Nainen, miksi feikkaat sängyssä?
Tässä on nyt useammassa keskustelussa tullut esille se, että naiset feikkaavat sängyssä varsinkin vähän vieraampien kumppaneiden kanssa? Jossain joku jopa kommentoi, että feikkaa sitä enemmän, mitä huonompaa seksi on, jotta se loppuisi mahdollisimman pian. MIKSI te teette sitä? Teette karhunpalveluksen kaikille naisille! Miehet kuvittelevat, että joku kamala jyystöakti riittää, ja leijuvat jossain vääristyneessä suuren rakastajan kuplassaan. HE pystyvät tyydyttämään naisen kuin naisen! Ja sitten kun vastaan tuleekin se yksi, joka ei feikkaa, tätä yksilö pidetään frigidinä tai sitten klitoriksensa pilalle turruttaneena, leluja ylikäyttäneenä yksilönä. Lopettakaa se feikkaaminen!
Kommentit (28)
Miksi te naiset yleistävät, ei kaikki feikkaa. Ainakin mun eukko Todellakin saa. Esileikeissä varmaan saa, kyllä miehet huomaavat jos feikkaa. Mies ei voi feikata, ei se sperma feikkaamalla tule, toiset naiset feikkaa jos ei pidä pillunnuolemisesta. Se on idioottimaista, sitten miehet ajattelevat. ja nuolee vielä lisää. Mun eukko pitää kummalisena jos en nuole. Rankan työpäivän jälkeen. A jä
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan feikannut. Olen kyllä lopettanut seksin kesken huonon session. Ei minulla ole tarvetta feikata saadakseni seksi loppumaan, keskeytän sen jos en nauti. Jos mies kysyy että "saitko" niin vastaan rehellisesti. Mielestäni tosin todella idioottimainen kysymys, koska ei siitä voi erehtyä jos laukean (sitä supistelua ei voi feikata edes vaikka yrittäisi).
Kyllä voi. Feikata sen supistelun siis. Helposti, kun on lihakset kunnossa. Ihan näin ohiksena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan feikannut. Olen kyllä lopettanut seksin kesken huonon session. Ei minulla ole tarvetta feikata saadakseni seksi loppumaan, keskeytän sen jos en nauti. Jos mies kysyy että "saitko" niin vastaan rehellisesti. Mielestäni tosin todella idioottimainen kysymys, koska ei siitä voi erehtyä jos laukean (sitä supistelua ei voi feikata edes vaikka yrittäisi).
Kyllä voi. Feikata sen supistelun siis. Helposti, kun on lihakset kunnossa. Ihan näin ohiksena.
Wau, sulla on mahtava hermotus lantionpohjalihaksissa! Mulla on myös lihakset _oikeasti_ tosi hyvässä kunnossa, mutta en silti pystyisi feikkaamaan orgasmiani. Supistelu on niin tiheää. Voiman ja keston pystyisin feikkaamaan, mutta hermotus ei riitä kyllä siihen supistelutiheyteen.
Ei sillä että haluaisin feikata. Eikä onneksi ole mitään tarvettakaan. Ohiksena tämäkin.
Näin sinkkuäitinä nyt vähän harvemmin saaneena ei tule feikattua sanan varsinaisessa merkityksessä. Mutta äänneltyä hieman liioitellusti, onko se sitten feikkausta? Kumin kanssa touhutessa vieraampi mies kiihottuu enemmän, jos ääntelen,ynisen,voihkin äänekkäästi. Samalla nautin itsekin enemmän, jos vielä mieskin samalla lailla ääntelee ja puhuu vielä rivoja touhutessaan. Eli pitää saada tietty tunnelma. Parisuhteessa ollessani sai seksiä paljon enemmän, eikä ääntä tarvinnut niin paljoa käyttää.
En ole koskaan feikannut. Ei tulisi mieleenkään. En edes osaisi! N29
Minä kerran yhden illan jutussa jyystelin naista, mutta se seksi ei ollut jotenkin kummoista minun mittapuullani ja jotenkin ajattelin ettei toinenkaan siitä nyt niin nauttinut. Kotimatkalla soiteltiin ja siinä sitten niitä näitä jutellessa totesin, että "ei tainnut sinäkään kauheasti nauttia", niin toinen oli ihan äimän käkenä, että mitä ihmettä, hänhän tuli kolme kertaa?!
En kyllä moisia huomannut, tosin siinä oli paksu kumi päällä ja oma erektio ei ollut ihan 100% vasta kuin loppuvaiheessa aktia.
Vierailija kirjoitti:
Kato kaikki miehet eivät vaan osaa ja niille tulee paha mieli jos niille sanoo että nainen tarttis orkkuun muutakin kuin sitä prnoleffoista opittua jyystöä. Koittavat siis säästää miehepolot elämänikäiseltä traumalta.Parempi ois vaan keskeyttää homma ja käskeä mies anatomian lisäopetukseen.Aika moni mies kun kuvittelee että kaikki naiset käynnistyvät samalla tavalla. Eivät muuten käynnisty.
Eli naiset: jos mies ei osaa, puhaltakaa peli poikki ja sanokaa ettei se osaa. Muuten se mies kuvittelee osaavansa, eikä siitä koskaan kehity osaavaa ja huomioivaa rakastajaa.
Ihan samaa mieltä feikkaanisesta, mutta tuon kaiken nuun voi hoitaa rakentavammin ja tahdikkaammin.
Miksei voi sanoo niinkun asia on, esim.
- mä en taida tänään millään saada
- tuntuu hyvältä mut mä en nyt saa
- koske mua näin niin mä voin saada
- voisitko sä x ja mä sillä välin y että mä saan
- voisitko nuolla / hieroo / panna kovempaa / hiljempaa niin mä saan kohta
tms? Miksi jäädä ilman laukeamista itse JA jättää mies siihen luuloon, että kaikki naiset saa orkun hänen kanssaan kun hän vain tekee asian X? Me ollaan erilaisia, jotkut ei saa orkkuja, jotkut saa, me tarvitaan erilaisia asioita että saadaan.
Kyllä se on karhunpalvelus itselle, miehelle ja miehen tuleville kumppaneille jos feikkaa.
Loukata ei tietty tarvi eikä väheksyä, kertoo vaan jos itse kerran tietää, mitä tarvii että tulee. Tai jos tietää, ettei saa vaikka jatkettaisi tunti tästä eteenpäin.