Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatteko vielä koulusta, keiden lasten äidit olivat ylipainoisia?

Vierailija
13.01.2018 |

Muistatte, eikö niin? Miksi tehdä sama omalle lapsellenne?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On väärin lasta kohtaan, että äiti on ylipainoinen.

Vierailija
2/23 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko omasta lapsuudesta? Kyllä muistan. Mitä siitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo en todellakaan muista, en muista kuin yhden luokkatoverin äidin ja suurin osa itse luokkatovereistakin on painunut unholaan. Olen 35 v.

Vierailija
4/23 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista edes luokkakavereitani kunnolla, mitään muistikuvaa heidän äideistään ei todellakaan ole. 

Vierailija
5/23 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, muistan myös mitä kukin teki työkseen, minkä väriset hiukset oli, kuka oli alipainoinen, kuka oli alkoholisti.. Helppo muistaa kun maalla asui

Vierailija
6/23 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äiti oli se ylipainoinen. Entä sitten?

Vierailija
7/23 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mutta muistan kenen luona oli sotkuista ja haisi tupakalta.

Vierailija
8/23 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulukavereista muistaa kyllä todellakin kaiken, vanhemmat yhtä hyvin kuin ne lapset.

Vierailija
9/23 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä todellakaan muista?

Vierailija
10/23 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistan muutaman äidin, jotka oli vihaisen oloisia (ei esim tervehtineet mua), mutta ei mitään mielikuvaa heistä niin kuin ei muistakaan äideistä kaulasta alaspäin...

Vierailija
11/23 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alkaisin miettiä, niin muistaisin ne, jotka olen nähnyt. En tietoisesti lokeroinut ketään mihinkään kategoriaan. Itseäni muuten kiusattiin koulussa, koska äitini oli todella lihava. Ja hän oli siis laiha...

Vierailija
12/23 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, jännä, kyllä tuon muistaa. Samoin muistaa sen kenen isä tupakoi (kukaan äideistä ei polttanut).

Vierailija
13/23 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap.kerrotko vielä miten koulukaverisi äidin lihavuus on vaikuttanut sinun elämääsi millään lailla?

Omaan elämääni moinen ei ole vaikuttanut pätkääkään.

Se, onko kaverin äiti juoppo, epäystävällinen, välinpitämätön, väkivaltainen... noilla on jotain merkitystä. Mutta lihavuus?

Vierailija
14/23 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista ihmisten painoja, mutta minäkin muistan sen kenen luona haisi tupakalta.

Vierailija
15/23 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todella muista, sillä lapset eivät vertaile kauneusihanteita ja normeja, elleivät vanhemmat anna esimerkillään ja käytöksellään siihen syytä. Mitä isot edellä, sitä pienet perässä

Ja mun äiti ei antanut ja ei anna edelleenkään.

Muistan vain ihanat ja ystävälliset äidit, joiden hymy oli meille lapsille herkässä ja sitten muistan pari äitiä joita kohtaan tunsin sääliä ja murhetta kaverini puolesta, jotka olivat epäystävällisiä ja pahansuopaisia. Ajattelin heidän elämän olevan murheellinen.

Vierailija
16/23 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika usein se ylipaino oli useammalla samassa perheessä. Mun kaveri oli ylipainoinen, samoin hänen äitinsä ja pikkuveljensä. Kaverini joutui käymään ylimääräisissä punnituksissa terkan luona, jotenkin kävi sääliksi.

Vierailija
17/23 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä niitä äitejä muka näki? Ala-asteen luokaltani en tainnut nähdä kuin neljän luokkakaverin äidit, ja yläasteelta en yhdenkään. Käviväthän vanhemmat kevätjuhlissa, mutta en minä tiennyt kuka oli kenenkin äiti.

Vierailija
18/23 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienellä paikkakunnalla asuttiin, joten luokkakaverit perheineen tuli tutuksi. Yhden äiti keitti meille kaakaota, meidän äiti leipoi pullaa, toisen pihalle ei saanut mennä talvella (ja kaikkia muita omituisia sääntöjä), ettei lumeen tule jälkiä, yhden isä oli juoppo Ja en tykännyt käydä heillä, kun vähän pelotti jne Kenenkään painoa en kyllä muista. Sori.

Vierailija
19/23 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista.

Vierailija
20/23 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun kaverin isä oli juoppo, kotona haisi tupakka, mutta nyt vasta hoksasin, että olihan se äitikin ylipainoinen, mut en sitä oo ajatellu aiemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi