Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luin tuota karvojensheivaamis-ketjua, ja heräsi kysymys:

Vierailija
13.01.2018 |

Onko oikeasti olemassa joku nainen, joka EI ajele peräpäästä karvoja? Yäk! 😑

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. En ajele karvoja yhtään mistään.

Vierailija
2/33 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Siistin bikinirajat ja ajan kainalot silloin kun alkaa häiritä, mutta en edes joka viikko. Säärikarvoja on vähän, ne ovat ohuita ja värittömiä, joten niitä ajelen ehkä kerran kuukaudessa. Mutta peräkarvoihin en ole koskenut ja en keksi edes syytä miksi aloittaisin sitä riesaa tekemään. Miestä ei ole haitannut asia ollenkaan, seksiä on 1-3 kertaa viikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Olen joskus ajanut, ja sänki on aina kivulias pari päivää, kävely on vaikeaa. Miestäni ei karvat haittaa, pitää niitä sexynä.

Vierailija
4/33 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole olemassa. Sellaiset naiset ovat satuolentoja aivan kuten yksisarvisetkin. Naisilla ei karva hanurissa karvoja!

Vierailija
5/33 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihmisen peräreiän ympärillä kasva karvoja. Katsokaa vaikka wikipediasta kuva. 

Vierailija
6/33 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ajaa karvat koneella niin ei tule mitään kipeitä sänkejä. Mun persereikä on posliini, koska vaimon mielestä on kiihottavamman näköinen reikä kun hän panee minua sträppärillä. Myös hänen pylly on posliini kun minä panen hänen ihanaa persettä.

Vierailija
7/33 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, prostituoidut harrastaa tuota. Mutta eipä juuri muut.

Vierailija
8/33 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeasti yllättynyt ettei kukaan sheivaa kaikkia karvoja alapäästä

Vierailija
9/33 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ButtLove kirjoitti:

Kannattaa ajaa karvat koneella niin ei tule mitään kipeitä sänkejä. Mun persereikä on posliini, koska vaimon mielestä on kiihottavamman näköinen reikä kun hän panee minua sträppärillä. Myös hänen pylly on posliini kun minä panen hänen ihanaa persettä.

Hot!

Vierailija
10/33 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole kiihottavampaa kuin panna takaa naista jonka ryppyreiän ympärillä kasvava puska jossa riippuu kuivaneita sontakikkareita.

Vierailija
11/33 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä. Olen joskus ajanut, ja sänki on aina kivulias pari päivää, kävely on vaikeaa. Miestäni ei karvat haittaa, pitää niitä sexynä.

En todellakaan usko, että kukaan mies pitää naisen persekarvoja sexynä. Sorry.

Vierailija
12/33 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ButtLove kirjoitti:

Sulla on mahtava parisuhde onnea!

Vierailija
13/33 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on harmi jos nainen vain olettaa että hänen peräkarvat ovat miehestä ällöttäviä ja luulo eellä poistaa ne. Voiska hän kysyä sentään. Ei minua semmoiset haittais. Näyttää luonnollisemmalta kun karvoitus ei pisähdy häppärien alalaitaan vaan jatkuu ja leviää sinne minne silmä olettaisikin sitä näkevänsä

Vierailija
14/33 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä. En ajele karvoja yhtään mistään.

Ulvotko täysikuulle?

Vierailija
15/33 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla perse litimärkä hiestä koko ajan jos ajan perskarvat joten oon lopettanut sen. Seksiä en harrasta niin eipä niitä kukaan näe.

Vierailija
16/33 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei ole kiihottavampaa kuin panna takaa naista jonka ryppyreiän ympärillä kasvava puska jossa riippuu kuivaneita sontakikkareita.

Onko tämä sama kuin että kusi polttaa häpykarvat?

Vierailija
17/33 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla perse litimärkä hiestä koko ajan jos ajan perskarvat joten oon lopettanut sen. Seksiä en harrasta niin eipä niitä kukaan näe.

Laihduta.

Vierailija
18/33 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä me ollaan estoisia, mutta mun miehellä ei ole tapana tuijottaa mun peräreikää. Eikä mun sen 🧐

Vierailija
19/33 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehiä, jotka eivät aja perskarvojaan??? YÖÖÖK!!!

Vierailija
20/33 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä me ollaan estoisia, mutta mun miehellä ei ole tapana tuijottaa mun peräreikää. Eikä mun sen 🧐

Ette harrasta seksiä takaapäin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä