Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut naiset eivät ota ollenkaan puheeksi sitä, mitä tapailulta haluavat?

Vierailija
13.01.2018 |

Väitetään, että naiset ovat jotenkin parempia puhumaan tunteista ja tarpeista kuin miehet, mutta itse en ole tällaista vaikutusta huomannut. Juuri kukaan naisista, joiden kanssa olen käynyt treffeillä viimeisen kolmen vuoden aikana, ei ole oma-aloitteisesti avannut keskustelua siitä, mitä tapailulta hakee ja minkälainen suhde on kiikarissa.

Yhden tytön kanssa tein sen päätöksen, että en jaksa aina olla se veturi, vaan nyt katsotaan, kuinka kauan onnistuu tapailu ilman, että asiasta puhutaan yhtään. Vajaan kolmen kuukauden aktiivisen deittailun jälkeen en enää kestänyt epätietoisuutta, vaan minun oli pakko puhua omista tarpeistani. Ja tämän tyttö palkitsi närkästymällä ja loukkaantumalla siitä, etten ole etsimässä avoliittoa tai äitiä hypoteettisille lapsilleni. Olin kuulemma tuhlannut hänen aikaansa. Just.

Jos ei halua tapailla muuten kuin hyvin tietyillä ehdoilla – siinä tapauksessa, että suhde on kehittymässä kohti yhteen muuttamista ja perhe-elämää – eikö kannattaisi avata suu?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä naisia nämä olivat?

Vierailija
2/45 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naisille toitotetaan sitä ja on kokemuksia siitä että mies säikähtää tai pitää hulluna, jos ottaa puheeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä naisia nämä olivat?

24–30-vuotiaita.

Vierailija
4/45 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska naisille toitotetaan sitä ja on kokemuksia siitä että mies säikähtää tai pitää hulluna, jos ottaa puheeksi.

Mutta jos tapailee pariutuakseen ja hankkiakseen lapsia, miksi on kysymistä parempi vaihtoehto olettaa, että toisella on samat aikeet? Jos pelkää "tuhlaavaansa aikaa", eikö olisi pidemmän päälle helpompi vaikka sitten karkottaa noin epävarmat miehet aikaisessa vaiheessa pois?

Homokaverini kommentoivat kokemuksiani sanomalla, että miesten kanssa ei olisi tuollaista ongelmaa.

Vierailija
5/45 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittaillessa kumpikin on vastuussa omista tarpeistaan. Jos on liikkellä sillä asenteella, että kaikki käy ja katsotaan, mitä tästä voisi tulla, sitten ei puhumisella ole varmaan niin väliä. Mutta jos haluaa seurustella vain ns. tositarkoituksella, täytyy itse tehdä asia selväksi. Olettaminen on ihan hölmöä.

Vierailija
6/45 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deittaillessa kumpikin on vastuussa omista tarpeistaan. Jos on liikkellä sillä asenteella, että kaikki käy ja katsotaan, mitä tästä voisi tulla, sitten ei puhumisella ole varmaan niin väliä. Mutta jos haluaa seurustella vain ns. tositarkoituksella, täytyy itse tehdä asia selväksi. Olettaminen on ihan hölmöä.

Juuri näin.

Minulle kelpaa deittailu ihan vain seksin, hyvien keskustelujen ja yhteisen hauskanpidon vuoksi. En välttämättä tarvitse tuota enempää.

Vierailija
7/45 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinkku olisin niin varmaan ajanvietteeksi deittailisin. N50+

Vierailija
8/45 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla.

Vierailija
9/45 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehen PITÄÄ osata lukea ajatuksia!!!

Vierailija
10/45 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehen pitää osata lukea naisen ajatuksia. Ja jos se ei aina onnistu, niin nainen kyllä antaa "selviä" vihjeitä. Puhumista nainen ei osaa, jos sillä on jotain oikeaa asiaa.

Vierailija
11/45 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska miehen PITÄÄ osata lukea ajatuksia!!!

Selvä juttu, tätä voi tietysti haluta. Mutta mistä tiedät, osaako mies lukea ajatuksia vai ei, ellet kysy?

Vierailija
12/45 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloittaja tässä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin.

Minulle kelpaa deittailu ihan vain seksin, hyvien keskustelujen ja yhteisen hauskanpidon vuoksi. En välttämättä tarvitse tuota enempää.

Kyl kyl. Ja olet kumminkin joko koko ajan tai ainakin hetken kuluttua somessa /deittisaiteilla etsimässä uutta uhria, jonka kanssa pitää hauskaa.

Ja siinä on toisen huono protestoida, kun "ethän koskaan mitään pysyvämpää luvannutkaan".

Luuletko olevasi joku uniikki tapaus - Hah, olet yksi liero monien samanlaisten joukossa!

Vierailija
13/45 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mikset sinä heti sano, ettet etsi mitään vakavampaa, jos sen jo etukäteen tiedät? Nainen ajatteli, että olet tosissasi, jos tapaamisenne eivät keskittyneet pelkästään seksiin ja juttujen tasokin oli ihan eri tasolla kuin jossain harmittomassa sutinasuhteessa. Mistä nainen voi tietää, että et ole kiinnostunut jatkamaan ja kehittämään suhdetta, jos et itse ota sitä esille? Se, että jatkat tapailua useita kuukausia kertomatta, ettet ole vakavissasi jutun suhteen antaa ymmärtää, että sinäkin oletat suhteen jatkuvan ja vakavoituvan mitä enemmän opitte toisianne tuntemaan. Minusta sen, joka ei ole tosissaan liikenteessä, pitää informoida tästä sitä toista osapuolta. Sitten molemmat tietävät, missä mennään. Useimmat, jotka tapailevat samaa ihmistä monta kuukautta eli antavat toiselle omaa aikaansa, kertovat henkilökohtaisia asioita itsestään jne., kuitenkin toivovat siitä tulevan syvemmän suhteen. Eikö se ole aika selvää? 

Vierailija
14/45 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun on vaikea kuvitella, että kolmen kuukauden aikana ap ei muka ole saanut selville, onko kyseinen ihminen tällainen huvin ja ajan kulun vuoksi deittaileva tyyppi vai ihminen, joka etsii nimenomaan sitä kumppania ja haluaa tosissaan tutustua ap:seen. Ihanko oikeasti tuli yllärinä, että tämä nainen olikin ajatellut tapaillun johtavan johonkin vakavampaan. Sellaiset, jotka deittailevat muuten vain, saisivat ilmoittaa asiasta heti kättelyssä. Heidän nimenomaan ei pitäisi olettaa, että muutkin deittailevat ihmisiä vähän miten sattuu.

Vierailija
15/45 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, mikset sinä heti sano, ettet etsi mitään vakavampaa, jos sen jo etukäteen tiedät? Nainen ajatteli, että olet tosissasi, jos tapaamisenne eivät keskittyneet pelkästään seksiin ja juttujen tasokin oli ihan eri tasolla kuin jossain harmittomassa sutinasuhteessa. Mistä nainen voi tietää, että et ole kiinnostunut jatkamaan ja kehittämään suhdetta, jos et itse ota sitä esille? Se, että jatkat tapailua useita kuukausia kertomatta, ettet ole vakavissasi jutun suhteen antaa ymmärtää, että sinäkin oletat suhteen jatkuvan ja vakavoituvan mitä enemmän opitte toisianne tuntemaan. Minusta sen, joka ei ole tosissaan liikenteessä, pitää informoida tästä sitä toista osapuolta. Sitten molemmat tietävät, missä mennään. Useimmat, jotka tapailevat samaa ihmistä monta kuukautta eli antavat toiselle omaa aikaansa, kertovat henkilökohtaisia asioita itsestään jne., kuitenkin toivovat siitä tulevan syvemmän suhteen. Eikö se ole aika selvää? 

Tässä hyvä esimmerkki siitä, miltä olettaminen näyttää.

Kysmys kuuluukin, miksi ihmeessä kukaan toimisi noin?

Vierailija
16/45 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaiset, jotka deittailevat muuten vain, saisivat ilmoittaa asiasta heti kättelyssä. Heidän nimenomaan ei pitäisi olettaa, että muutkin deittailevat ihmisiä vähän miten sattuu.

Valitettavasti sinun täytyy ihan itse ottaa vastuu siitä, että saat suhteelta sitä, mitä olet hakemassa. Kuinka vakavissaan voi edes olla, jos ei saa suutaan auki?

Vierailija
17/45 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaiset, jotka deittailevat muuten vain, saisivat ilmoittaa asiasta heti kättelyssä. Heidän nimenomaan ei pitäisi olettaa, että muutkin deittailevat ihmisiä vähän miten sattuu.

Valitettavasti sinun täytyy ihan itse ottaa vastuu siitä, että saat suhteelta sitä, mitä olet hakemassa. Kuinka vakavissaan voi edes olla, jos ei saa suutaan auki?

Jestas. Kyllä tuollaiset asiat tulevat esille, kun normaalisti toisen kanssa keskustelee ja tähän tutustuu. Mutta jos on tuollainen "testailija" kuin ap, niin ei ihme, ettei kumpikaan ole kartalla, mitä toinen haluaa. Jos tietää, mitä suhteelta haluaa, niin sen kuin sanoo. Naisen tapauksessahan on voinut olla niin, että hän ei vielä yksinkertaisesti tiedä, mitä suhteesta tulee, mutta toivoo siitä tulevan jotakin.  Ap taas tiesi jo, ettei halua naisesta sen enempää. Hän siis olisi voinut kertoa naiselle tämän jo aiemmin, mutta päätti pimittää tiedon testailunsa takia.

Vierailija
18/45 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jestas. Kyllä tuollaiset asiat tulevat esille, kun normaalisti toisen kanssa keskustelee ja tähän tutustuu. Mutta jos on tuollainen "testailija" kuin ap, niin ei ihme, ettei kumpikaan ole kartalla, mitä toinen haluaa. Jos tietää, mitä suhteelta haluaa, niin sen kuin sanoo. Naisen tapauksessahan on voinut olla niin, että hän ei vielä yksinkertaisesti tiedä, mitä suhteesta tulee, mutta toivoo siitä tulevan jotakin.  Ap taas tiesi jo, ettei halua naisesta sen enempää. Hän siis olisi voinut kertoa naiselle tämän jo aiemmin, mutta päätti pimittää tiedon testailunsa takia.

]Miksi naisten on niin vaikea ottaa vastuuta omasta deittailustaan? Ei oteta asioita puheeksi, tehdään mielikuvituksellisia oletuksia ja sitten loukkaannutaan ja uhraudutaan, kun asiat eivät toimi?

En itse pystyisi koskaan laittamaan omaa onnellisuuttani muiden ihmisten varaan tuolla lailla.

Vierailija
19/45 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista 😀 Itse kysyn jo aika äkkiäkin, riippuu tieten miten juttu etenee, että mitä juttukaveri on etsimässä. Suosittelen 🙂 Ei tarvitse arvailla tai olettaa.

N42

Vierailija
20/45 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista 😀 Itse kysyn jo aika äkkiäkin, riippuu tieten miten juttu etenee, että mitä juttukaveri on etsimässä. Suosittelen 🙂 Ei tarvitse arvailla tai olettaa.

N42

Mulla ei ole käynyt mielessäkään että joku ei saisi kysyttyä ko. asiaa 🙄😀

-sama