Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää nämä kaupan kassalla pakkaamaan syöksyvät tyypit

Vierailija
13.01.2018 |

Sitten sieltä tullaan takasin siihen maksamaan vasta kun se summa on kuultu ja sitten vasta ruvetaan kaivamaan sitä lompakkoa sieltä laukusta/takin taskusta ja etitään sitä hemmetin plussakorttia. Tähän vielä nämä tasarahan kaivajat vaikka siinä näkyy se 50e seteli selvästi ja ostoksesi maksavat 46,85e. Nopeutat todellakin itseäsi, mutta hidastat koko saakelin jonoa. Eikä tietysti siinä jonotaessa voi sitä lompakkoa ottaa lähemmäksi tai etsiä sitä hemmetin plussakorttia vaan se on tehtävä siinä kun se maksu pitäis suorittaa.

Sit joku kysyy miksi käytän pikakassaa?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei Suomessa ole pakkaajia jokaisella kassalla? Ostokset on jo pakattu ja karryssa kun maksun vuoro tulee. Viimeiseksi viela kysytaan tarvitsenko apua kassien lastaamisessa autoon.

Haluatko maksaa korkeampia hintoja ruokaostoksistasi vai ajattelitko jotain vapaaehtoisia hommaan?

laitetaan hihna jatkumaan loosien läpi ja kassi hihnan alle ja tavarat putoilee siihen niin ei tarvitse pakata ollenkaan  :)

Vierailija
22/34 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä vihaan ihmisiä jotka kehtaavat poistua kotoaan tekemään asioita. pysyisivät kotona lukkojen takana saatana!!11!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä laita sitä kapulaa omien tavaroitteni jälkeen. Se on homojen hommaa. Seuraava saa itse laittaa sen kapulan. Ei se niin iso vaiva ole. Samoin en laita kapulaa omieni ja edellisen asiakkaan tavaroiden väliin. Se on sen edellisen asia laittaa kapula omien tavaroidensa jälkeen.

Joskus olen tehnyt niin, että kun seuraava asiakas ei ole laittanut kapulaa minun tavaroitteni jälkeen ja hänen tavaransa ovat yhdessä minun tavaroitteni kanssa, anna pari tavaraa tulla itselleni ja ostan ja maksan ne. Varmaan vituttaa seuraavaa asiakasta, kun ostan hänen tavaroitaan. Esim. Vissyä, limsaa, leivän päällysteitä yms.

Vierailija
24/34 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä Kaurismäen elokuvassa oli repliikki: "Valintamyymälä on armoton kone". Taitaapi näin olla.

Vierailija
25/34 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikakassat ovat loistava ratkaisu! Toisekseen niihin saa mukavasti laitettua pikkukolikot painamasta. Tavalliselle kassalle en juuri kolikoita edes tarjoile.

Vierailija
26/34 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin teillä kaikilla stressaajilla on niin hirveä kiire?

Vierailija
27/34 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan eniten näitä kärryjensä kanssa tökkiviä, ylikiireisiä ihmisiä. Jos joku tökkii minua kärryillään, hidastan ja teen toimet kassahihnalla kuin hidastetussa elokuvassa. Jään kassalle jaarittamaan jostain edellisen vuoden tarjouksesta sekä pyydän esimiehen paikalle. Yleensä jono siirtyy muualle.😂😂

Vierailija
28/34 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sattui juuri eilenillalla s-marketissa, että hipsteripari jumitti siihen ensimmäiselle eli mun sektorille, kun kassan jälkeen on se laari jossa kaksi jakajaa keskellä eli kolme sektoria. Takaa humalainen tönäisi, kädestäni lensi euro ja kun ostokset nopeasti pakattuani nostin sen maasta, sain haavan sormeen. Sormi on vieläkin kipeä ja tykyttää. Haavat tulee aina yllättäen. Niin hipsteriparin nainen ei alkanu pakkaamaan heidän ostoksiaan heti, vaan alkoi esittää miehelleen luonnonlasta."otan purukumin tästä paketista, mutta en halua repiä pakkausta" ym sössötystä. Miten kukaan yrittää tehdä mieheen vaikutusta esittämällä vajakkia? Ja tientukkona? Vähän saisi olla tilannetajua. Pysykää omalla sektorilla.

Vierailija
29/34 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan aina maksukortin laitteeseen heti kun eka ostos on menny läpi ja sit pakkailen, jos mun tavarat tulee siihen lähimpään reunaan mikä lie. Muuten annan mennä. Käyn s-kaupoissa ja mulla on pankkikortissa se s-kortti samassa, niin ei tarvi erikseen sitä höylätä. Sen kun laittaa kortin heti laitteeseen ja odottelee, et ostokset menee kassan läpi. 

Vierailija
30/34 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi kerran niin, että kun pikakassalla maksoin ja aloin lappaa kamoja kassiin, siihen änkesi saman tien seuraava tyyppi ja alkoi vedellä tavaroitansa maksuun. Ajattelin, että mitvit, meikä tässä vasta änkeää leipäpussia ja maitotölkkiä ja mitä siinä nyt oli muovikassiin ja toinen on melkein sylissä. En sitten vittuuttanikaan pitänyt mitään kiirettä enkä siirtynyt edestä pois, ennen kuin olin valmis, vaikka normaalisti pyrin olemaan mahdollisimman ripeä.

Toisten mukulat laarin päässä eivät minua haittaa, jos omia tavaroitaan sieltä hamuavat. Itse kyllä kiellän aina omaa mukulaani nousemasta päätylaudan päälle. Se kyllä ärsyttää, jos vieras mukula vahtaa minun tavaroitani ja alkaa kommentoida tai kysyä niistä jotain. Mitä vtua se sille kuuluu, mitä minä ostan ja miksi. Jos lapseni sattuu tekemään mieli karkkia keskiviikkona ja hän sen tikkarinsa saa, niin ei pitäisi kuulua millekään vieraalle pennulle ollenkaan.

Vierailija
31/34 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän suurin osa pakkaile valmiiksi nimenomaan jonoa lyhentääkseen, eikä toistapäin. Ehkä APn kantapaikassa toisin.

Vierailija
32/34 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ihmisillä ongelmat :)

Nykyisin kauppojen aukioloajat on sellaiset, että sinne pääsee varmasti jokainen hyvin hiljaiseen aikaan ostoksille. Jos siis on niiiiin hirvee kiire, että muiden pakkaustavat nostaa verenpainetta.

Vierailija
33/34 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin teillä kaikilla stressaajilla on niin hirveä kiire?

Ostoskassissani lukee:Hautaanko on kiire? kun ottaa päähän kun ei saa rauhassa tehdä ostoksia

Vierailija
34/34 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi