Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

4v tyttäreni kysyi mieheltäni, että.. " miksi äidillä..

Vierailija
14.01.2018 |

Olen normaali painoinen,mutta isorintainen nainen. Meidän esikoinen kysyi eilen mieheltäni, että " miksi äidillä on tuollaiset isot pussit tossa edessä" "Ei mun kaverin äitilläkään oo". Täytyy myöntää, että pahoitin suunnattomasti mieleni eilen noista sanoista. Tiedän, että kyseessä on pieni lapsi, mutta silti tuntuu tosi pahalta ajatella, että oma tytär on ihmeissään äidin ulkonäöstä. Ja kaikista pahinta oli se, että mieheni ei vastannut siihen mitään :( ei edes puolustanut minua.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sun lapsi puhu sulle?

Vierailija
22/25 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulla oikeasti ole mitään muuta tekemistä kuin kirjoittaa provoja nettipalstalle? Suosittelen tekemään jotain muutakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkikö lapsesi sinun rintasi nyt ensimmäistä kertaa? Eikö teillä käydä perhesaunassa? Onko lapsesi kysynyt sinulta, miksi isillä on sellainen pötkö jalkojen välissä? Toivottavasti ei sentään ole verrannut sitä kaverin isän pötköön. Meillä lapselle on ihan pienestä pitäen ollut selvää, miksi naisella on isommat tissit kuin miehellä ja mihin niitä on tarkoitus käyttää. Ja on myös uimahallissa nähnyt erilaisia tissejä eikä ihmettele sitä asiaa yhtään.

Vierailija
24/25 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen viikonlopun viihdytysprovo tällä kertaa.

Vierailija
25/25 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä taas näkee, kuinka huono itsetunto isorintaisilla naisilla on. Jotenkin käy ihan sääliksi. Jännä, että kaikki tuntemani pieni ja keskikokoiset rinnat omaavat naiset ovat itsevarmoja ja heillä riittää miehiä jonoksi asti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi