Luetellaan asioita, jotka olivat normaalia vielä varsin vähän aikaa sitten, mutta tuntuvat nyt ihan älyttömiltä
Aloitan:
- lasten fyysinen kurittaminen
- lentokoneessa tupakointi
Kommentit (26)
Nämä nyt ei ole ihan vähän aikaa sitten, mutta. Tupakointi ravintolassa, vaatteet haisi aina baari-illan jälkeen. Junassa joka toinen vaunu tupakkavaunu. Sen jälkeen juniin tuli tupakkakopit, niissä seisottiin ja olivat harmaana savusta. Voi sitä hajua uloskinpäin. Ja joo, olen itsekin tupakoitsija valitettavasti, mutta noista mistään en pitänyt.
Lihansyönti, jonka joku jo mainitsikin. Nyt sitä joutuu häpeillen syömään, lähikaupan einestiskikin alkaa täyttymään kaiken maailman vegejutuista, kuten härkäpapu, mustapapu, kikherne ja falafelit tms. En pidä niistä, olen wt, syön mieluummin kanaa ja kalaa tai lihaa (harvemmin).
Sairaaloissa oli joka osastolla tupakkakoppi myös, joka oli sakeana savusta.Niin tiibis se ei ollut etteikö lähihuoneisiin olisi tupakan savu leijaillut.
Vierailija kirjoitti:
Meidän ystäväpiirissämme ei enää sovita moneltako ja missä nähdään, aina ”soitellaan kun pääsen sieltä niin sovitaan miten tehdään”. Itse ei tule ainakaan enää sovittua menoja vaikkapa kello kuudeksi johonkin tiettyyn paikkaan. Tuleeko muilla?
Tulee.
Viikon ruokalista paidalla