gallup! Minkä pituinen miehesi on?
ja minkä pituinen exäsi oli? omani on 197 cm, ja olen tyytyväinen. (exä 174 cm)
Kommentit (31)
Nyksä 181, eksä 169. Eksän pituus oli parempi, mutta minkäs teet kun mies jätti. :D
Voisitte vielä kertoa senkin, että kuinka tärkeää pituus oli kun miestä "valitsitte"? Oma mieheni on keskimittainen, ja vaikka hän on minulle hieman liian pitkä, asialla ei ollut niin paljon väliä, että olisin hyvää miestä sen takia hylännyt. Luulen että moni muukin on ns. pitkän miehen kanssa siksi, että sellaisia monet miehet on (Suomessa keskipituus on n. 180cm), eikä siksi että se olisi joku naiselle tärkeä fetissi.
En ole mitannut, mutta nyksä itse joskus sanoi olevansa 178 cm. Eksä oli varmaan jotain 170-172 cm.
Luulen että moni muukin on ns. pitkän miehen kanssa siksi, että sellaisia monet miehet on (Suomessa keskipituus on n. 180cm), eikä siksi että se olisi joku naiselle tärkeä fetissi.[/quote]
Mä olen samaa mieltä. Yli puolella vastaajista on keskimittainen mies eli 171- 185 cm. 29 prosentilla on tätä pitempi ja niitä kaikista pisimpiä ja lyhyempiä on kaikista vähiten.
Oma mies on sen 192 cm pitkä, enkä tosiaan pituuden takia hänen kanssaan ole. Toki pituus ja ulkonäkö on IR ne ensimmäiset seikat , jotka ihmisestä huomaa. Jos ulkonäkö miellyttää pääse toki helpommin tekemään sitä tuttavuutta, mutta kyllä loppupeleissä sitten muut tekijät ovat ne ratkaisevat. Siis luonne, älykkyys, käytös, huumorintaju ,arvot jne. Näiden täytyy natsata tai muuten kestävää suhdetta ei synny. Mun miehen yksi minua eniten viehättäviä piirteistä on se, että hän rakastui juuri minuun.
Nykyinen 174cm ja entinen joku 192cm muistaakseni. 🤔 Tämä entinen oli aivan liian pitkä minun makuuni. Olen itse 165cm. Lisäksi oli todellinen kusipää, murtautui muun muassa Facebook-tililleni etsiäkseen todisteita siitä, että olin pettänyt häntä (en ollut). Nyt on kaikin puolin parempi mies.
Itse olen 181 cm, mies 186 cm.
Ex oli 182 cm, miehen ex 175 cm.
178cm, kunnollisia exiä ei ole vaan joitakin teiniajan leikkisuhteita. Miehen pituus ei ole tärkeää minulle vaan antaisin kaikille mahdollisuuden, jos ihminen ja persoona muuten kiinnostaa. Siihe kemiaan vaikuttaa niin moni juttu kuin vain pituus. Voi olla, että lakkaisin tapailemasta niin 160cm miestä kuin 190cm miestä.
Nykyinen 169 cm, ex taisi olla n. 182 cm. Pituus ei ole mulle millään tavalla merkityksellistä parinvalinnassa.
Miksi tästä kyselystä puuttuu noin suuri määrä pituusvaihtoehtoja??
t: 45-senttisen miehen vaimo