Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka näitä käyttää? Kasvoseerumi, silmänympärysgeeli....

Vierailija
13.01.2018 |

Valokynä, dekolteevoide, meikinkiinnitysruiske ymym
Aina on Nivean sininen toiminut kohtaan kuin kohtaan.

Kommentit (652)

Vierailija
21/652 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppisenä oli muutenkin vaikeaa ja naama rupsahti. Kalliista ja laadukkaista seerumeista oli näkyvä apu. Käyttämäni sarja ei sisällä turhia täyteaineita vaan on 100 % tehoaineita.

Vierailija
22/652 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa vähän opiskella kosmetiikan kemiaa vaikka netistä ja tutkia inci-listoja. Tulee huomaamaan, että varsin samoja ainesosia pyörii niin edullisemmissa kuin hinnakkaammissa tuotteissa ja aika harvojen aineiden tehosta on puolueettomia tutkimustuloksia. Tietysti kalliimpi tuote voi tuntua ihanalta luksukselta, joten jos sitä kaipaa ja budjetti kestää, niin antaa mennä. Pienituloisena en tuhlaisi rahojani hankkimalla joka ruumiinosalle oman voiteen. Ja ei, en itsekään ole mikään vesi ja saippua-tyyppi, vaan purtiloita löytyy kyllä...

Näin yksinkertaisena insinöörimiehenä sanoisin, että kannattaa vilkaista niitä tutkimuksia, joihin noiden kalliiden purnukoiden vaikuttavien ainesosien vaikutukset perustuvat. Jos esim. c-vitamiinin on todettu lisäävän kollageenin muodostumista, kun sitä laitetaan puhtaalle iholle väh. 10 %-liuoksena, niin miksi ostaa kymmenien eurojen voidepurkkia, jossa sitä vaikuttavaa ainetta on muutaman gramman verran, kun reilulla kympillä saa puoli kiloa askorbiinihappoa. Kyseessä on vesiliukoinen vitamiini, joka imeytyy ihoon aivan yhtä hyvin pelkkään veteen liuotettuna kuin niistä kalliista "rejuvenating"-voiteista, joiden hinnasta suurin osa on markkinointikuluja ja osakkeenomistajien muhkeita voittoja. Ne voiteet ovat oikeastaan huonompia, koska c-vitamiini hapettuu herkästi liuenneena, joten sitä on jouduttu muokkaamaan voiteeseen laitettaessa, jotta se säilyisi edes osittain hapettumattomana kuukauden ajan. Jos ostaa purkin c-vitamiinijauhetta, niin voi tehdä joka viikko (tai vaikka joka päivä) uuden satsin c-vitamiinivoidetta, joka on aina hapettumatonta.

Taloudellisesti ajatellen varmasti hyvä ohje. Näissä kotikemistikokeiluissa vain mennään usein metsään tietämättömyyden ja väärinkäsitysten takia. Tulee mieleen ainakin vielä muutama vuosi sitten suosiossa ollut "aspiriinikuorinta": tokihan asetyylisalisyylihappo ajaa saman asian, kuin salisyylihappo, right? Ensin mainitulla ei vaan ole mitään keratolyyttistä (kuorivaa) vaikutusta. Tai no poo-hömpötys, ei käytetä shampoota koska haitalliset aineet, mutta pestään hiukset etikalla, soodalla tai muulla täysin väärän ph:n omaavalla ja siten ei ainakaan hiusten/hiuspohjan kuntoa parantavilla aineilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/652 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tymäkkää tuoksuvaa vartalovoidetta naamaan?

Niin? Siis en laita sitä naamaan. Siksi minulla on sitä silmänympärysvoidetta, kun muita kasvorasvoja en käytä enkä sitä vartalorasvaa halua laittaa. Mikä tässä nyt meni ohi? 

Vierailija
24/652 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän: kosteusvoidetta (Cien) aamuin illoin, samoin silmänympärysvoidetta (sitä käytetään koska silmänympärysiho on ohuempaa kuin iho muualla kasvoissa eikä tykkää niin tukevasta tuotteesta kuin peruskasvovoide), puhdistusmaitoa ja kasvovettä, seerumia muutaman kerran viikossa, n. kerran viikossa kuorin ja laitan kasvonaamion. Ikää 40, ei erityisiä ryuppyjä tai valahduksia. Mä vaan tykkään läträämisestä ja itseni hemmottelusta.

Ap varmaan tykkää jostain muusta mitä minä taas pitäisin turhuutena, esim. alkoholi.

Vierailija
25/652 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän: kosteusvoidetta (Cien) aamuin illoin, samoin silmänympärysvoidetta (sitä käytetään koska silmänympärysiho on ohuempaa kuin iho muualla kasvoissa eikä tykkää niin tukevasta tuotteesta kuin peruskasvovoide), puhdistusmaitoa ja kasvovettä, seerumia muutaman kerran viikossa, n. kerran viikossa kuorin ja laitan kasvonaamion. Ikää 40, ei erityisiä ryuppyjä tai valahduksia. Mä vaan tykkään läträämisestä ja itseni hemmottelusta.

Ap varmaan tykkää jostain muusta mitä minä taas pitäisin turhuutena, esim. alkoholi.

Siis mikä juttu tämä on? :D Aina, jos joku haluaa perustella jotain turhaa luksusta, vihjataan, että turhuuden kritisoijalla menee rahat alkoholiin ja tupakkaan. Aina. 

Vierailija
26/652 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä juttu tämä on? :D Aina, jos joku haluaa perustella jotain turhaa luksusta, vihjataan, että turhuuden kritisoijalla menee rahat alkoholiin ja tupakkaan. Aina. 

Suomessa on tavallisempaa käyttää ainakin kohtuullisesti alkoholia kuin olla täysraitis.

Tupakanpoltto sen sijaan alkaa olla harvinaisempaa.

Vierailija
27/652 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse siirryin korealaiseen kosmetiikkaan, siellä köytetään paljon seerumeita ym, ja iho paremmassa kunnossa kuin koskaan ennen. Koreassa kosmetiikka paljon edellä kehityksessä kuin täällä.

Vierailija
28/652 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on tavallisempaa käyttää ainakin kohtuullisesti alkoholia kuin olla täysraitis.

Eli jos käytän kaksi kertaa vuodessa rahaa viinilasilliseen ravintolassa, se on täysin verrannollinen siihen, että joku ostaa vuodessa monta kymmenien eurojen rasvapurnukkaa. Hohhoijaa. 

Vierailija
29/652 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse siirryin korealaiseen kosmetiikkaan, siellä köytetään paljon seerumeita ym, ja iho paremmassa kunnossa kuin koskaan ennen. Koreassa kosmetiikka paljon edellä kehityksessä kuin täällä.

Sama. Viime keväänä siirryi k-kosmetiikkaan ja ero ihon kunnossa on selkeä. Laatu on tosiaan valovuosia edellä länsimaisiin merkkeihin verrattuna, eikä vaikuttavat aineet ole inci-listan häntäpäässä edullisissakaan korealaisissa tuotteissa.

Vierailija
30/652 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jos käytän kaksi kertaa vuodessa rahaa viinilasilliseen ravintolassa, se on täysin verrannollinen siihen, että joku ostaa vuodessa monta kymmenien eurojen rasvapurnukkaa. Hohhoijaa. 

Miksi tällaisia edes pitäisi verrata? Joku saa iloa rasvapurnukoista, joku hyvistä viineistä. Se on ihan fine eikä se ole keneltäkään pois. Itse henk.koht. nautin molemmista 😄

Vierailija
31/652 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako korealaista kosmetiikkaa pelkästään nettikaupoista? Mitä merkkejä käytät?

Vierailija
32/652 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 44 ja käytän ainoastaan suihkun jälkeen kasvoihin apteekin perusrasvaa. En polta, juon harvoin, syön terveellisesti ja kuntoilen monipuolisesti liki päivittäin.

Olen sitä mieltä, että geenit ja terveelliset elämäntavat määrittelevät lopputuloksen. Itse olen siitä elävä esimerkki. Kuten äitini ja mummonikin.

Vierailija
33/652 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen tilannut nettikaupoista, en tiedä saako kivijalkakaupoista. En ole edes etsinyt.

Tällä hetkellä käytössä merkeistä ainakin Missha, Whamisa, Benton, Klairs, Cosrx

Vierailija
34/652 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Viime keväänä siirryi k-kosmetiikkaan ja ero ihon kunnossa on selkeä. Laatu on tosiaan valovuosia edellä länsimaisiin merkkeihin verrattuna, eikä vaikuttavat aineet ole inci-listan häntäpäässä edullisissakaan korealaisissa tuotteissa.

Hei kertokaa lisää! Mitä merkkejä ja tuotteita käytätte, mistä hankitte ja millaisista hinnoista puhutaan?

Vierailija
35/652 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta. Noi merkite ei tunnu kyllä tutulta eli en ole minäkään niitä kivijalkojen hyllyillä nähnyt.

Vierailija
36/652 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nainen täyttää 50, loppuu nämä "en tarvitse erikoistuotteita"lotkautukset. Vaikka olisi mitkä geenit, rupsahtaminen alkaa takuuvarmasti. Tai sitten ei osata katsoa peiliin, ei haluta nähdä asioita. Tämän voi havaita helposti vertaamalla nuoruuskuvia tähän päivään.

Vierailija
37/652 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen tilannut nettikaupoista, en tiedä saako kivijalkakaupoista. En ole edes etsinyt.

Tällä hetkellä käytössä merkeistä ainakin Missha, Whamisa, Benton, Klairs, Cosrx

Mitä tuotteita käytät noilta merkeiltä ja mistä nettikaupoista ostat? :)

Vierailija
38/652 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nämä etanavoiteet todella toimisivat niin maailmassa ei olisi ryppyisiä naisia lainkaan. Sisäinen rasva katoaa ja iho veltostuu.

Vierailija
39/652 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei kertokaa lisää! Mitä merkkejä ja tuotteita käytätte, mistä hankitte ja millaisista hinnoista puhutaan?

Mulla käytössä korealaisista tuotteista nyt

WhamisaFoam Cleansing Cream ja Cleansing Oil

Missha Time Revolution Toner ja First Treatment Essense

Klairs Freshly Juiced Vitamin C-drop

Benton Snail&Bee High Content Essence.

Aloitin siis keväällä käyttämään korealaista kosmetiikkaa, ja olen siinä vielä aika noviisi. Tietoa kannattaa googlettaa, sikäläiset metodit on aika erilaisia kuin meillä, esim kaksoispuhdistus, tuotteiden kerrostaminen jne.

Olen tilannut iherbistä, honeysu.com, bearel.fi. Kaksi viimeistä on eurooppalaisia kauppoja jossa hinnat kalliimpia. Välttyy kuitenkin tulleilta ja koin jotenkin helpommaksi tehdä ekan tilauksen noista paikoista. Seuraavaksi kuitenkin kun teen tilauksen kokeilen tilata suoraan koreasta, esim roseroseshop.com. Tuotteet ovat pääsääntöisesti noin puolet halvempia koreasta tilattuina. Päälle kuitenkin tulli yms maksut, mutta taitaa jäädä siltikin huomattavasti edullisemmaksi kuin euroopasta tilattaessa.

Vierailija
40/652 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nämä etanavoiteet todella toimisivat niin maailmassa ei olisi ryppyisiä naisia lainkaan. Sisäinen rasva katoaa ja iho veltostuu.

No rypyistä en tiedä mutta korealainen 90% etanavoide häivyttänyt maksaläiskät puolet vaaleammaksi. Eikä ole edes omaa mielikuvitusta kun kaverit huomannu saman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme