Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin perustuu Niinistön väitetty 70% kannatus?

Vierailija
13.01.2018 |

Minä en todellakaan usko tuollaisiin kannatuslukuihin. Voi onko meillä niin pöljä kansa, ettemme osaa/halua vaatia muutosta?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne perustuu eliitin samaan älyttömään valtaan.

Ei vaan kansalaisille pyritään vakuuttamaan että asia on niin, että Niinistö on ylivoimainen voittaja - luulevat olevansa viisaita, mutta hehän ovat tyhmiä.

Koska jos Niinistön kannattajatkin luulevat niin, he jättävät laiskuuttaan äänestämättä, koska luulevat Niinistön voittoa niin varmana. Ja sitten voittaakin joku muu - toivottavasti Väyrynen tai Huhtasaari.

Ssshhh... Älä paljasta suunnitelmaa muille.

Vierailija
22/32 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainaski äänestän Salee, koska Jenni on nii IHQU ja Lennu on maailman söpöin koira.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä pyritään nyt selvästi sellaiseen "no eihän mun kannata äänestää ku Niinistö voittaa kuiteskii"-vaikutukseen. Ei anneta niille sitä, käykää äänestämässä!

Vierailija
24/32 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä pyritään nyt selvästi sellaiseen "no eihän mun kannata äänestää ku Niinistö voittaa kuiteskii"-vaikutukseen. Ei anneta niille sitä, käykää äänestämässä!

Saulii mäkin äänestäisin, mutta en todrllakaan jaksa vaivautua äänestyspaikalle, koska se voittaa kuitenkin ylivoimaisesti. Ei mun äänellä oo merkitystä.

Vierailija
25/32 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mittaukseen, toisin kuin erään olen jo toisena - hokema

"mittaukseen", jonka on tehnyt Kokoomuksen Eero Lehden gallup-firma

Vierailija
26/32 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsopas vaan, kun tähän ketjuun yrittää kirjoittaa totuuden, sitä ei näykään, Eräs tietty rikollinen maahan se on joka haluaa Niinistön pressaksi. Sieltä maasta on tänne juuri tilattu sellainen voimala, josta ei joskus myöskään ole tänne saanut kirjoittaa. Se voimala takaa meille tuon maan käskyjen alla toimimisen hamaan tulevaisuuteen. Kiitos siitä kuuluu Saulille ja Ollille. Jos voimalaa ei olisi tilattu, olisi rajan takaa tulvinut epätoivottua porukkaa vaikka miljoonittain, jonkun verranhan niitä jo tulikin ja en puhu yllättäen Ruotsista. 

Vierailija
27/32 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu mittaukseen! Varmaan samaan kuin Hanhikiven ydinvoimalan kannatus...lähes kaikki vihaavat ko. hanketta, mutta yllättäen kannatus on tadaaaaaaaa 70%! Nämä gallupfirmat oikein mainostavat, että heidän kauttaan tilaaja saa juuri "oikean" tuloksen. Ja näihin suuri pösilölauma uskoo. Ja koska keskivertoihminen on täysi idiootti, hän äänestää sitä, joka on suosituin, koska on niin kivaa olla voittajan puolella. 

Vierailija
28/32 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gallupeilla pystytään tehokkaasti ohjaamaan äänestyskäyttäytymistä.

Vierailija
29/32 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ainaski äänestän Salee, koska Jenni on nii IHQU ja Lennu on maailman söpöin koira.

Ja niiden vauva vasta ihQ onkin. Se on oikeastaan tuplaihQ kun sillä on kaksi ihQua vanhempaa.

Vierailija
30/32 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menen äänestämään Huhtasaarta jo ennakkoon ettei varmasti unohdu.

Vierailija
31/32 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset on niin lampaita, että pitää olla kuten muutkin joten äänestetään sitä mitä media hehkuttaa voittajaksi. Yhtä helppoo kuin sian potkiminen käytävää pitkin teuraaksi.

Vierailija
32/32 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitä kun surkeiden joukosta pitää valita vähiten surkein. Sauli on ainoa järkevä näistä vaihtoehdoista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä