Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huoh, naapurin ihana lapsiperhe

Vierailija
13.01.2018 |

äiti _karjuu_ taas itkevälle lapselle pihalla. Ihan varmaan kaikki näissä kerrostaloissa kuulee koko shown taas. Asuvat alakerrassani ja ramppaavat käytävässä yölläkin, lapset heillä joku 4 v ja alle vuoden ikäinen. Ihmettelen että eikö heillä ole mitään rutiineja kun oikeasti lapsikin monesti huutanut keskellä yötä käytävässä. Olen joskus ennenkin tehnyt tästä aloituksen ja miettinyt lasun tekemistä koska äiti tuntuu olevan aivan riekaleina. Jatkuvaa aikuisten karjumista, lapset rääkyvät ja kaikkea muuta mukavaa. Tekis mieli sujauttaa postiluukusta joku lappu mihin kirjoitettu numeroita mistä vois saada apua. Lasua en ihan viittis tehdä mutta jos itse tajuais hakea apua

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siis lapsi oikeasti usein juoksennellut pitkin käytäviä yöllä kiljuen ja leikkien yms, eli ei mitään kunnon kuria tai rutiineja löydy... 

Vierailija
2/11 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasu on ainoa toimiva keino tuossa tapauksessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee se lasu. Saatat pelastaa lapset.

Vierailija
4/11 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lasun tekee niin saavatko tietää ketä sen teki?

Vierailija
5/11 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina löytyy vasikka.... Yksi kaveri aikoinaan teki lasun.. Sai puukosta sen takia. aina joku vasikoi ilmoittajan

Vierailija
6/11 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasua en kyllä itse lähtisi tekemään tuon perusteella, laita ennemmin postiluukusta se lappu jossa puhelinnumeroita joista voi saada apua.

Vierailija
7/11 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos auttaisit perhettä esimerkiksi tarjoamalla hoitoapua?

Vierailija
8/11 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina löytyy vasikka.... Yksi kaveri aikoinaan teki lasun.. Sai puukosta sen takia. aina joku vasikoi ilmoittajan

no mukava kuulla.

Vierailija
9/11 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lasun voit tehdä nimettömänä .

Eikä lasu tarkoita sitä, että lapset viedään perheeltä pois, sitä kautta on helpompaa saada apua. Esim. tukiperhe, perheneuvolapalveluja jne.

Päiväkodissa teemme näitä ilmoituksia useimmiten yhdessä perheen kanssa.

Vierailija
10/11 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos auttaisit perhettä esimerkiksi tarjoamalla hoitoapua?

en halua ja mulla on työt ja opiskelut... ei se mun velvollisuus ole toisten hankkimia lapsia tarjoutua hoitamaan?  myös ärsyttää jatkuva meteli kun lapsi käy pimpottelemassa ovikellot läpi keskellä yötä. 

Vierailija
11/11 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No lasun voit tehdä nimettömänä .

Eikä lasu tarkoita sitä, että lapset viedään perheeltä pois, sitä kautta on helpompaa saada apua. Esim. tukiperhe, perheneuvolapalveluja jne.

Päiväkodissa teemme näitä ilmoituksia useimmiten yhdessä perheen kanssa.

niin sitä itse meinasinkin kanssa että ois kiva jos saisivat nimenomaan tukea arkeen eikä tosiaan sitä että morjes nyt tiivi ja taavi lähtevät sossutädin matkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi