Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen syntynyt v.-92 ja tuntuu, että melkein kaikki samana vuonna syntyneet naiset olisivat nykyään jo kunnon kuohkeita milffejä

Vierailija
13.01.2018 |

Kun taas itse olen vielä ihan poikanen, enkä ole oikeastaan muuttunut mihinkään suuntaan verrattuna 5-6 vuoden takaiseen. On jotenkin hassua ajatella, että senikäiset naiset ovat periaatteessa ihan omia ikätovereita, joiden kanssa olen aikoinaan ollut yhtä aikaa lapsi, ollut samaan aikaan päiväkodissa ja peruskoulussa jne. Nykyään he tuntuvat alitajuisesti noin vuosikymmenen vanhemmilta, en tosin oikein tiedä, että miksi.

Toki moni senikäinen on ihan konkreettisestikin äiti, mutta hyvin äitimäisen oloisilta vaikuttaa tuon vuosikerran naisista suurin osa. Jotenkin pidän vaan samana vuonna syntyneitä naisia jonakin äitihahmoina pikemmin kuin vertaisinani ikähahmoina. Onko muita miehiä, joista tuntuu samalta?

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko useinkin ylpeä jälkeenjääneisyydestäsi?

Vierailija
22/51 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä itse katselet? Parikymppiselle 26 v on vanhus.

Noo, alaikäraja on varmaan se 16v. Varmaan joku 18-22v on se, mikä eniten kiinnostaa. 

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää? Käännäpä tilanne toisinpäin. Ei todellakaan ole säälittävää, koska tuossa iässä ei enää ikäerolla ole juurikaan väliä suuntaan tai toiseen. Omista asenteistasi kaikki on kiinni.

Vierailija
24/51 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noo, alaikäraja on varmaan se 16v. Varmaan joku 18-22v on se, mikä eniten kiinnostaa. 

AP

Eikö ole säälittävää jos kolmekymppinen on juuri ja juuri täysi-ikäisen kanssa vai?

Vierailija
25/51 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tiedä onko se kovin miehekäs juttu, että ikäisesi mies näyttää pikkupojalta?

Vierailija
26/51 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittävää? Käännäpä tilanne toisinpäin. Ei todellakaan ole säälittävää, koska tuossa iässä ei enää ikäerolla ole juurikaan väliä suuntaan tai toiseen. Omista asenteistasi kaikki on kiinni.

No itse en kelpuuttaisi 33-vuotiasta naista seurustelukumppaniksi. Toki jokainen muu saa toimia puolestani miten parhaaksi näkee. 

AP

Vierailija
27/51 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Eikö ole säälittävää jos kolmekymppinen on juuri ja juuri täysi-ikäisen kanssa vai?

Ei tietenkään ole, päinvastoin.

AP

Vierailija
28/51 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on alkanut kolmenkympin kriisi, kun 30 on jo paljon lähempänä kuin 20! :D Miehillä se oireilee just noin. Älä huoli, se menee ohi. Mutta neljänkympin kriisi on paljon pahempi - ja se tulee nopeammin, kuin arvaatkaan.

Vierailija
29/51 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on alkanut kolmenkympin kriisi, kun 30 on jo paljon lähempänä kuin 20! :D Miehillä se oireilee just noin. Älä huoli, se menee ohi. Mutta neljänkympin kriisi on paljon pahempi - ja se tulee nopeammin, kuin arvaatkaan.

Ei mulla ole kolmenkympin kriisiä, koin parikymppiseksi tulemisen kylläkin erittäin raskaasti muutama vuosi sitten. Sitäpaitsi mä olen vasta alle pari kuukautta sitten täyttänyt 25, joten en ole vielä edes 26-vuotias.

AP

Vierailija
30/51 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä nyt tiedä... :D

Olen itse -92 syntynyt mies. Minulla on pari vuotta nuoremman vaimoni kanssa yksi pieni lapsi, toinen toiveissa heti kun luonto sallii. Ollaan kaveripiirissä ekat lapsia saaneet ja kukaan muu pariskunta ei ole edes naimisissa, pari pariskuntaa on kihloissa ja suunnittelee häitä parin vuoden päähän. Itsestä tuntuu paljon aikuisemmalta verrattuna suurimpaan osaan samanikäisiä. Ollaan akateemisia, ehkä amispiireissä lisäännytään aiemmin.

Vierailija
31/51 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ensi vuonna olet 27.

Vierailija
32/51 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂😂😂😂 voi kiltin kellit.

Vierailija
33/51 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useat nuoret miehet ovat sinun iässäsi jo lakimiehiä, arkkitehtejä, pappeja ja opettajia. Monilla on virka, perhe ja asuntolaina. Tuskin he kokevat itseään pojuiksi. Ehkäpä kyse ei ole iästä vaan elämäntilanteesta? Et ole enää nuori mutta elät, kuin olisit?

Vierailija
34/51 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Olet nuorista naisista kiinnostunut mutta vietät viikonloppua mammojen kanssa Vauva-lehden palstalla :-DDD

Vierailija
35/51 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä joku elämäntapatyötön kuvittelee tilanteensa olevan nuoruutta, eikä laiskuutta ja typeryyttä. Vuoden nuorempana varakkaana miehenä, vaimo vierellä, en voi pitää sua muuna kuin mikkihiirenä.

Vierailija
36/51 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan kuvitella, että vielä 30 vuotiaana tutkinto on kesken, himoitset fukseja ja kierrät baareja. Yksi vanha opiskelukaveri on edelleen koulun kirjoilla, ja tekee tätä. En tosin tiedä onko enää syksystä lähtien siellä ollut, kun opinto-oikeus tainnut päättyä.

Vierailija
37/51 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori nyt mammat mutta mikä tarve teillä on pyöristää ihmisten ikää ylöspäin? 25-vuotiaalla on yhtä paljon matkaa vuosissa siihen että on 20 tai 30. En väitä että 25 v on mikään ”poju”, mutta 25-vuotiaat ei ole mitään kolmekymppisiä. Taitaa jotkut täällä itse kärsiä kolmenkympin kriisistä kun kokee tarpeelliseksi nähdä 25-vuotias oman ikäluokkansa edustajana. Aloitus muutenkin ihan selvä rölläys.

Vierailija
38/51 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

James Dean kuoli 24-vuotiaana, eikä todellakaan ollut ulkonäöltään mikään poju. Toista se oli ennen :)

Vierailija
39/51 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha, tästä tuli mieleen kuinka oikeesti jotkut esim. 26-30v. miehet luulevat näyttävänsä todella nuorilta ja olevansa muutenkin ihan vauveleita minuun verrattuna (itse siis 33v.) ja tulevat iskemään minua tyyliin "kiinnostaisko tällainen nuorempi mies?". :D Jos mä haluaisin kokemuksen nuoremmasta, niin tähtäisin kyl mieluummin niihin 18-23v. poikiin, enkä niihin joita käytännössä pidän omaan ikäluokkaan kuuluvina. Miehet on ihan pihalla. :D

Kyllä yksikin v.-87 syntynyt nainen tässä hiljattain luuli mua 22-vuotiaaksi ja tarjosi juoman äidillisesti baarissa. Että kyllä ne 3-kymppiset naiset suhtautuu pikemminkin äidillisesti kuin että olisin heidän kanssaan käytännössä samaa ikäluokkaa.

AP

Ja siitähän sinä mammampoika tykkäsit! :D Toisista miehistä nyt vaan tulee enemmän sellainen rassukkafiilis, että niitä pitää suojella ja hoivata. Toiset miehet taas - sellaiset testosteronia pursuavat nuorukaiset, herättävät halut enemmänkin sellaiseen alkukantaiseen eläimelliseen toimintaan. ;) 

Tottakai mä herätän suojelu-ja hoivaviettiä kolmekymppisissä naisissa, koska olen itse ihan poju heidän rinnallaan. Ei siihen mikään testosteronin määrä vaikuta mitenkään. Useampikin senikäinen nainen on sanonut minua lisäksi söpöksi.

AP

Et ole mikään poju enää, ainakaan ikäsi puolesta, olet vain henkisesti jämähtänyt poju-tasolle. Jotkut miehet ovat jo todella miehekkäitä sinun iässäsi ja ihan potentiaalisia seurustelukumppaneita esim. minun ikäisilleni (33v.) naisille. Ja ennen kuin alat urputtaa, ettei miehet pidä itseään vanhemmista naisista, niin esimerkiksi oma poikaystäväni on 4,5 vuotta minua nuorempi. 

Pukeutumisestako kuvittelet tämän miehekkyyden näkeväsi?

Itseänihän lähinä huvittaa parikymppiset insinööriopiskelijat, jotka pukeutuvat kuin keski-ikäiset ja "esittvät" aikuista.

Se seksuaalinen epävarmuus ei niillä vaatteilla, lihaksilla tai kyrvän koolla poistu.

Vierailija
40/51 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap saat mut oksentamaan suuhusi. Mikä mommydom-littleboy fetissi sulla oikein on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi