Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitenhän tän nyt ottais.......

Vierailija
14.04.2006 |

Miehelläni on 1 todella läheinen ystävä, ovat tunteneet toisensa ala-asteajoista, nyt ikää 36v, tämä ystävä on esikoisemme kummi ja ihana mukava tyyppi kaikin puolin ja siis mieheni paras ja läheisen kaveri/ystävä.

Puhuvat siis varmana kaikesta kuten seksistä;)

Nyt mieheni kertoi että tämä ystävä oli ehdottanut 3somea eli kolmen kimppaa niin että siinä olis minä mieheni ja hän, puolitosissaan kai kun virnuili samalla ja läppää olivat muutenkin heitelleet mutta kuitenkin.

Oli sanonut että kun ei kotona saa kuin sitä perinteistä lähetyssaarnaajaa ja pimppaan ja sekin liian harvoin vaikka tyydyttävää muuten onkin. Mieheni on siis maininnut kun puhuneet aiheesta että meillä minä olen se aktiivisempi osapuoli eli seksiä on usein ja pidän eri jutuista kuten peppuleikeistä, eri asennoista, suuseksistä ja jopa fistausta on kerran kokeiltu minun pyynnöstäni.

Ottasko tuon nyt imarteluna vai otanko nokkiini ja/tai loukkaannun ystävän vaimon puolesta?

Mites itse reagoisit?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi on yks mun haaveista että sais kahta miestä samaan aikaan

Vierailija
2/35 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mä voisin kuvitella itseni mieheni ja tämän ystävän " käsittelyssä" ;)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipähän tule sitten mitään hulluja eroja ja tappeluita jos jäätte kiinni siitä naiselle. Kyllä minä voisin suostua.. =D

Mutta OIKEASTI!! Kolmikimppa sopii vain äärettömän hyvän itsetunnon omaaville pareille, ei todellakaan millään tavalla heikkohermoisille epäilijöille tai mustasukkaisuutta poteville ihmisille. Sen jälkeen on asiat muuten päin vittua.

Vierailija
4/35 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellesi, kokeile ihmeessä!! T: kauan siitä haaveillut ja haaveeksi jää

Vierailija
5/35 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehkä ja aika varmastikin vanhanaikainen, mutta mä vois edes harkita ja loukkaantuisin jo ehdotuksesta. Mutta mä oonkin tiukkapipo, myönnetään. Aika yllätys, että noinkin paljon olis halukkaita kimppakivaan.

Vierailija
6/35 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaisista henkilökohtaisista asioista.

Vierailija
7/35 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa pariskunnat teki sen keskenään. Huolimatta lopputuloksesta, mua kiihotti ihan kamalasti se alku. Mies ei välittänyt, ja arvatkaa vaan minkälaisia unia näin.. =D

Vierailija
8/35 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se leffa, mut nukkumatti oli erimieltä...

Vierailija
9/35 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voisi tuon ystävän vaimon selän takana asiaa toteutata,olis sen jälkeen vähän liian vaikeaa tavata ja olla kuten aina ennenkin.

Täytyy nyt miettiä asiaa hieman enemmän ja ottaa tosiaan tuo ystävän vaimonkin mukaantulo esille, tosin epäilen kyllä vahvasti ettei hän sellaiseen suostuisi sen pohjalta mitä tiedän hänen seksitavoistaan ja haluistaan. Eihän tuo hänen mieskään tällastä olis ehdotellut jos olisi vaimonsa kanssa touhuiluun ihan tyytyväinen.

Minä en osaa loukkaantua siitä että mieheni on maininnut myös omasta seksielämästään tuolle ystävälle, jestas sentään puhunhan itsekin likkakavereideni kanssa kaikesta maan ja taivaan välillä eli myös seksistä. Eikös se ole yks lempiaiheista meillä naisilla;)?

Ap

Vierailija
10/35 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kimppaakin haaveilee..

Vierailija
11/35 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytän siis pian 30v ja mies miettinyt päätään puhki lahjan vuoksi *heh*

Ap

Vierailija
12/35 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että haluais mennä panemaan kaverin vaimoa yhdessä kaverinsa kanssa. Ja mistä sen tietää onko sen miehen jutut totta, voihan se valehdellakin vaimon haluista.

Vierailija
13/35 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on yhtä idiootti! Ilmeisesti teille ei pettäminen ole mikään kovin kummoinen juttu, joten turha sitten valittaa kun miehesi päättää kokeille jotain vierasta naista kaverinsa kanssa.

Vierailija
14/35 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuaikoina tuli harrastettua muutaman kerran mutta nyt jos miehelle ehdottaisin niin varmaan turpiin tulis. On sen verran mustis. Anna mennä vaan jos siltä tuntuu

Vierailija
15/35 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

etpä vois 23 enempää olla väärässä. Vetelit vähän turhia suoria ja rankkoja johtopäätelmiä moraalistamme vain tämän seikan perusteella.

Ap *kuitenkin jo 13v uskollisina yhdessä*

Vierailija
16/35 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä kuulosta mitenkään ihanalta fistaus, eipä tekis mieli olla nyrkki persiissä, köhöm

Vierailija
17/35 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

etpä vois 23 enempää olla väärässä. Vetelit vähän turhia suoria ja rankkoja johtopäätelmiä moraalistamme vain tämän seikan perusteella.

Ap *kuitenkin jo 13v uskollisina yhdessä*

Vierailija
18/35 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi saattaa naida salaa toisten kanssa sillä verukkeella että " onhan se vaimokin nainut toista miestä" . Ja muutenkin voi olla vaikea suhtautua tähän miehen kaveriin enää kaverina seksin jälkeen. Ja JOS kaverilla onkin isompi kalu kuin miehelläsi, niin sillion miehellesi tulee traumoja ja riittämättömyyden tunnetta. Oletkos tälläisiä miettinyt?

Vierailija
19/35 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisekseen moraalinvartijat voivat perustaa oman ketjun missä kauhistella ihmisten syntisyyttä ja moraalin puutetta;D

Ap

Vierailija
20/35 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi ystävä pyytäisi miestäsi mukaan kolmanneksi ja sinut jätettäisiin yksin???