useimmiten haluavat kokeilla miltä mahtimunani tuntuu suussa, eli suuseksiä on usein myös. Peppuseksiä pääsee näin isolla kalulla harvemmin harrastamaan, mutta kyllä joitakin naisia on ollut jotka tästäkin on innostuneet ja siihen taipuneet, ihanaa oli!

Vierailija
38/39 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai miten tuntee halaillessa? Kun miehellä rupeaa seisomaan haluttavaa naista syleillessä.

Pitää paikkansa, mutta ihan lyhyellä perushalailulla tuskin pääsee luotettaviin tuloksiin.

Itsellä tuli ystävänaisen kanssa hitaita tanssiessa armoton stondis enkä halunnut ottaa hajurakoa kesken tanssin vaan pidin häntä tiukasti otteessa.

Vierailija
39/39 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen tuntuu kyllä hyvältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi