Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Muistatteko vielä koulusta, keiden lasten äidit olivat ylipainoisia?
13.01.2018 |
Muistatte, eikö niin? Miksi tehdä sama omalle lapsellenne?
Kommentit (23)
En tosiaankaan muista. Enkä edes kaikkien ammatteja saati nimiä. Ei paljoa kiinnostanut. Ylipainoisia isejähän ei ollutkaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tunnistaisin kaikki vanhemmat jos menisivät riviin. Omani oli ylipainoinen, ja on vieläkin. En oikein ymmärrä tätä keskustelua?
Alue: Aihe vapaa
En. Ei mulla ollut mitään käryä suurimman osan luokkakavereiden äideistä tai isistä, jos ne näinkin joskus niin unohdin saman tien. Mistä mä voisin yli 30 vuoden takaa muistaa jotain vieraan ihmisen painoa? Ja mitä siitä hyötyisin vaikka muistaisin?