Kuka näitä käyttää? Kasvoseerumi, silmänympärysgeeli....
Valokynä, dekolteevoide, meikinkiinnitysruiske ymym
Aina on Nivean sininen toiminut kohtaan kuin kohtaan.
Kommentit (652)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse siirryin korealaiseen kosmetiikkaan, siellä köytetään paljon seerumeita ym, ja iho paremmassa kunnossa kuin koskaan ennen. Koreassa kosmetiikka paljon edellä kehityksessä kuin täällä.
Sama. Viime keväänä siirryi k-kosmetiikkaan ja ero ihon kunnossa on selkeä. Laatu on tosiaan valovuosia edellä länsimaisiin merkkeihin verrattuna, eikä vaikuttavat aineet ole inci-listan häntäpäässä edullisissakaan korealaisissa tuotteissa.
Hei kertokaa lisää! Mitä merkkejä ja tuotteita käytätte, mistä hankitte ja millaisista hinnoista puhutaan?
Mulla käytössä korealaisista tuotteista nyt
WhamisaFoam Cleansing Cream ja Cleansing Oil
Missha Time Revolution Toner ja First Treatment Essense
Klairs Freshly Juiced Vitamin C-drop
Benton Snail&Bee High Content Essence.Aloitin siis keväällä käyttämään korealaista kosmetiikkaa, ja olen siinä vielä aika noviisi. Tietoa kannattaa googlettaa, sikäläiset metodit on aika erilaisia kuin meillä, esim kaksoispuhdistus, tuotteiden kerrostaminen jne.
Olen tilannut iherbistä, honeysu.com, bearel.fi. Kaksi viimeistä on eurooppalaisia kauppoja jossa hinnat kalliimpia. Välttyy kuitenkin tulleilta ja koin jotenkin helpommaksi tehdä ekan tilauksen noista paikoista. Seuraavaksi kuitenkin kun teen tilauksen kokeilen tilata suoraan koreasta, esim roseroseshop.com. Tuotteet ovat pääsääntöisesti noin puolet halvempia koreasta tilattuina. Päälle kuitenkin tulli yms maksut, mutta taitaa jäädä siltikin huomattavasti edullisemmaksi kuin euroopasta tilattaessa.
Itse siirtynyt myös kaksoispuhdistukseen, sitten käytän kasvovettä, seerumia, maksaläiskiin etanavoidetta, silmänympärysvoidetta ja lopuksi kosteusvoide. Ja iho huomattavasti paremmassa kunnossa, ennen ihon puhdistus, kasvovesi, silmänympärysvoide ja kosteusvoide.
Että kyllä tuossa tuotteiden kerrostamisessa joku hyöty näyttää olevan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako korealaista kosmetiikkaa pelkästään nettikaupoista? Mitä merkkejä käytät?
Itse olen tilannut nettikaupoista, en tiedä saako kivijalkakaupoista. En ole edes etsinyt.
Tällä hetkellä käytössä merkeistä ainakin Missha, Whamisa, Benton, Klairs, Cosrx
Mitä tuotteita käytät noilta merkeiltä ja mistä nettikaupoista ostat? :)
Itse tilaan cosmetic love ja iherb nettikaupoista.
Vierailija kirjoitti:
just mietin 40v ikäisenä, että tarviiko ihonhoitoon laittaa se 100€kk, ei oikein olisi pienipalkkaisena varaa, mutta seerumit ja öljyt ym maksaa..
Method Putkisto ja ihoa hellivä ruokavalio tulevat paljon halvemmaksi kuin nuo seerumit jotka ovat lisäksi vielä tarpeetonta rahastusta. Sen satkun voi sitten laittaa vaikka sijoitukseen joka kk niin muutaman vuoden kuluttua on muitakin tuloja kuin vain se pieni palkka.
Hmm.. olen itse 21v ja tulee kyllä käytettyä. Itse käytän silmänympärysvoidetta, yövoide ja päivävoide erikseen, kuorin ihon kerran viikossa, mitään antiage juttuja en käytä eikä niitä suositellakaan tämän ikäiselle vielä. Kyllä sen huomaa siinä keski-iässä sitten ketkä ovat rasvanneet ihoa, olleet tupakoimatta, ovat jättäneet holtittoman alkoholin käytön omaan arvoonsa ja ovat syöneet terveellisesti. Kun nyt omaa äitiä katsoo joka on aina pitänyt huolen mainutuista seikoista ja sitten vertaa hänen siskoihinsa jotka ovat jättäneet kaikki kauneusneuvot kuulematta niin kyllä sen eron huomaa. Oman 50v äidin naamassa näy rypyn ryppyä muuta kuin silmien alla parit naururypyt ja loput ihosta onkin kun vauvalla. Siskoilla taas on kuiva ja suorastaan elottoman näköinen naama ja hiukset kuivat, ryppyjä on vaikka muille jakaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse siirryin korealaiseen kosmetiikkaan, siellä köytetään paljon seerumeita ym, ja iho paremmassa kunnossa kuin koskaan ennen. Koreassa kosmetiikka paljon edellä kehityksessä kuin täällä.
Sama. Viime keväänä siirryi k-kosmetiikkaan ja ero ihon kunnossa on selkeä. Laatu on tosiaan valovuosia edellä länsimaisiin merkkeihin verrattuna, eikä vaikuttavat aineet ole inci-listan häntäpäässä edullisissakaan korealaisissa tuotteissa.
Hei kertokaa lisää! Mitä merkkejä ja tuotteita käytätte, mistä hankitte ja millaisista hinnoista puhutaan?
Mulla käytössä korealaisista tuotteista nyt
WhamisaFoam Cleansing Cream ja Cleansing Oil
Missha Time Revolution Toner ja First Treatment Essense
Klairs Freshly Juiced Vitamin C-drop
Benton Snail&Bee High Content Essence.Aloitin siis keväällä käyttämään korealaista kosmetiikkaa, ja olen siinä vielä aika noviisi. Tietoa kannattaa googlettaa, sikäläiset metodit on aika erilaisia kuin meillä, esim kaksoispuhdistus, tuotteiden kerrostaminen jne.
Olen tilannut iherbistä, honeysu.com, bearel.fi. Kaksi viimeistä on eurooppalaisia kauppoja jossa hinnat kalliimpia. Välttyy kuitenkin tulleilta ja koin jotenkin helpommaksi tehdä ekan tilauksen noista paikoista. Seuraavaksi kuitenkin kun teen tilauksen kokeilen tilata suoraan koreasta, esim roseroseshop.com. Tuotteet ovat pääsääntöisesti noin puolet halvempia koreasta tilattuina. Päälle kuitenkin tulli yms maksut, mutta taitaa jäädä siltikin huomattavasti edullisemmaksi kuin euroopasta tilattaessa.
Itse siirtynyt myös kaksoispuhdistukseen, sitten käytän kasvovettä, seerumia, maksaläiskiin etanavoidetta, silmänympärysvoidetta ja lopuksi kosteusvoide. Ja iho huomattavasti paremmassa kunnossa, ennen ihon puhdistus, kasvovesi, silmänympärysvoide ja kosteusvoide.
Että kyllä tuossa tuotteiden kerrostamisessa joku hyöty näyttää olevan.
Kyllä. Oma ihoni on nyt paremman värinen, kirkkaampi ja raikkaampi kuin ennen. Ihon muuttuminen sameammaksi ja jotenkin huonon väriseksi saikin minut vaihtamaan ihonhoitorutiiniani, joka oli ennen pesu puhdistusmaidolla, kasvovesi ja voide. Aikani googleteltuani päädyin kokeilemaan näitä korealaisia tuotteita ja paluuta vanhaan tai länsimaisiin tuotteisiin ei näistä kyllä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako korealaista kosmetiikkaa pelkästään nettikaupoista? Mitä merkkejä käytät?
Itse olen tilannut nettikaupoista, en tiedä saako kivijalkakaupoista. En ole edes etsinyt.
Tällä hetkellä käytössä merkeistä ainakin Missha, Whamisa, Benton, Klairs, Cosrx
Mitä tuotteita käytät noilta merkeiltä ja mistä nettikaupoista ostat? :)
Itse tilaan cosmetic love ja iherb nettikaupoista.
Niin ja jos ulkomailta epäilyttää tilata niin bearel.fi on ihan suomalainen nettikauppa joka myy korealaista kosmetiikkaa. Ainut että hinnat hieman korkeammat kuin suoraan koreasta tilatessa.
Vierailija kirjoitti:
Kun nainen täyttää 50, loppuu nämä "en tarvitse erikoistuotteita"lotkautukset. Vaikka olisi mitkä geenit, rupsahtaminen alkaa takuuvarmasti. Tai sitten ei osata katsoa peiliin, ei haluta nähdä asioita. Tämän voi havaita helposti vertaamalla nuoruuskuvia tähän päivään.
Ei lopu.Korvaan noi rahastusrasvat hyvillä elintavoilla ja sähkoisellä kasvonkohotuksella. Edelleenkään en aio maksaa satkua kauniista pakkauksesta. Elintavat ja ruokavalio vaikuttavat enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy lukemassa Ostolakossa blogia, Virve kirjoittaa aiheesta enemmän kuin kukaan muu. Löytyy myös linkit mistä mitäkin saa tilattua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun nainen täyttää 50, loppuu nämä "en tarvitse erikoistuotteita"lotkautukset. Vaikka olisi mitkä geenit, rupsahtaminen alkaa takuuvarmasti. Tai sitten ei osata katsoa peiliin, ei haluta nähdä asioita. Tämän voi havaita helposti vertaamalla nuoruuskuvia tähän päivään.
Ei lopu.Korvaan noi rahastusrasvat hyvillä elintavoilla ja sähkoisellä kasvonkohotuksella. Edelleenkään en aio maksaa satkua kauniista pakkauksesta. Elintavat ja ruokavalio vaikuttavat enemmän.
No kyllä loppuu. Hormonit ja vaihdevuodet pitävät siitä huolen. Kollageenin tuotanto loppuu, sinullakin. Mutta kirurgit tulevat a puun ja auttavat noin päällisin puolin. Sisältä olet samanikäinen kuin muutkin. Helpommalla pääset kun pääset irti harhakuvitelmistasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sähköisen lisäksi tarvitsen "rasvoja", koska on niin kuiva iho - hyvälaatuista rasvaa löytyy vaikka keittiön kaapista. Kosmetologin avun ohella kasvojumppaa ja kylmää vettä naaman virkistykseksi. Ai niin. Se auringonotto kannattaa jättää jo alle kolmikymppisenä...
Googlettakaa The ordinaryn tuotteet. Halpoja ja huippulaatuisia.
Vierailija kirjoitti:
just mietin 40v ikäisenä, että tarviiko ihonhoitoon laittaa se 100€kk, ei oikein olisi pienipalkkaisena varaa, mutta seerumit ja öljyt ym maksaa..
Vuodessa 1200€ 😨
Jos rypyt ja velttoiho haittaa niin kannattaa mielummin mennä ihan plastiikkakirurgille, siellä sentään saa oikeita tuloksia
Vierailija kirjoitti:
Niin, rupsahtaminen alkaa kyllä. Mutta ei sitä millään rasvoilla kyllä estetä, luonnonlakia :D
....loppujen lopuksi et kuitenkaan huomaa 70-vuotiaista, että kuka on käyttänyt satasen rasvaa ja kuka pelkkää Niveaa. Samanlaisia kurppia kaikki tyynni.
Ja toisekseen: mitä väliä, luuleeko vanhusta 80- vaiko 90-vuotiaaksi? Ketä siinä iässä muka enää yrittää pokailla, kun ei ikätovereilla edes seiso? Vai onko pyrkimys vanhainkodin Miss Mummoksi?
Kaikki rapistuu ja kuolema hoitaa loput.
Ei kosmetiikan tarvitse maksaa paljon. Halvemmat tuotteet on myös hyviä. Joskus parempia kuin kalliimmat. Lidlin muutaman euron rasvat on testeissä päihittänyt kalliimmat tuotteet.
Omat kosmetiikkatuotteet maksaa aina alle 20 €/kpl. Yleensä lähempänä kymppuiä, koska ostan tarjouksista. Lidlin silmänymp.voide on hyvä, ja maksaa ehkä kolme euroa.
T: 13
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuodessa 1200€ 😨
Jos rypyt ja velttoiho haittaa niin kannattaa mielummin mennä ihan plastiikkakirurgille, siellä sentään saa oikeita tuloksia
Mikäli tykkää auki töröttävistä ankkahuulista, samasta kivi-ilmeestä ja pingispalloista poskipäissään.
Pahimmassa tapauksessa kirurgi mokaa ja olet kävelevä esimerkki pieleen menneestä leikkauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Ennaltaehkäisy toimii, mutta kyllä 4-kymppisenä on viimeistään aloitettava. Ota vähän selvää terveellisistä elämäntavoista ja hylkää aurinko. Kirjastosta löytyy tarvittava ohjeistus ihonhoitoon, joutuu tietysti vähän paneutumaan ja perehtymään. Mutta itse on ymmärrettävä ja vastattava ihonsa hyvinvoinnista - ihan samalla tavalla kuin hoidat hampaitasikin ja ymmärrät sen merkityksen.
Nelikymppinen on vielä nuori näöltään eikä tunnu olevan niin paljon väliä vielä, mutta 6-kymppisenä kiität itseäsi, kun aloitat nuorekkaan ihon säilyttämisen nyt.
Vierailija kirjoitti:
Valokynä, dekolteevoide, meikinkiinnitysruiske ymym
Aina on Nivean sininen toiminut kohtaan kuin kohtaan.
Eikös heti tämän alkuperäisen viestin alla näy Nivean mainos?!! Juuri sen sinisen. Kyllä lukee joku pipari näitä tarkasti. :) Hassua suorastaan.
Auttaako joku tuote sitten buldoggiryppyihin ja hamsterinleukapusseihin?