Miksi sinkkumiehet pelkäävät yh-mammoja?
Miksi se on sinkkumiehelle suuri kynnys tapailla yh:ta?
Miksi yh-mammat ovat turnoff monille sinkkumiehille?
Mitä ne pelkää?
Kommentit (69)
Naisten ainoa vastuu parisuhteessa on katsoa kenen kanssa kersansa tekevät. Yh-äidit eivät tässä ole kuvinkaan vakuuttavia taituruudessaan
Kysymys olisi pitänyt asetella: "Miksi sinkkumiehet karttavat yh-mammoja?"
Se, että alkaa seurustelemaan naisen kanssa jolla on jo lapsi, on sama kuin alkaisi katsomaan elokuvaa puolesta välistä kohdasta johon joku muu on sen jättänyt. Ja tottakai nyt mieluiten se lapsi sais olla omista geeneistä, herättää muutenkin kummastusta sellanen vaimokkeen exän siittimestä alkunsa saanut.
Ei huvita olla käkitettävä ja hoitamassa ja maksamassa jonkun muun äijän lapsia.
Ja älkää mammat yrittäkö väittää etteikö mulle tippuisi maksettavaksi joka tapauksessa.
6v päästä onkin av:ssa aloitus: Onko reilua kun vain yhteiset lapset pääsee mukaan kanariansaarelle, ja oma yh-skidi joutuu jäämään kotiin kun mies ei maksa.
Näitähän on nähty.
Parempi vaan pysyä kaukana yh-mammoista, menkööt tapailemaan yh-isiä. Ainii, eihän ne keelpaa kun eivät itsekkään haluaisi hoidella jonkun muun lasta. Ja sitten tämä on jotenkin ihmeellisesti edelleen keskusteluaihe.. hohho!
Parempihan se yksinhuoltajan on olla yksin, saa hyvät tuet ja voi nauttia elämästä. Saa tehdä aina just niinkuin tahtoo.
Ei minua sinänsä yh pelota, mutta onhan siinä se pelko, että kun itse haluaisi omia lapsia, niin se yh voi olla sitä mieltä, ettei hän halua enempää niitä tehdä, jolloin se homma luultavasti jää siihen.
Enpä tarkoittanut parisuhteesta lähtemistä vaan huoltajuuden ja vastuun pakenemista, sitähän se yh on yksinhuoltaja. Eikö pitäisi olla sen verta miestä, että kantaa vastuun siittämästään lapsesta? Vaan mitäpä väittelen selvästi keskenkasvuisen idiootin kanssa.