Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtaudutte, jos Tinderin kautta tapaamanne mies haluaa olla vain kaveri. Jatkatteko tuttavuutta?

Vierailija
13.01.2018 |

Mitä ajattelette tilanteesta, jossa on tavannut Tinderissä mukavan ja komean miehen, mutta tämä ilmoittaa aika nopeasti, että haluaa olla vai kaveri, ja haluaisi tapailla jatkossa kaveripohjalta. Olisitteko tekemisissä tämän jälkeen, vaikka mies olisi mielestänne oikeasti tosi kiinnostava?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se mies haluaa sitä kaveripohjaa käyttää välivaiheena ennen sitä parisuhdetta.

Vierailija
2/5 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne on siis se, että mies on sanonut, ettei ole romanttisesti kiinnostunut, mutta haluaisi olla kaveri ja tapailla jatkossakin tältä pohjalta. MItä ajattelette tällaisesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tiedät jo nyt, että et pysty kaverisuhteeseen vaan oikeasti haikailet jotakin ihan muuta kyseisestä miehestä, niin älä jatka tapailua kaveripohjalta. Onpa kiva katsoa vierestä, kun hän deittailee muita naisia ja ihastuu näihin. Lisäksi, kyllä hän sen jossakin vaiheessa huomaa, että elättelet turhia toiveita ja se pilaa joka tapauksessa "kaveruutenne".

Vierailija
4/5 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin lähinnä sitä, että mikä intressi minulla olisi jatkaa tällaista tuttavuutta, jos itse olen kiinnostunut, eikä toinen ole. Kyllähän minulla on jo kavereita muutenkin. Olisiko tällainen kaveruus mahdollista/järkevää/ ja pystyisinkö kohtaamaan esim. hänen tyttöystävänsä tulevaisuudessa? 

Vierailija
5/5 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai, jos siihen kaveruuteen ei sisälly seksiä. Kaveri auttaa renkaiden vaihdossa ja muissa jutuissa, jotka miehiltä käyvät kätevästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi