Helsingin paras kirpputori myyjälle?
Kokemuksia? Missä menee tavara, missä käy ihmisiä? Missä ei varastella?
Kommentit (37)
Itse olen tykännyt tosi paljon Punavuoren Patinasta (Sepänkadulla, Punavuoressa). Siisti, kivaa tavaraa - puhumattakaan itseleivotuista pullista söpössä kahvilaosuudessa. Vaarallinen paikka kukkarolle, jos sattuu tykkäämään antiikista, sillä samassa paikassa on vintagepuoli ja itsepalvelukirppis. Hintataso on mielestäni hyvä. Olen ollut asiakkaana ja kerran myyjännäkin.
Suutarilaan on avautumassa joku uus. Varasin just paikan, ei ollut ainakaan vielä jonoa - jos siis haluaa nopeasti jonnekin, niin tossa voi olla yks. Vaikea tietty sanoa millanen paikasta tulee ja miten tavara menee mutta ajattelin koettaa.
Vierailija kirjoitti:
Viirin kirppis klaukkalassa
Milloin Klaukkala liitettiin Helsinkiin?
Uusi kirppis avattu jätkäsaareen.
Ainakin oli siististi tavarat hyllyissä
Suezinkadulla ”siisti kirppis”
Kirpputori Kahdeksas Aisti, Siilitie 6:ssä on siisti ja tavarat liiku hyvin. Myynnissä myös retro huonekaluja sekä antiikkia. Todella miellyttävä ja mukava paikka. Olen hyvin tyytyväinen myyntiini.
Hyvät kirpputori-myyjät, jotka ihmettelette miksi jotkut varastavat kirpputoreilta. En itse kuulu kyseiseen varkaiden joukkoon, mutta en yhtään ihmettele, että joku naurettavan ylihinnoiteltuja tavaroitanne sieltä kät varastamassa, kun helpompaahan se on pienestä kirpputorista varastaa kuin kaupasta, jossa on vartijat ja muut. Jos ostat 30e euron paidan, käytät sitä 5 vuotta ja viet sen kirpputorille hintaan 25e, on ihan hyvä että se varkaille kelpaa kun ei se muutenkaan olisi mennyt kaupaksi. Lueskelkaapas ihmiset kirpputori-kulttuurista ja sen historiasta vaikkapa netistä niin huomaatte ettei kirppikset ole mitään Huutokauppa Keisarin huutokauppoja, joissa roskasta saa hyvän hinnan.
Opetelkaa hinnoittelemaan myytävänne niin ettei kukaan niitä ehdi varastaa, kun maksavat asiakkaat ovat jo ostaneet kaiken. Ugh!
Mikset myisi nettikirpparilla: https://vahankaytetty.fi/?ref=V1hDdWhaalVKQ3M9
Näppärää eikä varasteta!
Kahdeksas aisti Siilitien metroaseman lähellä, siisti hyvä kirppis ja tavara liikkuu.
Tsekatkaa ensin onko tavaranne kulkeutuneet vaan toisten pöytiin. Ei välttis aina pöllitty.
27.7.-19 Lauantaina tulossa myyntiin Hietsun kirppikselle tosi paljon poikien vaatetta, kenkiä ym. Ihan vauvasta 176cm saakka. Lisäksi naisten kenkiä ja vaatteita koosta 42-52 ja jonkin verran sisustustavaraa suursiivouksen seurauksena 🙂 tervetuloa tekemään löytöjä.
Kiinnostaisi kuulla kokemuksia Siilitien kahdeksas aisti-kirpparista, Metkasta ja Fleasta!!
Samoin kiinnostaisi kokemukset Metkasta ja Kahdeksas aisti-kirppiksestä :)
Metka on mennyt omistajanvaihdoksen jälkeen alaspäin. On sotkuinen. Myyntipöydästä katosi iso määrä hyvää myyntitavaraa, ei löytynyt muista pöydistä, etsittiin kyllä. Todella olimme laittaneet hinnat matalalle, parilla eurolla erittäin hyvää tavaraa ja vaatetta lähti sekä myyntiin että varkaiden matkaan. Pöytä piti käydä joka päivä siivoamassa, vaatteet pyöri lattialla ja vaihtoi paikkaa. Myyjän näkökulmasta ei hyvä paikka. Käteen jäi pöytävuokran jälkeen 17 euroa. Korostan, että halvalla piti myydä hyvää, että sai ropoakaan. Siihen päälle jokapäiväinen järjestely ja matkakulut. Ei ollut enää muutenkaan hyvä henki. Yleisilme suttuinen. Juu, ei enää toiste. Menen sellaiseen kirppariin, joka provikkaa vastaan siivoaa paikkoja ja pitää pöytiä silmällä.
Hei mitäs kirppiksiä suosittelisitte myyjälle näin vuonna 2025? Hain juuri kolmannen kerran lähes kaikki tavarani takaisin Kruununhaan Urbaanista legendasta, jäin taas häviölle ja käytännössä annoin heille pari kivaa neuletta. Samoin on käynyt kahdella aikaisemmalla käynnillä niin uskon nyt, että se ei ainakaan mun vaatteilla toimi. Mielestäni mulla hyvää peruskamaa; Samsoe, Samuji, Papu ym. Vintedissä tavara liikkuu, mutta on raskas isolle määrälle vaatetta.
Mulla sama kokemus Kruununhaan kirppiksestä, en myynyt vuosi aiemmin yhtään vaatetta!
Manskun Majakka on lopettanut. 😐