gallup! Minkä pituinen miehesi on?
ja minkä pituinen exäsi oli? omani on 197 cm, ja olen tyytyväinen. (exä 174 cm)
Kommentit (31)
Jo edesmennyt mieheni oli 172. Minä 156. Poikamme on 186.
Aika monta kaksi senttistäkin löytyy.
Tarkkaanpa tiedätte miehenne pituuden. Itse en ole vielä yhdeltäkään naiselta pituutta kysynyt tai mitannut.
Vierailija kirjoitti:
:D
Kulti, kutistin miehet.
Vierailija kirjoitti:
Tarkkaanpa tiedätte miehenne pituuden. Itse en ole vielä yhdeltäkään naiselta pituutta kysynyt tai mitannut.
No minusta on varsin outoa, jos on ollut vuosiakin yhdessä eikä tiedä puolison pituutta.
Mies 192 cm. Ei exää. Miehen pituuden tiedän koska neuvolassa sitä kysytään. Arvioidaan lapsen tulevaa kokoa nääs.
Vierailija kirjoitti:
Nysä
185cm. Eksä taisi olla 186cm.
Itse olen 160cm.
Aika tarkkaan 2,25cm. Enpä olisi uskonut, että minunkin mieheni pituusvaihtoehto löytyy tästä kyselystä! Yleensä vain väitetään, ettei niin pieniä miehiä olekaan.
Ja olen tyytyväinen mieheni pituuteen, uskokaa pois.
Aviomieheni on 191cm. Exät on ~190-195cm ja 165cm. Pituus on sinänsä ihan yhdentekevä juttu, onhan se seksikästä kun mies on pitkä, mutta ei sillä ole mitään väliä noin niinkun muuten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minusta on varsin outoa, jos on ollut vuosiakin yhdessä eikä tiedä puolison pituutta.
Mihinkä sitä sentilleen tarvitset? Ei ole mikään relevantti tieto, silmämaaräisesti osaa riittävän hyvin sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihinkä sitä sentilleen tarvitset? Ei ole mikään relevantti tieto, silmämaaräisesti osaa riittävän hyvin sanoa.
Ei kai sitä mihinkään tarvitsekaan, mutta kyllä sellainenkin vuosien aikana yleensä tulee puheeksi, niin kuin moni muukin asia.
Kivaa että tähän oli huomioitu myös 155-160 cm miehet terveisin 159cm mies.
Nykyinen on 19,5 cm. Exä oli 10cm.
Vierailija kirjoitti:
Aviomieheni on 191cm. Exät on ~190-195cm ja 165cm. Pituus on sinänsä ihan yhdentekevä juttu, onhan se seksikästä kun mies on pitkä, mutta ei sillä ole mitään väliä noin niinkun muuten.
Mites lampun vaihdot tai sen hernepussin noukkiminen yläkaapin ylähyllyltä : )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites lampun vaihdot tai sen hernepussin noukkiminen yläkaapin ylähyllyltä : )
Minä käytän joka tapauksessa tikkaita, oli mies minkä mittainen tahansa, joten ei vaikuta minun elämääni mitenkään. Se tarvitseeko mies tikkaat noihin hommiin ei ole minun ongelmani. Lyhyt mies ei sentään jemmaa ajatuksissaan kaikkia tavaroita korkeille paikoille, nyt joutuu kyselemään kun mies ei vain muista, etten näe ilman jakkaraa esim. vessan peilikaapin ylähyllylle..
Minulla ei ole eksää, vain tämä nykyinen.