Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihat ihmiset! Mikä on suurinta herkkuasi?

yks kateellinen läski
13.01.2018 |

Kuinka usein herkuttelet?

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karjalanpiirakka ja munavoi. Siihen päälle vielä graavilohta.

Vierailija
22/51 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipsit, karkit, suklaa, pullat, letut, jäätelö, keksi... Eli KAIKKI epäterveellinen😁

Ja joka päivä, en vaan liho...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipsit ja suklaa (näitä kerran viikossa) ja hampurilaiset yms. grilliruoka (ehkä kerran kuussa).

Vierailija
24/51 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dippivihannekset ja sipsit!!

Omnom, sikana hyvää dippiä, kukkakaalia, porkkanaa, kurkkua.

Lisäksi irtokarkit.

Pakastepitsa.

Hedelmät.

Ruissipsit.

Ja näitä syön viikottain.

Tulipa nälkä tästä ketjusta!

Vierailija
25/51 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intialaiset ruoat, niitä kokkaan itse vaihtelevalla aikavälillä, kuitenkin mieluiten muutaman kerran kuukaudessa. Joskus käymme ravintolassakin syömässä, mutta kun hankki hyvän maustevaraston ja muistaa öljyssä paistaa mausteita ennen kanan yms. pääraaka-aineen lisäämistä, saa kotonakin erinomaisia ruokia.

Makeista tummasuklaatryffelit on ehkä eniten mieleeni. Niitä ei ole kaapissa koko aikaa, mutta kun on, niin yleensä syön iltapäiväteen kanssa yhden tai korkeintaan kaksi. Itsetehdystä mutakakustakin pidän kovasti, mutta lempireseptilläni tulee niin suuri kakku, että en viitsi niitä leipoa muihin kuin juhliin, kun vieraat syövät siitä valtaosan.

Lähellämme on suurivalikoimainen pikaruokapaikka, jossa mies tahtoo pari kertaa kuussa syödä. Syön harkitusti annostani, enkä mätä kaikkea pitaleipää suuhuni vain siksi, että siitä on maksettu. En jaksaisi edes syödä koko annostani.

Pidän myös ns. tavallisesta ruoasta, varsinkin lohesta eri muodoissa, kanafileistä, salaateista ja keitoista. Puolitetut ruusukaalit uunissa paahdettuina on meillä molempien herkkua, kun leikkauspuoli karamellisoituu ja kuori on rapsakka. Kuten joku mainitsikin syövänsä normaalisti hyvää ruokaa, niin samoin teen itsekin. Teen omaan ja miehen makuun sopivia tavallisia ruokia. Tasapainotan kyllä niin, että emme syö kovin suuria määriä rasvaista ruokaa, ja esim. pizzan jälkeisenä päivänä saatan tehdä jotakin mieluista, mutta kevyttä keittoa.

Vierailija
26/51 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

yks kateellinen läski kirjoitti:

Kuinka usein herkuttelet?

Lähes päivittäin jotain hyvää. Suklaa on hyvin yleinen muttei ainoa. Lämpimiä leipiä syön lähes joka ilta. Olut ja punkku vähintään viikonloppuisin. Liekkö syy savuissa mutta millään syömisellä ei paino nouse.

Vierailija
27/51 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

soijatikut, kotona tehdyt. Jos joku on hesellä joskus syönyt niin ne on sellaisia samanlaisia mutta himassa tehtyjä. Tosi helppo tehdä kotona kans. Jos haluaa vähän terveellisempää niin paistaa uunissa mutta jos kunnon mättöä niin öljyssä pannulla.

Syön herkkuruokaa 1-2 kertaa viikossa, mutta panostan ruoan makuun ja laatuun kyllä joka päivä. Mulle on kans tärkeää että jokainen ruokailuhetki on mieluisa. Teen kaikki yleensä kotona enkä hirveästi ulkona käy syömässä.

Vierailija
28/51 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes päivittäin herkuttelen paahdetulla ruispalalla + voi + juusto. Aivan mahdottoman hyvää!

Harvinaisempaa herkkua on sitten pitkään kypsytetyt juustot ja punkku.

Vierailija
29/51 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätkis kera punaviinin. Juuri söin suklaapatukan aamupalaksi. Herkuttelen usein mutta muutkin elämän tavat on päin peppua niin ei kiloja tule.

Vierailija
30/51 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuorekurkku. Napostelen 1 - 2 tuorekurkkua päivässä.

Vierailija
31/51 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä herkkujani paremmuusjärjestykseen osaa laittaa, enkä pidä herkutteluaikataulusta kirjaa. Mutta pidän sushista, graavilohesta, voimakkaista juustoista, hyvästä oluesta. Ehkä kerran viikossa sallin jotain noista itselleni. Herkutteua ei rajoita lihomisen pelko vaan rahan puute. Hyvää lohta jos löydän halvalla niin graavaan itse ja pakastan osan, silloin tulee syötyä sitä melkein päivittäin jonkin aikaa.

Vierailija
32/51 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtokarkit, erityisesti lakritsi ja salmiakki. Kerran viikossa ostan niitä.

En rajoita ruokavaliotani mitenkään. Jos tekee mieli pullaa, syön sen. Toisaalta, en myöskään mässäile koskaan, en tykkää siitä.

Siksi kai pysynkin hyvin hoikkana.

Vierailija
33/51 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen ateria on mulle nautinto. En ymmärrä sitä ajattelutapaa, että syödään ankeeta tai pahaa ruokaa

Komppaus tälle! En koe että olisi erikseen ruoka ja herkut.  Laitan itse melkein kaiken ruokani, ja teen vain sellaista mistä tykkään. Jos nyt pitäisi valita, otanko lounaaksi kalakeittoa (kuten on tarkoitus) vai jäätelöä, niin totta kai valitsisin kalakeiton, koska se on parempaa.

Vierailija
34/51 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistetut kananmunat, jossa keltuainen jää osittain löysäksi, kahden kananmunan väliin parmesaaniraastetta, pippuria ja chiliä.

Vierailija
35/51 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen ateria on mulle nautinto. En ymmärrä sitä ajattelutapaa, että syödään ankeeta tai pahaa ruokaa vain siksi, ettei sitä söis liikaa ja sitten kuitenkin mätetään jälkeenpäin täytteeksi kaikkea epätervellistä ja muka hyvää. Kun jokainen ateria on valittu sen perusteella, että se on hyvää, niin ei tule mitään erillisiä herkutteluntarpeita. Sipsit, karkit, kaikenmaailman "herkuttelujäätelöksi" tituleeratut jätti jätskipurkit, teolliset pullat, keksit, kääretortut yms. ei ne ole oikeasti edes hyvää. Ennen pidin niitä herkkuina, mutta kun olin ilman niitä riittävän kauan ja panostin oikeasti hyvään ja herkulliseen ruokaan, niin ei tuota edellä listattua moskaa enää tee yhtään mieli, suorastaan oksettaa ajatellakin niitä. Joskus jossain kahvipöydässä tullut sorruttua johonkin tuollaiseen herkkuun ja jälkiseuraamukset oli aivan kamalat; turvotti, pieretti, närästi, kamala jälkimaku.

Tämä! Pyrin syömään joka aterialla hyvin ja ruoka on yksi elämäni suurista nautinnoista. Hyvin syömisellä tarkoitan hyvänmakuista ja ravitsevaa ruokaa hyvässä seurassa nautittuna.

Näin ollen joki voisi sanoa että herkkuani ovat useimmat salaatit, keitot, wokki, risotto, munakkat, pastat, perunamuusi...

Uskon että kun vatsan syö täyteen hyvää JA terveellistä ruokaa niin kaloripommiherkkuja, kuten karkkia, leivoksia tai keksejä ei edes tee mieli.

Vierailija
36/51 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kermajäätelö, sellainen missä on pähkinää ja kinuskia. Muutenkin kinuski kaikessa muodossaan. On aikoja jolloin syön jäätelöä päivittäin.

Rakastan kakkuja. Kun olemme kahvilla mieheni kanssa ostamme molemmille kakkupalat. Mies maistaa kumpaakin ja minä syön loput. Miehen kakun kaloreja kun ei lasketa;)

Kermahaudutettu hapankaali bratwurstin ja paitettujen perunoiden kanssa.

Tai paistetut perunat ja kanttarellikermakastike

Vierailija
37/51 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon te hoikat syötte herkkuja kerralla? Itsehän olen läski ja herkutellessani voisin vetää pussin sipsiä ja koko dipin kerralla yksin. Samoin suklaalevy voi mennä helposti kokonaan. Tämän takia olen läski.

Yleensä hoikat ystäväni sanovat pystyvänsä syömään mitä tahansa kuinka paljon tahansa ja silti eivät liho. Totuus on, että he syövät kuitenkin paljon vähemmän kuin minä lihavana.

Vierailija
38/51 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen ateria on mulle nautinto. En ymmärrä sitä ajattelutapaa, että syödään ankeeta tai pahaa ruokaa vain siksi, ettei sitä söis liikaa ja sitten kuitenkin mätetään jälkeenpäin täytteeksi kaikkea epätervellistä ja muka hyvää. Kun jokainen ateria on valittu sen perusteella, että se on hyvää, niin ei tule mitään erillisiä herkutteluntarpeita. Sipsit, karkit, kaikenmaailman "herkuttelujäätelöksi" tituleeratut jätti jätskipurkit, teolliset pullat, keksit, kääretortut yms. ei ne ole oikeasti edes hyvää. Ennen pidin niitä herkkuina, mutta kun olin ilman niitä riittävän kauan ja panostin oikeasti hyvään ja herkulliseen ruokaan, niin ei tuota edellä listattua moskaa enää tee yhtään mieli, suorastaan oksettaa ajatellakin niitä. Joskus jossain kahvipöydässä tullut sorruttua johonkin tuollaiseen herkkuun ja jälkiseuraamukset oli aivan kamalat; turvotti, pieretti, närästi, kamala jälkimaku.

Tämä! Pyrin syömään joka aterialla hyvin ja ruoka on yksi elämäni suurista nautinnoista. Hyvin syömisellä tarkoitan hyvänmakuista ja ravitsevaa ruokaa hyvässä seurassa nautittuna.

Näin ollen joki voisi sanoa että herkkuani ovat useimmat salaatit, keitot, wokki, risotto, munakkat, pastat, perunamuusi...

Uskon että kun vatsan syö täyteen hyvää JA terveellistä ruokaa niin kaloripommiherkkuja, kuten karkkia, leivoksia tai keksejä ei edes tee mieli.

Mä oon samaa mieltä näiden kanssa. Tykkään ostaa kaupasta vähän harvinaisempia vihanneksia ja hedelmiä ja laittaa niistä ruokaa. Pyrin tekemään normaalia ja maistuvaa perusruokaa. Karkkia, sipsiä ja jäätelöä en yleensä kaipaa, enkä osta. Toki joskus niitäkin voi mättää, jos joku muu tuo mukanaan tai tarjoaa. Hapankorput juustolla ja teen kanssa on mun ykkösherkku. Ennemmin mieleni tekee suolaista kuin makeaa.

Vierailija
39/51 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lanttukukko oikealla voilla :D Kyllä, luitte aivan oikein :D Mikään ei olen parempaa, kuin kunnon liha-lanttukukko ja siihen voita päälle, nams nams nams :P 

Vierailija
40/51 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaa ja kaurakeksit. En liho millään ja harrastan kestävyysjuoksua, voin syödä kuinka paljon huvittaa:) joskus huvittaa patukka viikossa, joskus kolme levyä viikossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi