Mihin perustuu Niinistön väitetty 70% kannatus?
Minä en todellakaan usko tuollaisiin kannatuslukuihin. Voi onko meillä niin pöljä kansa, ettemme osaa/halua vaatia muutosta?
Kommentit (32)
Mä ainaski äänestän Salee, koska Jenni on nii IHQU ja Lennu on maailman söpöin koira.
Tällä pyritään nyt selvästi sellaiseen "no eihän mun kannata äänestää ku Niinistö voittaa kuiteskii"-vaikutukseen. Ei anneta niille sitä, käykää äänestämässä!
Vierailija kirjoitti:
Tällä pyritään nyt selvästi sellaiseen "no eihän mun kannata äänestää ku Niinistö voittaa kuiteskii"-vaikutukseen. Ei anneta niille sitä, käykää äänestämässä!
Saulii mäkin äänestäisin, mutta en todrllakaan jaksa vaivautua äänestyspaikalle, koska se voittaa kuitenkin ylivoimaisesti. Ei mun äänellä oo merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Mittaukseen, toisin kuin erään olen jo toisena - hokema
"mittaukseen", jonka on tehnyt Kokoomuksen Eero Lehden gallup-firma
Katsopas vaan, kun tähän ketjuun yrittää kirjoittaa totuuden, sitä ei näykään, Eräs tietty rikollinen maahan se on joka haluaa Niinistön pressaksi. Sieltä maasta on tänne juuri tilattu sellainen voimala, josta ei joskus myöskään ole tänne saanut kirjoittaa. Se voimala takaa meille tuon maan käskyjen alla toimimisen hamaan tulevaisuuteen. Kiitos siitä kuuluu Saulille ja Ollille. Jos voimalaa ei olisi tilattu, olisi rajan takaa tulvinut epätoivottua porukkaa vaikka miljoonittain, jonkun verranhan niitä jo tulikin ja en puhu yllättäen Ruotsista.
Juu mittaukseen! Varmaan samaan kuin Hanhikiven ydinvoimalan kannatus...lähes kaikki vihaavat ko. hanketta, mutta yllättäen kannatus on tadaaaaaaaa 70%! Nämä gallupfirmat oikein mainostavat, että heidän kauttaan tilaaja saa juuri "oikean" tuloksen. Ja näihin suuri pösilölauma uskoo. Ja koska keskivertoihminen on täysi idiootti, hän äänestää sitä, joka on suosituin, koska on niin kivaa olla voittajan puolella.
Gallupeilla pystytään tehokkaasti ohjaamaan äänestyskäyttäytymistä.
Vierailija kirjoitti:
Mä ainaski äänestän Salee, koska Jenni on nii IHQU ja Lennu on maailman söpöin koira.
Ja niiden vauva vasta ihQ onkin. Se on oikeastaan tuplaihQ kun sillä on kaksi ihQua vanhempaa.
Minä menen äänestämään Huhtasaarta jo ennakkoon ettei varmasti unohdu.
Suomalaiset on niin lampaita, että pitää olla kuten muutkin joten äänestetään sitä mitä media hehkuttaa voittajaksi. Yhtä helppoo kuin sian potkiminen käytävää pitkin teuraaksi.
Se on sitä kun surkeiden joukosta pitää valita vähiten surkein. Sauli on ainoa järkevä näistä vaihtoehdoista.
Ssshhh... Älä paljasta suunnitelmaa muille.