Peittävä meikkivoide?!
Suositelkaapa hyväksi todettuja peittäviä meikkivoiteita( jotka ei myöskään ole ihan kauhean hintaisia). Itellä on couperosa ja kuiva iho ja mikään meikkivoide ei tunnu olevan tarpeeks peittävä punasille poskille.
Kommentit (27)
Korkeapigmenttiset meikkivoiteet ovat enemmän tai vähemmän tyyriitä, siitä ei pääse yli eikä ympäri. Vichyn Dermablend on yksi vaihtoehto, saatavilla apteekista, mutta ainakin omaan makuun ainakin se meikkivoide on vähän turhan hankalasti levitettävä. Sitten todella hyvä, jota todella suosittelen, on Joe Blascon napit. Niitä on erilaisia erilaisille tarpeille (mm. peittävin ja kallein peittää tatuoinnitkin) eli kannattaa käyttää myyjää apuna. Noita saa Sokoksista ja itse ostan alepäiviltä niin säästää vähän. Hyvä puoli on se, että vaikka se värivoiteen sisältävä nappi on melko pieni, niin korkeapigmenttinen voide peittää jo hyvin pieninäkin määrinä annosteltuna eli itselläni yksi nappi on kestänyt melkein vuoden päivät. Itsekin kärsin kasvojen punaisuudesta, mutta Joe Blascon kanssa olen joskus onnistunut näyttämään turhankin kalpealta :D
Vierailija kirjoitti:
Clarinsin everlasting foundation, ja päälle lumenen cc puuteri. Pitkien etsintöjen ja kokeilujen tulos, näillä syntyy täydellisen peittävä ja pysyvä pohjameikki. Itselläni myös punakka ja pintakuiva iho.
Clarinsin tuote sisältää alkoholia ja hajusteita.
Mary Kayn foundationit. Sekoittuu täydellisesti ihoon, ei näytä "pakkelikerrokselta" ja on yllättävän peittävää. Itsellä kirkuvan punaiset ja ärtyneet nenänpielet olleet lähes aina. Käytän pikkuisen normaalia peitevoidetta ja päälle MK:n meikkivoide, ei kuulla läpi eikä tuki ihoa. On myös hajusteeton.
Vierailija kirjoitti:
Mary Kayn foundationit. Sekoittuu täydellisesti ihoon, ei näytä "pakkelikerrokselta" ja on yllättävän peittävää. Itsellä kirkuvan punaiset ja ärtyneet nenänpielet olleet lähes aina. Käytän pikkuisen normaalia peitevoidetta ja päälle MK:n meikkivoide, ei kuulla läpi eikä tuki ihoa. On myös hajusteeton.
Laitatko vielä tiedon tarkalleen mikä on tuotteen nimi. Ja minkätyyppinen oma ihosi on. Kiitos.
Ymmärrän niin ongelmasi. Jos koko posket on punaiset, niin ei siinä paljon peitevoide tms auta...lopputulos on vaan kamala. Itsellä on myös sama ongelma ja olen käyttänyt kohta viimeiset kymmenen vuotta max factorin miracle touchia. Kiinteä meikkivoide, joka levittyy helposti kuitenkin iholle sienellä. Kalliimmista voiteista suosikki on estee lauderin double wear light. Mun mielestä tuossa light versiossakin on jo hyvä peittävyys ja hinta edullisempi kuin lasipurkissa oleva versio. Uusin kokeilu on Lumenen blur, joka myös peittää aika hyvin, jos ei laita ihan todella ohutta kerrosta :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitatko vielä tiedon tarkalleen mikä on tuotteen nimi. Ja minkätyyppinen oma ihosi on. Kiitos.
Liquid foundation kuivalle/normaali-iholle ja Matte wear foundation seka-rasvaiselle iholle. Itse käytän jälkimmäistä.
Minulla on sekaiho, eli rasvoittuu T-alueelta ja normaali/kuivahko poskilta otsasta jne. Nenänpielen tosiaan ärtyvät ja punaiset, poskissa ei punaisuutta ole ollut. Ei myydä liikkeissä, mutta edustajan löydät varmasti vaikka paikallisessa puskaradiossa huutelemalla. Pieni meikkivoidepurkki riittää helposti myös monta kuukautta, vaikka käytän päivittäin.
Clarinsin everlasting foundation, ja päälle lumenen cc puuteri. Pitkien etsintöjen ja kokeilujen tulos, näillä syntyy täydellisen peittävä ja pysyvä pohjameikki. Itselläni myös punakka ja pintakuiva iho.