Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääsin kaivamaan naapurin kellarikomereo! Unohti lukon auki enkä voinut vastustaa kiusausta! APUA NYT OLEN PAHASSA KUSESSA!!

Vierailija
14.01.2018 |

Otin erän lippaan sieltä asuntooni jossa sakn tutkia sitä tarkemmin..
Ja nyt kun olin palauttamassa sitä niin naapuri oli lukinnut kopin..

En halua varas!! Kuinka saan tämä palautettua. Joo ei mahdu mistään raosta koppiin!

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä tuli mieleen todella nolo juttu mikä minulle kerran kävi. Meillä oli taloyhtiön yleisavain, joka ei ollut kaikkien tiedossa ja säilytettiin sitä samassa kaulaketjussa vintin komeron lukon avaimen kanssa. Kerran kun olin tulossa vintiltä ja jotenkin ajatuksissani, menin sekaisin kuinka monet portaat pitää kävellä alaspäin ja avasin vahingossa yläpuolellamme asuvan naapurin ulko-oven. En siis edes tullut katsoneeksi mitä ovessa lukee, luulin tietenkin olevani kotiin menossa. Kello oli jotain puoli yksitoista illalla. Ihmettelin, kun väliovi oli kiinni ja samassa alkoi kuulua koiran haukuntaa. Luojan kiitos siitä väliovesta! Koiran haukun myötä tajusin virheeni, suljin oven ja karkasin rikospaikalta kotiini. Ikinä en niille naapureille mitään kertonut ja mietin, kuulivatko he oven avautumisen ja sulkeutumisen, vai ihmettelivätkö vaan miten koira alkoi haukkua.

Sitapa ei kuka vain paasekkaan vapaasti liikuskelemaan vintin komeroon tai pois, kun on **** **** vastassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi