Ai että. Tämän illan pelaan videopelejä ja juon kylmää olutta.
Tämä se vasta on elämää. Muistakaahan nauttia elämästä, älkääkä liikaa suorittako.
Kommentit (16)
Mä pelaan parhaillaan Horizon Zero Dawnia ja juon punkkua
Mä pelaan long darkia ja juon long drinkiä.
Pelit ja pelaaminen on lapsosille. Minä juon mustaa teetä ja suunnittelen digitaalilogiikkakytkentöjä Logisim-ohjelmalla. Tällä hetkellä olis työn alla liikennevalojen ohjainkytkentä.
Mäki juon kaljaa, ja sit ehkä leikkaan exän hiukset ja värjään lapsen ja omat hiukset :DD Just nii!
Sama!
Mutta en juo kaljaa, pelailen ekaa dragon agea uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Mäki juon kaljaa, ja sit ehkä leikkaan exän hiukset ja värjään lapsen ja omat hiukset :DD Just nii!
Tai voihan siinä käydä niinkin että leikkaan exän, värjään lapsen ja omat hiukset.
Planetside 2 on meikäläisen peli olusen äärellä viikonloppuisin.
Onx noi niitä vi vid videopelejä?
Vierailija kirjoitti:
Pelit ja pelaaminen on lapsosille. Minä juon mustaa teetä ja suunnittelen digitaalilogiikkakytkentöjä Logisim-ohjelmalla. Tällä hetkellä olis työn alla liikennevalojen ohjainkytkentä.
Kuulostaa aika nörtiltä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta sun tikapuukaaviot ja funktioblokit. Mene muualle pätemään, nyt puhutaan peleistä ja kaljasta.
Kuulostaa ihan mukavalta.
Itsellänikin on täksi illaksi sellainen ohjelma, että kolme kaveria tulee käymään, ja juomme pari lasillista punaviiniä, ja pelaamme kimpassa joko Until Dawnia tai DMC: Devil May Cry:ta (eli sitä vuonna 2013 julkaistua peliä). Vielä emme ole päättäneet kumpi peli valitaan, todennäköisesti heittämällä kolikkoa.
Nananaanananannannaa, tänä iltana ei tupakkeja.
Mitäs peliä pelaat?