Voitettiin suuri summa rahaa. Ero luultavasti tulossa.
Mies palvoo materiaa, ostaa uutta, eri menopelejä...
Arvot on niin eri. Pakotti ostamaan ja muuttamaan uuteen taloon, lasten pk vaihtui... en tunne häntä enää. Koko voitto pilasi elämämme. Miksei näitä tarinoita ikinä julkaista?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Ala sinä sijoittamaan omaa ja lastesi tulevaisuutta varten. Kannattaa tosiaan varautua tulevaan eroon. Ei hyvältä kuulosta. Muuta sinä lastesi kanssa sinne, mistä lähditte, jos kerran te viihdytte siellä paremmin. Voihan miehesi myös käydä siellä, jos ei tykkää yksin asua korvessa.
Uskon, että meille kävisi samalla tavalla, jos äkkirikastuttaisiin. Mies on aina haaveillut muuttavansa jonnekin korpeen metsästysmaiden keskelle. Sen jälkeen minä olisin käytännössä yksin lasten kanssa (jumissa siellä korvessa), eikä miestä enää näkyisi, kun huitelisi vain omissa harrastuksissaan ja reissuillaan. Voisin ostaa paremman talon, mutta en suostuisi muuttamaan tältä alueelta pois lasten takia (koulu, harrastukset ja kaverit) ja itsekin viihdyn täällä loistavasti, sillä kaikki palvelut ovat lähellä.
Meidän talo meni heti. Ennen ilmoitusta. Oli tullut jo postilaatikkoon kyselyitä siellä asuessa. Taloa ei saada enää, ellei makseta yli 200 000 liikaa. Olen varma etteivät myy. Se oli unelmieni talo.. Lainaa varten säästin, ja muistan kun istuin siellä tyhjällä lattialla ja olin niin käsittämättömän onnellinen! Vaikka oli velkaa. Nyt olin jo alusta lähtien ahdistunut. Kaikki ikkunoista lähtien tuntuu väärältä. Mies pitäisi hulluna jos ostaisin vanhan talon takaisin. Vaikka huomaamattaan käyttää tuon summan kaikkeen turhuuteen. Lisäksi ei se enää tuntuisi samalta. Joku on lopullusesti pilalla.
Haaveilen, että etsin vastaavan.
Yritin puhua, että hankittaisiin vaan maata ja mökki, mutta jotenkin mies sai suostuteltua. Ja nyt on käynyt mainitsemasi yksinäisyys. Ap
Raha tulee ovesta, rakkaus lentää ikkunasta.
Ala pedata lähtöä, ap. Tuo tuskin kehittyy tuosta yhtään parempaan suuntaan.
Miksi minä en julkaissut vale potti voittoa kadulla äsken? Olisit sanonut aekasemmi.