Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varautuminen suhteen päättymiseen on realismia

Vierailija
14.01.2018 |

Käytiin eilen tyttöystävän kanssa kultasepänliikkeessä, ostin hänelle kultariipuksen. Valittiin ihan harkitusti sellainen malli, jota minäkin voin käyttää sen jälkeen, kun suhteemme on päättynyt. Joku hänen kaverinsa oli sit tänään pitänyt tosi huonona asiana, että suhteen aikana varaudutaan suhteen päättymiseen. Itse en pidä tätä avioehtona kummallisempana asiana. Onhan tiedossa, että useinmat suhteet päättyvät eroon. Vai?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on tuo melkoisen omituinen asia. Lahjoja ei ole tapana vaatia takaisin eron sattuessa. Ja jos jo suhteen aikana ostelee toiselle lahjoja sillä ajatuksella, että "kohta tää loppuu kuitenkin, saanpa tämän sitten itselleni", niin et selvästi usko suhteen tulevaisuuteen ja haua siihen panostaa.

Avioehto on vähän toinen juttu, koska siinä sovitaan isommista asioista kuin lahjojen palauttamisesta.

Vierailija
2/5 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pelkäät tulevasi torjutuksi, siksi toimit noin. Nykyään aika yleistä, eikä ihme, kun miettii moraalittomia ja apua ja tukea vailla eläineitä vanhempiamme, jotka ovat meidän sukupolvemme kasvattaneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On eri asia olla suhteessa varautuen siihen miten selviää/toimitaan JOS se päättyy kuin olla suhteessa odottaen ja varautuen siihen, että KUN se päättyy.

Vierailija
4/5 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on tuo melkoisen omituinen asia. Lahjoja ei ole tapana vaatia takaisin eron sattuessa. Ja jos jo suhteen aikana ostelee toiselle lahjoja sillä ajatuksella, että "kohta tää loppuu kuitenkin, saanpa tämän sitten itselleni", niin et selvästi usko suhteen tulevaisuuteen ja haua siihen panostaa.

Avioehto on vähän toinen juttu, koska siinä sovitaan isommista asioista kuin lahjojen palauttamisesta.

Mä ehkä uskon pikemminkin suhteen nykyisyyteen kuin tulevaisuuteen. Elän tässä hetkessä enkä halua ottaa stressiä epärealistisista tavoitteista. Meillä on nyt tosi kiva suhde, mutta miten kumpikaan voisi tietää, ettei ikinä tule haluamaan mitään muuta. Muistan kun teininä olin tietävinäni, että silloinen rakkauden kohde oli mulle se ainoa enkä ikinä voisi haluta ketään muuta :D Nyt oon aikuinen.

Vierailija
5/5 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nuori aikuinen työelämään siiryessäänkään oleta jatkavansa samassa työpaikasa eläkeikään asti. Toki sellaista saattaa yhä sattua, mutta se on poikkeuksellista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi