Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen huomannut että komeat miehet ovat mukavia vain jos niiltä puuttuu jokin ulkoisista avuista

Vierailija
13.01.2018 |

Ei ole tarpeeksi pitkä, lihakseton kroppa, ylipainoa, ohentunut/kokonaan pudonneet hiukset tai pieni "se" 😑
Jos komea mies on mukava niin joku noista uupuu.

Ne miehet jotka on niin onnekkaita ettei ole ulkoisia puutteita, ne on yleensä jäätäviä luonteeltansa ja hyvin itsetietoisia.

Kai se pitää olla tyytyväinen tuohon omaan komeaan ja sopivan pitkään jääkiekkoa harrastavaan pieni kyr*äseen mieheen kun muutoin on täydellinen ja luonteeltansa mukava ja huomioonottava 🙂

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole tyytyväinen vaan. Antaahan miehesikin sinulle anteeksi nuo pilkku- ja yhdyssanavirheet, joista voi päätellä, että mikään kympin tyttö et ole koskaan ollut.

Vierailija
2/7 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdit mainita hyvätuloisuuden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kyllä on komräea ja mikava mies. Hän kertoo monen naisen olevan hänelle tosi v1ttumainen tyyliin tulee baatitiskillä luokse vain haukkumaan itserakkaaksi tai haastaa riitaa "mikä säkin luulet olevasi.

Vierailija
4/7 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä aloitukset ovat vain tehty v-ttuilumielessä. Harmillisesti v-ttuilu kohdistuu tässä tapauksessa vain mukaviin miehiin. Kusipäitä ei kiinnosta pitääkö joku heitä kusipäinä.

Vierailija
5/7 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni kyr*ä on ihan ok, ellei se ole otsassa.

Vierailija
6/7 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen huomannut, että vielä toistaiseksi en ole kertaakaan tavannut saati kohdannut ketään 100% täydellistä. Aluksi olen voinut luulla, mutta aina jotain "vikaa" tai "puutetta" on löytynyt. - Olenkohan hakenut seuraani liian vajavaisesta seurasta, vai mistä tämä voisi johtua. Toisaalta olen hyvilläni, koska en tiedä haluaisinko oikeasti viettää aikaani niiden täällä palstalla kirjoittelevien kanssa, jotka  ovat niin täydellisen -erinomaisia kuin ovat. Tosin kuin minä he ovat voineet valita tai päättää mm. niin oman pituutensa, tai ylesemmin ulkonäkönsä, taloudellisen asemansa, kielitaitonsa, vanhempansa, lapsensa, itsensä ja läheistensä sairaudet ja niistä paranemisen...     

Vierailija
7/7 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni penis voi olla komealle ja seikkailunhaluiselle miehelle siunaus. Sehän paljastuu vasta sängyssä ja sitten kun on saanut tyydytyksen, on pienempi riski, että nainen jäisi roikkumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi