Olen syntynyt v.-92 ja tuntuu, että melkein kaikki samana vuonna syntyneet naiset olisivat nykyään jo kunnon kuohkeita milffejä
Kun taas itse olen vielä ihan poikanen, enkä ole oikeastaan muuttunut mihinkään suuntaan verrattuna 5-6 vuoden takaiseen. On jotenkin hassua ajatella, että senikäiset naiset ovat periaatteessa ihan omia ikätovereita, joiden kanssa olen aikoinaan ollut yhtä aikaa lapsi, ollut samaan aikaan päiväkodissa ja peruskoulussa jne. Nykyään he tuntuvat alitajuisesti noin vuosikymmenen vanhemmilta, en tosin oikein tiedä, että miksi.
Toki moni senikäinen on ihan konkreettisestikin äiti, mutta hyvin äitimäisen oloisilta vaikuttaa tuon vuosikerran naisista suurin osa. Jotenkin pidän vaan samana vuonna syntyneitä naisia jonakin äitihahmoina pikemmin kuin vertaisinani ikähahmoina. Onko muita miehiä, joista tuntuu samalta?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha, tästä tuli mieleen kuinka oikeesti jotkut esim. 26-30v. miehet luulevat näyttävänsä todella nuorilta ja olevansa muutenkin ihan vauveleita minuun verrattuna (itse siis 33v.) ja tulevat iskemään minua tyyliin "kiinnostaisko tällainen nuorempi mies?". :D Jos mä haluaisin kokemuksen nuoremmasta, niin tähtäisin kyl mieluummin niihin 18-23v. poikiin, enkä niihin joita käytännössä pidän omaan ikäluokkaan kuuluvina. Miehet on ihan pihalla. :D
Kyllä yksikin v.-87 syntynyt nainen tässä hiljattain luuli mua 22-vuotiaaksi ja tarjosi juoman äidillisesti baarissa. Että kyllä ne 3-kymppiset naiset suhtautuu pikemminkin äidillisesti kuin että olisin heidän kanssaan käytännössä samaa ikäluokkaa.
AP
Ja siitähän sinä mammampoika tykkäsit! :D Toisista miehistä nyt vaan tulee enemmän sellainen rassukkafiilis, että niitä pitää suojella ja hoivata. Toiset miehet taas - sellaiset testosteronia pursuavat nuorukaiset, herättävät halut enemmänkin sellaiseen alkukantaiseen eläimelliseen toimintaan. ;)
Tottakai mä herätän suojelu-ja hoivaviettiä kolmekymppisissä naisissa, koska olen itse ihan poju heidän rinnallaan. Ei siihen mikään testosteronin määrä vaikuta mitenkään. Useampikin senikäinen nainen on sanonut minua lisäksi söpöksi.
AP
Et ole mikään poju enää, ainakaan ikäsi puolesta, olet vain henkisesti jämähtänyt poju-tasolle. Jotkut miehet ovat jo todella miehekkäitä sinun iässäsi ja ihan potentiaalisia seurustelukumppaneita esim. minun ikäisilleni (33v.) naisille. Ja ennen kuin alat urputtaa, ettei miehet pidä itseään vanhemmista naisista, niin esimerkiksi oma poikaystäväni on 4,5 vuotta minua nuorempi.
Pukeutumisestako kuvittelet tämän miehekkyyden näkeväsi?
Itseänihän lähinä huvittaa parikymppiset insinööriopiskelijat, jotka pukeutuvat kuin keski-ikäiset ja "esittvät" aikuista.
Se seksuaalinen epävarmuus ei niillä vaatteilla, lihaksilla tai kyrvän koolla poistu.
Tarkoitin miehekkyydellä käytöstä, lähinnä sitä että mies on vastuullisesti, huomioonottavasti ja maskuliinisesti käyttäytyvä, eikä kuvittele olevansa enää mikään poju. Yleensä miehekkäät miehet ovat ylpeitä miehekkyydestään, eivätkä poikamaisuudesta. :D Miehet tietävät varsin hyvin, että naiset pitävät miehekkäistä miehistä.
Ok, kommentista päätellen olet kateellinen insinööriopiskelijoille ja kärsit seksuaalisesta epävarmuudesta. Kyrvän koollakaan ei ole mitään tekemistä miehekkyyden kanssa... mitä vit... :D
Niille pullantuoksuisille naisille on enemmän vientiä kuin niille jotka näyttävät seksikkäiltä.
Harmi ap kannalta, koska naiset pitävät miehiä haluttavina ja pojut no ne on vain pojuja.
"Miehet vanhenee kuin viini, naiset kuin maito." Huvittavaa, kuinka monille miehille iskee tuollaiset defenssit päälle siinä vaiheessa, kun aletaan lähestyä kolmeakymppiä. Ei, miehet eivät vanhene kuin viini, kukaan ei vanhene. Sekä naiset että miehet ovat ns. parhaimmillaan siinä 25 vuoden tienoilla, ellei oteta huomioon suurta laihdutusoperaatiota vasta tuon iän jälkeen tms. Näin asia on myös superjulkkisten kohdalla, mutta he saavat ylläpidettyä komeaa/kaunista/nuorekasta lookia paremmin vielä kuusikymppisinäkin stailaajien, kampaajien, meikkaajien, personal trainereiden ja kauneusleikkausten avulla.
Naiset ihannoivat miehessä elinvoimaa, tuuheaa tukkaa, solakkaa vartaloa, hyvää ihoa eli lähestulkoon samoja asioita kuin miehet naisissa. Hiusten harventuminen, vyötärölihavuus ja ihon rypistyminen on useiden miesten kohtalo siinä yli kolmekymppisinä, viimeistään 40-50 ikävuoden aikana. Olit melko varmasti paremman näköinen 20-30-vuotiaana kuin 30-40-vuotiaana ja olet nyt paremman näköinen kuin olet kymmenen vuoden päästä, koita hyväksyä asia.
Jopa jotkut "miehet ovat heikoilla deittimaailmassa, naiset ovat pilanneet maailman!!!1" -öyhöttäjätkin ovat ikääntymisasian oikean laidan tajunneet, kuten tästä videosta huomaatte kohdasta 15:40 eteenpäin:
Kuten videon tyyppikin sanoo tuo "mies paranee vanhetessaan" on vain puolustusmekanismi miehille, jotka ovat heikoilla deittimaailmassa nuorena. Kuitenkin ihan biologinen fakta on, että vanhenemme ja samalla ulkonäkö rapistuu.
Anteeks nyt vaan näille miehille, jotka kokee olevansa edelleen yhtä hyvännäkäsiä kun nuorena, ette todellakaan ole! Suurinosa 16-20 vuotiaista näyttää vielä ihan pikkupojilta. 21-24 vuotiaat näyttää usein nuorilta miehiltä (tässä iässä suurinosa miehistä on omaan makuuni parhaimmillaan) 25-> alkaa miehetkin jo näyttää aikuisilta ja siinä vaiheessa kannattaa miettiä korostaako tyylillään sitä miehekkyyttään, vai yrittääkö edelleen olla nuori poika (joka todellisuudessa näyttää ikäistään vanhemmalta, joka yrittää esittää nuorempaa).
Vierailija kirjoitti:
"Miehet vanhenee kuin viini, naiset kuin maito." Huvittavaa, kuinka monille miehille iskee tuollaiset defenssit päälle siinä vaiheessa, kun aletaan lähestyä kolmeakymppiä. Ei, miehet eivät vanhene kuin viini, kukaan ei vanhene. Sekä naiset että miehet ovat ns. parhaimmillaan siinä 25 vuoden tienoilla, ellei oteta huomioon suurta laihdutusoperaatiota vasta tuon iän jälkeen tms. Näin asia on myös superjulkkisten kohdalla, mutta he saavat ylläpidettyä komeaa/kaunista/nuorekasta lookia paremmin vielä kuusikymppisinäkin stailaajien, kampaajien, meikkaajien, personal trainereiden ja kauneusleikkausten avulla.
Naiset ihannoivat miehessä elinvoimaa, tuuheaa tukkaa, solakkaa vartaloa, hyvää ihoa eli lähestulkoon samoja asioita kuin miehet naisissa. Hiusten harventuminen, vyötärölihavuus ja ihon rypistyminen on useiden miesten kohtalo siinä yli kolmekymppisinä, viimeistään 40-50 ikävuoden aikana. Olit melko varmasti paremman näköinen 20-30-vuotiaana kuin 30-40-vuotiaana ja olet nyt paremman näköinen kuin olet kymmenen vuoden päästä, koita hyväksyä asia.
Jopa jotkut "miehet ovat heikoilla deittimaailmassa, naiset ovat pilanneet maailman!!!1" -öyhöttäjätkin ovat ikääntymisasian oikean laidan tajunneet, kuten tästä videosta huomaatte kohdasta 15:40 eteenpäin:
Kuten videon tyyppikin sanoo tuo "mies paranee vanhetessaan" on vain puolustusmekanismi miehille, jotka ovat heikoilla deittimaailmassa nuorena. Kuitenkin ihan biologinen fakta on, että vanhenemme ja samalla ulkonäkö rapistuu.
Näin juuri. Yllättävän hyvä video muuten, vaikka noi red pill -höpötykset yleensä aiheuttaa minussa vain myötähäpeää ja naurunpyrähdyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Pakko muuten vielä lisätä omaan kirjoitukseeni, että monet ovat todella sokeita omalla vanhenemiselleen - etenkin miehet jostain syystä. Siksi näkee usein miehiä, jotka käyttävät vieläkin samanlaisia vaatteita kuin 20-vuotiaana, käyttäytyvät samalla tavoin kuin olisivat juuri teini-iän ylittäneitä ja hakeutuvat juuri ja juuri täysi-ikäisten naisten seuraan (esim. baarissa) tajuamatta että nämä nuoret naiset yrittävät kiusaantuneina viestittää, että taidat olla liian vanha meidän seuraan. Sitten nämä samaiset ihmiset ihmettelevät, että miten se samalla luokalla ollut Jaana tai Jari on nyt 32-vuotiaana niin pulskistunut tai rypistynyt, en minä vain ole! Todellisuudessa tämä ihmettelijäkin on vanhentunut, mutta yrittää vain epätoivoisesti peittää sen "nuorekkaiden" vaatteiden ja nuoren seuran avulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha, tästä tuli mieleen kuinka oikeesti jotkut esim. 26-30v. miehet luulevat näyttävänsä todella nuorilta ja olevansa muutenkin ihan vauveleita minuun verrattuna (itse siis 33v.) ja tulevat iskemään minua tyyliin "kiinnostaisko tällainen nuorempi mies?". :D Jos mä haluaisin kokemuksen nuoremmasta, niin tähtäisin kyl mieluummin niihin 18-23v. poikiin, enkä niihin joita käytännössä pidän omaan ikäluokkaan kuuluvina. Miehet on ihan pihalla. :D
Kyllä yksikin v.-87 syntynyt nainen tässä hiljattain luuli mua 22-vuotiaaksi ja tarjosi juoman äidillisesti baarissa. Että kyllä ne 3-kymppiset naiset suhtautuu pikemminkin äidillisesti kuin että olisin heidän kanssaan käytännössä samaa ikäluokkaa.
AP
Miten juoman tarjoaminen äidillisesti eroaa siitä, että tarjoaa juoman koska on muutoin kuin äidillisesti kiinnostunut toisesta?
Vierailija kirjoitti:
Pitäähän sitä muidenkin itsetunto musertaa kun omakin on heikko. Ihmiset ovat parhaimmillaan 120-vuotiaina!
Olet ap ihan lapsi vielä henkisesti. Olet ikätasoisia lapsellisempi. kasvata itsestäsi mies.
Suuhuni*